Yvonne Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 (bewerkt) Goedemorgen frummers. De dag begint. Koffie loopt door, thee trekt, de gordijnen maar alvast opendoen. Nog heel even in de laagste versnelling... Aanpassing: foutje in de datum 26 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Goedemorgen Yvon, voor mij is het midden in de nacht en ik draai me nog lekker een keer om onder mijn donsje, nog een paar uurtjes slapen, wat een luxe , fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Morgu Hots. Hihi, Mark is waarschijnlijk bezig met gymoefeningen omdat hij zich iedere ochtend klem eet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Trusten dan Rudy..... geslapen hebben en dan tussendoor hier even inloggen om vervolgens nog een paar uurtjes te gaan pitten? ????? Dat noemen we toch verslaving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Hihi... daar moet wat op te vinden zijn Hots... ff wachen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Ik ben bang dat je het hier mee moet doen Hots... de echte ontbijttafels zijn plots te groot volgens mijn systeem . Maar evenzogoed, eet ze. Ik moet er nu echt vandoor. Luitjes, mooie dag.... Laterrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Goedemorgen, wat zoeft de tijd. Hier aan de koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Goedemorgen, ik had ook wel zin in Mark's ontbijt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Lytse reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Nou ja goedemorgen, ontbijtje met ondertiteling gemaakt maar ik heb haast. Latersssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 goedemorgen, dat ziet er lekker uit aicha... zo eerst krantje en koffie, het standaard ritueel fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Voyager fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Aanvallen.......lekker Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Goeie morgen. Ik ben kwaad, heel kwaad. Lag lekker in bed te kussen men Antonio Banderas, zag ik Puck ineens heel hard over een drukke weg rennen. Er zat een groot gat in de weg en daar viel ze in. Ze piepte vreselijk dus ik schrok wakker. WAS PUCK UIT BED GESPRONGEN EN PIEPTE OM WEER IN BED TE MOGEN. $%^%&* :blush: :devil: :devil: :devil: Ik ben zo boos hé, en dat zal de hele dag wel door gaan. En ik zeg helemaal niets vandaag tegen haar. Is haar eigen schuld. Lytse reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Goedemorgen enne... ik maak wel een potje espresso voor de liefhebbers Sterk Voyager dat je op de dagpact staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 (bewerkt) DAGPACT Albert Lytse Voyager Hardleers. 26 november 2013 bewerkt door Hardleers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Wedden dat je haar vergeeft Bolletje. Dat hou jij geen dag vol. Nou kussen met Antonio Band. is heel wat hoor Hottie. Maar misschien vergeef ik haar het wel, moet nog ff kijken. Ben wel flink over de flos, maar dat begrijp je wel hé? Maar jij krijgt een dikke van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Moghu Aggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Morgu Hots. Hihi, Mark is waarschijnlijk bezig met gymoefeningen omdat hij zich iedere ochtend klem eet Yvonne heerlijke koffie. Mark waar blijf je met je legendarische ontbijt? Fijne dag,.Hotje. Blij dat ik toch nog ergens om gemist word . Maar Markie lag wat laat vannacht dus was te laat om jullie een lekker ontbijtje te serveren Vandaag even naar Antwerpen, niks bijzonders gewoon ff slenteren met een maatje en zijn vriendin. Fijne dag vandaag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Goeie morgen Sowhat, alles nog goed? Ja de winter komt er weer aan hé? Zal toch wel wat zwaarder worden om de paarden te verzorgen. Veel plezier vandaag Mark. Antwerpen? leuk joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Trusten dan Rudy..... geslapen hebben en dan tussendoor hier even inloggen om vervolgens nog een paar uurtjes te gaan pitten? ????? Dat noemen we toch verslaving? De oorzaak was meer nieuwsgierigheid Yvonne en iemand naast me die haar draai niet kon vinden. Nieuwsgierig naar de nieuwe browser op mijn gsm of de programma's die ik wil zien er niet worden afgegooid, zoals op de browsers die ik nu gebruik. Niet echt verslaafd aan het forum, ik kan in vergelijk met vroeger goed doseren en gewoon een jaar niet meer naar een forum omzien. Veel moeilijker is het om te stoppen, als ik met iets bezig ben op het internet. Met programma's bv die ik nauwelijks nodig heb, maar ze moeten wel werken voor het geval. En daar kan ik me wel eens in verliezen tot mijn eigen grote ergernis overigens. Gisteravond bv heb ik 4 uur gezocht naar een upnp of dlna streamer die mkv bestanden met ondertiteling streamt naar mijn tv. Niet gevonden en dan heb ik de pest erin en vind het achteraf zonde van de tijd die ik erin heb gestoken. Want zo'n speler is totaal onbelangrijk, ik kan ook een usb stick pakken er een film opzetten in de tv steken en klaar is kees binnen 3 minuten. Tja, de obsessie speelt me me nog wel eens parten, ik kan daar niet goed mee omgaan. Fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Goeie morgen. Ik ben kwaad, heel kwaad. Lag lekker in bed te kussen men Antonio Banderas, zag ik Puck ineens heel hard over een drukke weg rennen. Er zat een groot gat in de weg en daar viel ze in. Ze piepte vreselijk dus ik schrok wakker. WAS PUCK UIT BED GESPRONGEN EN PIEPTE OM WEER IN BED TE MOGEN. $%^%&* :blush: :devil: :devil: :devil: Ik ben zo boos hé, en dat zal de hele dag wel door gaan. En ik zeg helemaal niets vandaag tegen haar. Is haar eigen schuld. Die Banderas kan er wat van, het is de schrik van ieder hond dat baasjes in bed van Antonio gaan dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Morninkjes Bolletje; heart, kisssssss.. Tsja dan moet zo maar he, bij gebrek aan mijn kennis voor alles wat met het functioneren van pc' s te maken heeft. Woehaa! Goede morgen Agnieta , een mooie dag gewenst en hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 wat een nachtmerrie goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden