Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedemorgen frummers. En het is vanzelf weer vrijdag geworden. Eerst maar even koffie en thee zetten en de gordijnen opendoen. Verwarming mag ook wel een klein tikje omhoog trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Koffie is inmiddels klaar, de thee moet nog even trekken.... 15 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Was nog even aan het zoeken, maar je kunt je lettertype en - kleur niet permanent wijzigen geloof ik? Ook goeiemorgen overigens Fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Mogguh lijsters. Ben blij met m'n ouwe koppie. Weer weg, nog druk, doeoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Moggu Had, leuk die ouwe kop van je, kun je hem niet nog een pietsie groter maken? Dan heb je helemaal je oude toet weer terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik zie trouwens dat als je via alcoholdebaas.nl naar het forum wilt je nog steeds de melding krijgt dat de pagina in onderhoud is. Niet handig voor mensen die via het internet en via de site van adb nieuwsgierig zijn geworden, die lopen gewoon vast dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Goedemorgen Hannah, Je krijgt het in beeld als je via www.alcoholdebaas.nl klikt op 'ontmoet elkaar' en dan op 'klik hier als u naar het forum wilt'.... De 'vindik leuk' knop zit hier nog hoor, rechts onder in de berichten van anderen. Heb net op die bij jouw berichtje geklikt..... 15 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedemorgen mensen! Bijna weekend :-) Dagpact; Albert Lytse Agnieta Kim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hihihiih, klopt Hannah, je kunt alleen bij een ander iets liken..... niet bij jezelf. Ik was net bezig om een printje te maken om het je te laten zien, maar is dus helemaal overbodig. En dat van die balk snap ik niet, welke balk precies bedoel je dan? Goodmurning overigens Kim, Agnieta en Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Goedemorgen Sowhat. ik ga er ook vandoor lui. Genoeg te doen vandaag, heb er zin in. 15 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goeie morgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedemorgen frummers, thanx voor de lekkere koffie Yvonne, Ik moet nog de dagdraad van gisteren doorlezen dus dat ga ik maar even eerst doen. Geloof dat er op 1 dag nog nooit zoveel gepost is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 een hele goeie morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik zie trouwens dat als je via alcoholdebaas.nl naar het forum wilt je nog steeds de melding krijgt dat de pagina in onderhoud is. Niet handig voor mensen die via het internet en via de site van adb nieuwsgierig zijn geworden, die lopen gewoon vast dus... Hoi Yvonne, Even je cache leegmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Ha Joris, ik moet zo weg, maar hoe kan ik méér dan 2 berichten tegelijk op mijn scherm krijgen? thnx vast 15 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik krijg het maar niet gedaan om een foto te plaatsen bij mijn profiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 goedemorgen allen, pfff, eerst maar even koffie hatzeflats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedemorgen Jane, bolletje en andere frummers, Al weer 17 dagen droog en voel me veel beter en sterker. Geen droevige gedachten meer. En goed nieuws! Begin december kan ik aan een lange buitenlandse budget reis beginnen en kan deelnemen aan allerlei projecten, tuinieren (permaculture), eco-bouwen, talen leren, etc. Heb ook een oplossing gevonden voor mijn woning. Dagpact; Albert Lytse Agnieta Kim Joris Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Lytse ook niet. Mij lukte het bij toeval (hard doorzetten dus) maar of ik het wéér zou kunnen weet ik niet, dus aan mij heb je niks. Maar Dylan kan er een plaatsen die je zo over kunt nemen zag ik gisteren dus maar eens pben of een apart draadje aanmaken?Ben volleyen nu dagdag fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Wat bedoel je Jane met meer dan 2 berichten op je scherm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 wow Joris dat klinkt mega goed! neem je wel een laptop ofzo mee? kunnen we ook een beetje op de hoogte en in contact blijven. nu echt weg ik lees later weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 O wat leuk Joris. Weet je al waar je precies naar toe gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 nu dus alleen jouw en mijn bericht. op het vorige forum kon ik er wel 10 tegelijk zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoe krijg ik mijn eigen ' hoofd' ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden