Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 november 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Haha terwijl jullie aan het kletsen zijn heb ik ondertussen heerlijk zitten ontbijten......sorry er is bijna niets over maar dan moet Mark het maar niet zo lekker maken.....Goedemorgen allen, hier gaat het ok, ik houd me vast aan Jopie's klein en bij mezelf houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom jullie even een goedemorgen wensen

wat eten we met kerst? :face-icon-small-shocked:

 

Helft van de mensheid schaart zich weer gezellig om de dis

en de rest van het jaar kunnen ze elkaar niet luchten of zien

maar dat is mijn persoonlijke mening

misschien omdat ik het vaak genoeg om me heen heb gezien

kerst gaat uberhaupt volgens mij niet om het eten maar goed

zowaar ben ik dit jaar vrij met kerst

heerlijk stampotje en verder rust rust rust en het liefst dit jaar niemand om me heen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen.

 

Na de drukke dag gisteren, zet de verkoudheid door en dat kan ik niet gebruiken. Ik hou vandaag mijn mond maar, want manlief kan me normaal al niet verstaan (vanwege zijn slechthorendheid) en met het geluid dat ik vandaag voortbreng wordt het helemaal niets.

 

Wij zitten met de Kerst bewust alleen. Ik heb zeer slechte ervaringen met Kerst uit mijn verleden en de laatste tig jaren stonden in het teken van de ouders en schoonouders. Mijn schoonmoeder is afgelopen mei overleden, als laatste, en nu hoeven we helemaal niets. Geen bijzondere culinaire hoogstandjes, niet steeds met iedereen rekening houden en me in allerlei bochten wringen. Wel het huis versieren, want dat vind ik zelf gezellig. Heerlijk rustig.

 

Mijn Sinterklaascadeautjes moeten dit weekend ingepakt worden en natuurlijk moet er een gedicht bij. Hopen dat mijn hoofd weer een beetje helder wordt.

 

Ik zie Paul ingelogd staan.

@ Paul: hoe gaat het met je?

 

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lenie: hoe is het verder met je lichaam/ziekzijn? Heb jij soms nog contact gehad met Tatum de afgelopen week? Ze is nog steeds niet op internet verschenen.

Waarschijnlijk niet, omdat je zelf genoeg aan je hoofd had.

 

@ Aicha: van harte gefeliciteerd met je twee maanden! Goed gedaan meis! Een grote bos bloemen en hou nu vol hoor!

 

:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

 

@ Lenie: ik geef twee mensen o.a. geurzakjes cadeau voor Sinterklaas. Mijn huis ruikt naar kruiden, sparren enz. Het is wel de bedoeling dat ik ze inpak en een gedicht erbij maak.

 

Ik ga aan de dag verder. Maak er wat van allemaal.

 

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat niet zoals het moet Lytse...loop nu bij een MDL arts, we gaan weer verder kijken.

Tatum heb ik niet gezien, zie haar jammer genoeg niet zo vaak..heel soms loop ik tegen haar aan in de supermarkt.

 

Geurzakjes... is ook een idee ja... of geur druppeltjes in die vochtverspreiders doen die je aan de kachel kan hangen( Ps, ik heb nu dat pannetje met de gele robijnwasverzachter...die vind ik zo geweldig lekker fris ruiken)

bewerkt door Lenie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...