Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 november 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Jullie lijken wel een stel kinderen in de snoepwinkel. Ik heb heel wat af moeten lachen. Goed voor me, want ben erg moe, hoofdpijn en hoesten. Nergens zin in en dan is dit leuk om te zien.

Slimme timing van Tactive om iedereen een mailtje te sturen, zo is het forum nieuw leven ingeblezen.

Laten we wel zijn, dat was hard nodig.

Zelfs zeer oudgedienden komen weer even kijken.

Ik heb alles vanaf het begin gelezen en dus ook de antwoorden op de vragen die steeds terug komen.

Zo blijft het hoop ik hangen.

En wat Ludwig :musicnote:  al zei, je hoeft niet alles te gebruiken. En al doende leert men.

Ik zie dat je nu kunt zien waar de emoticon komt en welke het is.

 

Ja, Lady Jane, het is scrollen geblazen, dat komt omdat er zoveel ruimte tussen de berichten zit en voor nu zijn die ook nog eens heel kort. Je kunt de spatiebalk gebruiken of de pagedown, dan gaat het per pagina tegelijk.

Verder vind ik het erg flets en moeilijk te lezen, maar dat had ik al gezegd op de rookmelder en mss verandert dat nog wel.

Ben met fotootje aan het prutsen, nog nooit gedaan, maar toch leer je als jongere oudere van vernieuwingen, als je die ten minste niet uit de weg gaat.

Heb de foto naar iemand gestuurd die webmaster is, die kan het vast wel voor me verkleinen.

 

 

Mensen, ik zag dat als je dingen wil uitproberen daar een draadje, genaamd : de zandbak voor in is gesteld.\

Leuk idee, anders loopt alles zo door elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Jen, zoals ik al schreef, voel me niet tof, zal wel een soort virusje zijn.

Verder kun je op het rookdraadje wat meer lezen.

Het vervelende is dat ik nog steeds terugvallen heb van 2 / 5 dagen, waar ik dan wel weer uit kom, maar die toch heftig zijn.

Dus daar moet ik veel allerter op worden, want het schaadt natuurlijk wel mijn gezondheid.

Die van iedereen, maar ik drink al een halve eeuw (met onderbrekingen wegens kinderen krijgen en zo), maar alles bij elkaar niet mis, zeker voor een vrouw.

Mag wel dankbaar zijn dat alles het nog zo goed doet.Behalve mijn conditie, maar daar gaat het nu niet over. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt, Ludwig, ik heb het zeker weer gedaan!!!!

Van je vrienden moet je het maar hebben.

Ik heb ze alleen maar wat dikker en groter gemaakt.

\Speciaal voor mensen met minder goede ogen. Leek wel een fijn idee, helaas bij het bericht aan Jen weer vergeten.

Dat komt van dat gezuip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy,

die link had ik al genoteerd, voor als die vriend niet zou leveren.

Ik ben al blij dat het me gelukt is om vanuit mijn documenten die foto naar hier te krijgen.

Tijd niet gezien. Heb gelezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat.

Ja, dat is alles wat we ons kunnen wensen.

Blijven ademen en het ene been voor het andere zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig Akkie, de oude sfeer moeten we toch ook een beetje houden hé?

 

Maak me wel wat bezorgd om Wijfie. Hoop dat ze weer gauw bij ons is. Berichtjes dat iemand zwaar zit te drinken en dan daarna niets meer laat horen vind ik altijd moeilijk. Ik wil dan zo graag iets doen, wat helpen maar kan helemaal niets. Dat vind ik een rotgevoel, ik voel me machteloos.

 

Kijk je wel uit Hannah en ga niet te hoog staan. 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je die roller dan niet op een steel doen Hannah? Ik weet niet of je ook kleine stukjes moet doen maar laat dan dan iemand anders doen, morgen krijg je hulp. Maar het zou natuurlijk heel beroerd zijn als je zou vallen en iets zou breken. Je hebt het de laatste tijd al zo voor je kiezen gehad.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...