Spring naar bijdragen

Maandag 18 november


Mai

Aanbevolen berichten

Haha, ja dat zag ik ook opeens. Ik ben van vrouw in man veranderd. Ik zal dat zo ook eens veranderen. Wel fijn dat iedereen zijn/haar eigen avatar kan kiezen. Hoelang is dit nieuwe forum er al? Want in mijn eigen beleving keek ik wekelijks even om het hoekje, maar niet?

bewerkt door Madeleine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dan al echt een tijdje niet online geweest. Ik vraag me wel dagelijks af hoe het met jullie gaat, maar kennelijk nog niet eerder de moeite genomen om echt even te kijken. :blush:Komt ook omdat ik mezelf een project had opgelegd, namelijk mijn muren en deuren wit verven. En daar ben ik echt wat weken mee bezig geweest, maar heb mijn huis mijn thuis gemaakt. :D En op het plafond na heb ik het allemaal zelf gedaan. Voor mijn plafond heb ik een vriend bereid gevonden om het te doen, maar de rest echt zelf gedaan. :)

Nu nog werk. En stoppen met drinken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een mooie Lytse, ik heb mijn oude ook weer.

Zwarte Piet zijn oog deed het niet. Bewegende gif afbeeldingen worden

kennelijk niet 100% ondersteund.

 

En Madeleine ook weer welkom.

 

Nou ik ben weg, ga slapen. morgen krijg

ik een stagiaire die ik ga begeleiden. Nog geen

idee wat ie moet gaan doen.

 

Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn avatar is een kunstzinnige Vrouwe Justitia.

 

Succes Jaap, morgen met je stagiair.

 

@ Madeleine: leuk dat je weer terug bent. Stoppen met drinken is dus je volgende project!

 

@ Law: morgen veel succes. Je moet het alleen doen, maar we leven met je mee. Als je een tijdje zonder drank bent, is het vast ook gemakkelijker om open te staan voor nieuwe dingen, contacten, of wat dan ook. :rose:

bewerkt door Lytse
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, we hebben elkaar gekruist in de berichten.

 

Ik had eerst leuke afbeeldingen van Lytse, maar de ene was te groot, de andere was in BMP of zoiets en dat kan niet op dit forum.

 

Als ik nu nog zou kunnen quoten .... Dat is tot op heden, ondanks alle aanwijzingen, niet gelukt.

 

Nu meld ik me droog af mensen. Morgen weer naar de fysiotherapie e.d. en ik heb vandaag op mijn manier hard gewerkt.

 

Slaap lekker en tot morgen.

 

Lytse. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Backspace vindt dit forum niet zo fijn? Ben nu al drie keer mijn verhaal kwijt. :(

Lytse, dat is echt het doel. Ik leef alleen nog steeds of weer in een omgeving waar drinken geen probleem is. Misschien ben ik daarom wel teruggekomen, toch ondersteuning? Ik miste jullie ook wel. Altijd gerechtigd kritisch.

Jen, buurman en ik negeren elkaar. Volgens mij doen we dat niet expres, maar het is niet anders. Ik heb zijn beste vriend op FB en als hij iets echt moet weten, dan post ik iets zodat zijn beste vriend het leest en hij het vanzelf meekrijgt. Heel kinderachtig. Vriendin heeft bedacht dat we een sinterklaascadeautje voor hem gaan maken en op 5 december voor zijn deur leggen. Ik weet het allemaal nog zo net niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...