nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Heheeeeeee, dank je wel, Ludwig, mijn probleem is opgelost....ik zat onnodig moeilijk te doen.... zucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hihi Nancy, dat vermoedde ik al. Je keek bij log eerst in. Moeilijk type. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Nu ga ik lamskoteletjes maken met veel knoflook en daarbij broccoli. Allen een groet en knutsel ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 >Ik vind "ontvolgen" wel een zeer bijzonder woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik kreeg een mail van Tactive dat er een nieuw forum van start is gegaan vandaag. Veel succes allemaal en doe er je voordeel mee. Mij heeft het veel goeds gebracht. Lieve groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Albertina, wat fijn om je hier weer te lezen! Lieve groetjes terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goeie avond allemaal. Ik heb weer lekker gewerkt ondanks dat er weer een hoop ruzie onderling is. Heb in het magazijn gewerkt met mooie muziek en me nergens mee bemoeid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hoi allemaal, dat iemand van naam veranderd is prima, maar geef dat even aan. Voor mij word het nu onoverzichtelijk. Wennen aan een nieuw forum en wennen aan andere namen is te veel. Ik vind de site nu prachtig hoor, maar moet wel even van alles uitzoeken Ik drink niet maar geef me even tijd om dit te ontdekken. truste maar voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Tina wat ontzettend fijn dat ik je nog las. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik heb woensdag een sollicitatiegesprek en ben nu al zenuwachtig Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Wie is Ludwig in hemelsnaam???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dat is Soothe, heer Soothe uit Amsterdam. Hoezo in hemelsnaam?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ludwig buigt mee als bamboe in de wind Jen, verdullemeke U gaat snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hee fruitvlieg! Herkenbaar... Big Grin is weg... Da was de leukste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 ik ben een rappe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Zo, ik heb ook een foto van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 En hallo Ludwig ...... vanwaar de naamswijziging??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hoi! Hier meld ik mezelf voor de dagpact, goede dag gehad vandaag :-) Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hmm tis hier stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) Dacht ik te moeten inloggen en vond geen mogelijkheid. Bleek ik nog ingelogd te zijn??? Als je tussentijds even op een profiel klikt, is je bericht weg! Klik ik op de uitgebreide emoticons: gebeurt er niets. Tjonge het is nog wennen. @ Toineman: leuk je weer te zien, al is de reden minder. Je zat in een ander behandeltraject. Ben je daar nog mee bezig? Dit eerst maar even posten, voordat ik het bericht weer kwijt ben. Lytse. 14 november 2013 bewerkt door Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 An hoi, Het is vrij eenvoudig allemaal. Als avatar zocht ik iets waar ik veel affiniteit mee heb. Beetje een gevoel van dit is mijn plekje. Dus dacht ik, waarom niet de naam van deze heer erbij, dan is het plaatje compleet. En zo geschiedde. Dus Soothe is Ludwig. An een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dan is het nog altijd Herr Ludwig hé? Ik ga afsluiten. Ben wat rillerig Trusten lieve kanjers O Marjo . Zo maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Marjo het buigen gaat steeds stroever. De jaren gaan tellen. Groet. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Zal eens aangeven dat jij deze suggestie aandraagt Hannah. Wellicht dat ze er dan toe bereid is Gaat het een beetje met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden