rapilos Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Gefeliciteerd Rapilos! Geeft och weer vertrouwen, he? Zeker Tjeerd, Ga bijna weer in mezelf geloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 (bewerkt) Vanochtend bloed laten prikken, woensdag uitslag op mijn leverwaardes et cetera. Daarna lekker gewerkt, duik zo na het eten lekker even een warm bad in en ik hoop dat ik vannacht wel een beetje de slaap weet te vatten. Niet/slecht slapen is echt slopend pfffffffffffffffffffff. zo even stoom afblazen lucht op 2 december 2013 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Rapi, wat geweldig! Al je geploeter is niet voor niets en ze hebben je gezien. Ze zagen dat je zo gemotiveerd bent! Een dikke knuffel van me. Tsjeerd: welkom terug. Jammer dat Wijfie niets gepost heeft. Pb mag ook hoor! Ik reageer verder niet. Ik ben alleen even mijn bed uit om wat te eten. Nog steeds ziek dus. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goeiemiddag Mooi nieuws Rapi! Je doorzetten wordt beloond. En het zal nog best heel wat van je vragen, maar dit heb je vast binnen. Top! Jen ik wil je nog sterkte wensen. En Hannah ook, verdikkeme toch. En over angst en zo. Er is wel wat angst of wanhoop nodig om te willen veranderen denk ik. Maar om het vol te houden moet je weer waardering voor je eigen levenskracht gaan voelen. Kleine en grotere stapjes zetten om weer jezelf te mogen zijn en op jezelf te leren vertrouwen. Om zonder bedwelmingsmiddel te leven. En dat lees ik hier toch ook steeds weer. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Rap! Das mooi vrouw! Ik zeg hier zned al wat jaartjes Veelal slaat het nergens op Zo lijkt het soms althans Zelfmedelijden is mij niet vreemd Ik herken het in de diepste krochten Loop er liever niet mee te koop Want voordat moet ik meestal hartelijk lachen Keer op keer kun je afwijken Dat lijkt me logisch De essentie verraadt je niet Ik ben over het algemeen tamelijk bloot daarin Ik ben alles De verrader De trouwe De blinde en de geleide De hoer en de hoerenloper Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Ik heb dat vaker, nachten niet slapen Das op zich ok Ik ga wel door Blijf ook liggen maar het voelt vervreemd En soms is dat juist echt Doorgedraafd Dolgedraaid En niet moe te krijgen But oh yeah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Jen, heb ik je gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Er dwars door heen kijken Het heeft niets met het iets te maken Wil je meedraaien, komt het daar op aan Althans, dat doen we dan voorkomen Ook prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Ja Kate Dat kan in velerlei vormen In principe maakt het niet uit Je kan er bovenuit stijgen Dan lijkt het soms moeilijk landen in Disneyland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Het blijft gewoon een kwestie van perspectief Wat je gewoon bent Doet moeilijk wankelen Laat staan omvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 En daar is de angst Stel je voor dat alles niet lijkt wat het is Houvast Prima Codes Een harde noot die je soms moet je kraken Daar is de kern Die is gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Ik stond vanmiddag te schilderen Raakte van mijn apropos Het volgende blik niet te betalen Oh, help wat nu? Naar buiten gegaan Daar was het water en de lucht Vliegtuigstrepen die weerspiegelden De ondergaande zon Heb in-varen Die verf die komt er wel En anders maar niet Dan doe ik wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Je zal maar woorden moeten gebruiken Eén blik is meer dan voldoende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Wees niet bang, verlang niets Sabbath Shalom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Mai je bent op dreef Rapilos wat geweldig Ik heb een zozo avond, pistoletjes met corned beef en ET kijken. fijne avond nog truste voor straks tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 ik duik mn nest in. vanmiddag met een schuin oog naar het wijnpad strak doorgelopen naar de kassa. ik weet t one down, plenty more to come maar toch blij met mezelf. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goedenavond!Ik meld me droog af van het dagpact. Was een moeilijke avond en als ik nog in de kleding had gezeten voor sluitingstijd, dan denk ik dat ik naar de supermarkt was gereden. Maar goed, niet gedaan. Dagpact was daarbij toch een extra stok achter de deur.Ik ga nog even het Familiediner kijken, als dat er tenminste opkomt, en dan langzaam aan naar bed.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 lekker al die droogstoppels Madeleine heb je die oude trui met gaten nog?die je behoedt de deur uit te gaan 's avonds, dat vond ik zo'n leuke stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Ik mag nog een nachtdienstje draaien dus wens jullie alvast een goeie welterusten en jen, vertel je even hoe het afliep vandaag? sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Lady Jane, de trui heb ik nog steeds. Alleen het gat is inmiddels genaaid. Maar niet getreurd, het is nog steeds geen trui om mee over straat te gaan, het begon me alleen zo te tochten op de zij. Ik had er altijd twee met gat, maar de ander heb ik verprutst met verven. Die trek ik alleen nog aan als het echt, echt, echt niet anders kan. En de eerste die mij erin zag, omdat het niet anders kon, zei:"Meisje, wat zie je eruit! Wat heb je gedaan? Niets, haha. Het is gewoon een trui met verf en gat. Familiediner kwam er niet op, dus ik zit nu een marathon Baantjer te kijken en zo nog even RTL Late Night. En dan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Ik meld mezelf voor vandaag weer "droog" af, welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 nog iemand wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Hi all, ik meld me droog af voor vandaag! T was lastig en de cola komt m'n neus uit maar t is voor een goed doel! Ik krijg overigens temazepam om te slapen. Voor de nachtbrakers misschien zo nu en dan om even bij te tanken ( figuurlijk dan natuurlijk ) Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden