Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 februari


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
BamBam

Twijfelaar, Rudy drinkt al meer dan vijf jaar niet.




OEPS fout gelezen zeker

Ik had dit anders geinterpreteerd:
Als de roes van een avond ingelogd staan op het forum is uitgewerkt staat de werkelijkheid weer voor de deur.
Een avond achter de pc zitten heeft mij dikwijls van de straat gehouden maar ik ben er niet nuchter door geworden.


Mijn oprechte nederige excuses.

Twijfelaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mieke

@ Twijfelaar, je beschrijft iets wat voor mij dus een vette valkuil is.


Fris kan ik in een heel langzaam tempo drinken en dacht dat met een biertje ook wel zou kunnen.


Voor mij dus niet. Ik kan op een avond geen liter cola of iets anders fris op, maar bier.......die gaan er net zo rap in als vroeger.


Heel raar, maar ik weet van mezelf dat ik Alco niet rustig kan drinken.



Bedankt voor je reactie Mieke.
Het is maar de vraag of ik het wel zal kunnen.
Voorlopig proberen we het maar niet uit.

Twijfelaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan helemaal niets rustig drinken, ik giet alles zo naar binnen. Een pot thee drink ik achter elkaar leeg, en dan gaan er ook nog de nodige glazen fris achteraan. Op de een of andere manier moet ik voortdurend drinken naar binnen gieten. In feite dronk ik toen ik nog wijn dronk rustiger dan nu, want ik dronk wel net zoveel glazen, maar die zijn kleiner dan frisdrankglazen. Ik nam kleinere slokjes.

(Niet moest net zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Knuffie,

Ik zei toch al dat ik je duimen zuinig zou bewaren omdat je waarschijnlijk niet zonder kon. Ik kon toen nog niet bevroeden dat je ze al zo snel nodig zou hebben om voor jezelf te duimen. Ik geef ze je bij deze met liefde terug en zal met m'n eigen duimen ook voor je duimen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn excuses voor gisteren, ik was even heel erg boos zoals jullie gelezen hebben. Dit forum is mij heilig
laat dat even duidelijk zijn. Op zijn best steunt het mensen en is het een lichtje in het donker.
Ik heb hier zo ontzettend veel geleerd.
En ik heb hier het beste en het slechtste van mensen gelezen. En je mag best boos op mij zijn maar het
gaf wel weer ruimte voor andere dingen.
Mieke, ik heb dat verhaal natuurlijk niet opgeschreven om jou te kwetsen. Mijn kleindochter is gelukkig gezond en wel maar ik heb ook een kindje verloren. En toch kan ik dan de gek steken met iets dat niet waar is. Ik weet dat sommige dingen mij diep kunnen raken maar dat het niet bedoelt is om mij te kwetsen. Het is namelijk mijn realiteit, ik voel dingen die bij mij passen anderen weten daar niets van dus
is voor mij die scheiding gemakkelijk. Als iets mij raakt dan moet ik dat bij mij zelf zoeken.
Marieke 44, ik lees je al sinds je bent begonnen met schrijven nu lees ik je reactie naar Jos.
Mag ik je vragen waarom?

Goed, ik wil jullie allemaal een hele prettige dag toewensen morgen. Ik hoop dat het erg gezellig mag worden.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,

Even een berichtje om iedereen morgen een fijne avond te wensen, het wordt vast heel gezellig...
Jullie hebben niet toevallig in een internetcafé afgesproken he? Zal wel een rustige avond worden hier morgen! Komen jullie mogenavond nog even vertellen hoe het was?
Koh jongen, kijk je een beetje uit? :)

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...