Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hannah, hoe was het bij de neuroloog gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Nou ja Aak, ben al blij dat ik als vrouwelijk vermeld sta, hahahaha... Kan daar in ieder geval geen twijfel over bestaan (ik vind dat tongetje toch eigenlijk ook niet helemaal kunnen, bij de meest smilies hangt hij een beetje scheef, dat lijkt netter gek genoeg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Nee hoor wijfie, je staat er gewoon als jezelf hoor, helemaal goed zo. Denk dat er even verkeerd gekeken werd. Hoi Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Jeetje wat een veranderingen allemaal ineens. Voor mij nogal moeilijk. Maar zal wel wennen. Even het een en ander uitproberen. Pfffffffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Dit is wel heel leuk: onderaan kun je zien wie er online zijn. Maar dat geldt alleen voor de pagina waar je aanwezig bent. Klik maar eens op een item van drie weken geleden dan ben je opeens helemaal alleen online. Klik je op home dan is het hartstikke druk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ik voel me 80 Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Leuk he Jootje, het gaat vanzelf wennen hoor, vast wel. En nu moet ik helaas ook gaan... Later luitjes... later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Jane, je had een plaatje dat je wilt plaatsen, is dat een afbeelding die je in je 'afbeeldingen' hebt staan, of is het een plaatje dat je van internet plukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Zo, ook ik ben er. Nieuwe forum ziet er mooi uit. Mijn foto heb ik aangepast. Deze past beter bij mij nu. Ik zal eens rond gaan snuffelen. Tot later Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Help ik zoek een geschikte avatar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hahahaha, hij is leuk Kate !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ook niet eerlijk... mannen praten en plaatsen over het algemeen minder berichten en dus ben ik nu 'slechts' een 'Forummer' en geen "Ervaren Forummer'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Zo, ook ik ben er. Nieuwe forum ziet er mooi uit. Mijn foto heb ik aangepast. Deze past beter bij mij nu. Ik zal eens rond gaan snuffelen. Tot later Nou tis maar goed dat je zegt een 'kastanje' te zijn, ha, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ook niet eerlijk... mannen praten en plaatsen over het algemeen minder berichten en dus ben ik nu 'slechts' een 'Forummer' en geen "Ervaren Forummer'... Kul, je bent jaloers Joris... heeft niks met mannen of vrouwen te maken. Good heavens... wat kunnen mannen praten... eindeloos. Maar je hebt een mooie avatar... gewoon tevreden zijn dus mister Nescafé Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 En ja op de laptop zijn de smileys wel zichtbaar. Op de ipad vanmiddag niet. Wijfie komt J nu weer naar huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 yyeeeee haaaaaa helemaal alleen gefakst ik voel me weer 60 Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 hij is leuk Kastanje... Jammer dat Jane er niet meer is. Ik moet nu echt gaan. Luitjes... later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Kate kun je niks vinden iets uit de musical Kiss me kate misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 yyeeeee haaaaaa helemaal alleen gefakst ik voel me weer 60 helemaal mooi Jane... leuk. petje af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ik was dus bezig Yvonne en ja dat kost wat tijd bij mij maar de aanhouder wint he ik ben dik tevreden nu. alleen een klereherrie hier ik ben op reis geweest voor een broodbalmachine en die maakt me toch een geluid dat ding gaat de berging in a;s dit brood klaar is mag ie daar zijn werk verder doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ja ma jama.......... hier moet men minstens een drs voor hebben he.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) ah hier se, ons VM. Proficiat my lady 13 november 2013 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 dat was quote Von? wat is multi quote dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hey Jane is er ook weer. Mooi gedaan! Ik laat het even zo. Komt nog wel een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Kul, je bent jaloers Joris... heeft niks met mannen of vrouwen te maken. Good heavens... wat kunnen mannen praten... eindeloos. Maar je hebt een mooie avatar... gewoon tevreden zijn dus mister Nescafé Nou, het is geen kul hoor Yvonne. Wetenschappelijk geconstateerd dat vrouwen +/- 17.000 woorden per dag bezigen, tegen 5.000 voor mannen. En de lappen tekst zijn hier vaker van vrouwen dan van mannen. Maar er zijn natuurlijk wel uitzonderingen, die ook hier zijn. En ja, ben stikjaloers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden