Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Nou Hots, eet zo veel als je wilt hoor. Ik ben al vast begonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Heb natuurlijk ook aan jouw dieet gedacht hoor Yvonne, er zit wel iets bij waar je van kunt smullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 OMG..... 'ze' willen niet dat je te snel weer een berichtje plaatst blijkbaar.... wordt het voor straf in extra kleine lettertjes geplaatst... zie hierboven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Sorry Yvonne kon het niet laten, heb hem ff van je gestolen. Â Â Â Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 (bewerkt) Even voor Jen. Fijn dat jullie gewoon lekker thuis hebben geslapen. Maar kun je in België zomaar gedwongen opgenomen worden dan als de ouders dat willen? Hier in Nederland kan dat alleen als je een gevaar voor jezelf of voor je omgeving vormt en dan nog alleen met toestemming van de burgemeester.  Je bent inmiddels al onderweg.... heel veel succes, er wordt voor je geduimd. 2 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Sorry Yvonne kon het niet laten, heb hem ff van je gestolen. Â Â Â Â Mag hoor Aicha, ze zijn helegaar gratuit. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Zo, inmiddels is het licht en al half negen.... Ik moet echt aan de slag nu. Mensen maak er iets goeds van vandaag.. Laterr. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Das bijzonder Yvonne, willen ze daarmee voorkomen dat iemand hele pagina's volschrijft? Niet gedroomd, tenminste niet dat ik weet......Zou willen dat Wijfie iets laat horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 hoi Hots, ik ben er nog hoor, zo maar even wandelen....de zinnen verzetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Tjonge die Mark wordt ook met de dag luier. Heb ik maar weer ff een ontbijtje verzorgd Niemand de deur uit zonder een fatsoenlijk ontbijt. Lekker, ook ik word graag wel eens verwend haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 goeiemorgen frummers even snel lezen en dan spinnen fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goede morgen.  Dagpact:  Agnieta Fruitvlieg Albert Lytse Hardleers Tatum Willem  inkiepinkie Op naar een nieuwe alcoholvrije week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Kop op Agnieta, laat je niet door jz triggeren. Denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Wish me luck! Â LUCK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 (bewerkt) sorry dat ging even mis.. 2 december 2013 bewerkt door voyager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Merci Ietjefietje, ik was nog maar op pagina 1... iets te enthousiast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goedzo Agnieta! Hou de eer aan jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Obsessieve gedachten.. bluuuhhhh.. wat zijn die moeilijk los te laten of te doorbreken als ze je eenmaal te pakken hebben. Agnieta, hoe ga jij dat oplossen of zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Nou, dit is wel wat gek. Ik zeg het gaat niet gebeuren en het zwakt gelijk af? Ik wordt gelijk rustiger. Aparte gewaarwording, wonderlijk. Â O, het antwoord staat al boven mijn vraag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Aggie sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Goedemorgen!Wilde ik me na heel erg lang geleden op het dagpact zetten, krijg ik het dagpact niet gekopieerd. Ik neem aan dat het niet anders is dan ctrl-c/ctrl-v?   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Wat is nu echt belangrijk? Â Echt belangrijk is dat onkruid niet vergaat en dat ook blijft doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Dank je wel Ietjefietje!Ik kan niet eens quoten. Het spookt hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden