Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Even testen. Wat is multiQuote? Bovenstaande vraag is inmiddels beantwoord. Emotiocons doen het ook. t Is me wat, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 t Is al zo'n piepklein ding Koh. Mark bedankt misschien kan ik er wat mee, even uitproberen. Ben trouwens al 2 dagen aan het lezen , klikken en uploaden wordt er een beetje onrustig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Wat betekent dat groene blokje met witte bewegende vierkantjes boven in beeld? Soms is 't er, dan weer niet.. Daar had ik vroeger ook wel eens last van Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Omdat Koh er niet meer is zal ik even antwoorden Bol. dat groen komt in beweging als je een bericht verstuurd, uploaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Dank je wel voor je reactie Rudy maar het was een grapje. Rudy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Jullie lijken wel een stel kinderen in de snoepwinkel. Ik heb heel wat af moeten lachen. Goed voor me, want ben erg moe, hoofdpijn en hoesten. Nergens zin in en dan is dit leuk om te zien. Slimme timing van Tactive om iedereen een mailtje te sturen, zo is het forum nieuw leven ingeblezen. Laten we wel zijn, dat was hard nodig. Zelfs zeer oudgedienden komen weer even kijken. Ik heb alles vanaf het begin gelezen en dus ook de antwoorden op de vragen die steeds terug komen. Zo blijft het hoop ik hangen. En wat Ludwig al zei, je hoeft niet alles te gebruiken. En al doende leert men. Ik zie dat je nu kunt zien waar de emoticon komt en welke het is. Ja, Lady Jane, het is scrollen geblazen, dat komt omdat er zoveel ruimte tussen de berichten zit en voor nu zijn die ook nog eens heel kort. Je kunt de spatiebalk gebruiken of de pagedown, dan gaat het per pagina tegelijk. Verder vind ik het erg flets en moeilijk te lezen, maar dat had ik al gezegd op de rookmelder en mss verandert dat nog wel. Ben met fotootje aan het prutsen, nog nooit gedaan, maar toch leer je als jongere oudere van vernieuwingen, als je die ten minste niet uit de weg gaat. Heb de foto naar iemand gestuurd die webmaster is, die kan het vast wel voor me verkleinen. Mensen, ik zag dat als je dingen wil uitproberen daar een draadje, genaamd : de zandbak voor in is gesteld.\ Leuk idee, anders loopt alles zo door elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ha Lidia, dat is lang geleden. Hoe gaat het met u? Je klinkt alleszins enthousiast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoi Lidia, Met jouw enorme letters komt er nog maar één bericht op het scherm. Verders een warme groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 http://www.fotoverkleinen.nl/ Met deze link is het mij gelukt Lidia, t proberen waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hee die Rudy is er ook weer. Fijn om je weer te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Scheelt wel weer een leesbril Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) YES!!!! Gelukt many tnx to the digi VM! (en de K!) 15 november 2013 bewerkt door marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoi, Jen, zoals ik al schreef, voel me niet tof, zal wel een soort virusje zijn. Verder kun je op het rookdraadje wat meer lezen. Het vervelende is dat ik nog steeds terugvallen heb van 2 / 5 dagen, waar ik dan wel weer uit kom, maar die toch heftig zijn. Dus daar moet ik veel allerter op worden, want het schaadt natuurlijk wel mijn gezondheid. Die van iedereen, maar ik drink al een halve eeuw (met onderbrekingen wegens kinderen krijgen en zo), maar alles bij elkaar niet mis, zeker voor een vrouw. Mag wel dankbaar zijn dat alles het nog zo goed doet.Behalve mijn conditie, maar daar gaat het nu niet over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Bedankt, Ludwig, ik heb het zeker weer gedaan!!!! Van je vrienden moet je het maar hebben. Ik heb ze alleen maar wat dikker en groter gemaakt. \Speciaal voor mensen met minder goede ogen. Leek wel een fijn idee, helaas bij het bericht aan Jen weer vergeten. Dat komt van dat gezuip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Rudy, die link had ik al genoteerd, voor als die vriend niet zou leveren. Ik ben al blij dat het me gelukt is om vanuit mijn documenten die foto naar hier te krijgen. Tijd niet gezien. Heb gelezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Ja, dat is alles wat we ons kunnen wensen. Blijven ademen en het ene been voor het andere zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Het was een grapje hoor. Ach ja. Wilde je net als vriend toevoegen. 15 november 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik ga eens naar beneden, nieuws kijken. Dit zijn pas kleine lettertjes, niet express gedaan, vakje p.o. boven vet aangeklikt. Geen idee wat het is, mss dat frame waar An haar avetar in had gevangen zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Wat betekenen die waarschuwingspunten? Er was al iets over geschreven maar ik kan het niet terug vinden. Oen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ludwig, weet ik toch, v.d. eben A'dammer tot de andere. Nou willen die letters helemaal niet meer wat ik wil, dus echt tijd om uit te loggen, hoewel het gezellig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hey Witte, bijna over het hoofd gezien, ik was gewoon nieuwsgierig. Is alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Lidia pas goed op jezelf. Een groet. VM1 en Rudy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik moest net lachen. Je kan het op twee manieren lezen. Geslacht man. Of er een kip geslacht is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Gelukkig Akkie, de oude sfeer moeten we toch ook een beetje houden hé? Maak me wel wat bezorgd om Wijfie. Hoop dat ze weer gauw bij ons is. Berichtjes dat iemand zwaar zit te drinken en dan daarna niets meer laat horen vind ik altijd moeilijk. Ik wil dan zo graag iets doen, wat helpen maar kan helemaal niets. Dat vind ik een rotgevoel, ik voel me machteloos. Kijk je wel uit Hannah en ga niet te hoog staan. 15 november 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Kan je die roller dan niet op een steel doen Hannah? Ik weet niet of je ook kleine stukjes moet doen maar laat dan dan iemand anders doen, morgen krijg je hulp. Maar het zou natuurlijk heel beroerd zijn als je zou vallen en iets zou breken. Je hebt het de laatste tijd al zo voor je kiezen gehad. 15 november 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden