Spring naar bijdragen

07 augustus 2007


sneeuwwitje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Marion,
Hou je haaks.

@Mick,
:rose:

@Stien,
Standhouden.

@BamBam,
:) Telefonische hulpdiensten zijn 24 uurs diensten.

@Delta,
In de vakantie ook gewoon per uur, per dag kijken.
Denk erom je hoeft niet te drinken. Dat is echt niet verplicht.

@Blacky,
Met de beestenboel ook alles OK.

@Anna,
Werk ze. Ik kijk al uit naar het grote feest vanavond.

@RJB,
Je hebt veel van die dinsdag geleerd.
Wat mij betreft, vier jij zaterdag 1 jaar en dan schuif ik aan met mijn vier maanden.
Ik wens je een vruchtbaar gesprek met je therapeute vanmiddag.
Enne, ik wijs je niet af.

@Benthe,
:)

@Francesca,
Altijd een waardevolle attentie gevend aan iedereen.
Ook al lukt het je nog niet om helemaal niets te drinken, je houdt het onder controle en dat is ook een vorm van ADB. Je gaat er ook steeds meer bij nadenken. Ik vind dat je goed bezig bent.

@Haddock,
De kater al een beetje te boven?

@Rufus,
Een man van weinig woorden die zo een grote bijdrage levert aan ons forum.
Ik lees je wijze woorden graag.

@Tapas,
Al een boekje Turks op reis gekocht en doorgenomen?

@Sammy,
Jij loopt ook nog steeds op de goede weg.

@Kohtje,
Ze hebben het altijd over verstrooide professors, maar elke beroepsgroeps heeft zijn verstrooide mensen.

@Safi,
:0

@Houtje,
Huisdieren zijn ook net kinderen.
Een van de katten stond een uur geleden ontzettend te janken omdat mijn dochter weg is. Ik heb ze weten kalmeren en nu slaapt ze.

@Marieke,
Gewoon die man blijven bellen. Dan zal hij wel een keer dokken om van je gebel af te komen.
En bij die roos heb je de dubbele punt niet meegenomen. Programmeertaal luistert nauw.
Al iets bekend over het maagonderzoek?

@Mies,
:)

@Luciene,
Ook met jou alles OK?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rudy, ik moest even nadenken over jouw spreuk van vandaag. Huh? Wie het eerst is opgestaan is het langst nuchter? Hangt er van af of die persoon niet meteen als een gek naar het wijnrek is gerend, want dan is'ie het langst dronken.
Ik dol maar een beetje hoor, en hoe gaat het met jou? Ben niet vergeten dat jij me in het begin zo'n lieve PB hebt gestuurd die me erg heeft gesteund.
Corinne, goede moed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, jij gaat ook al mooi naar de 4 maanden toe. Ik denk dat het inderdaad beter is de refusal tot na alle feestdagen te slikken. Ik weet wel ook dan hoef je niks te nemen, maar het lijken me wel moeilijker dagen . Maar weet je uiteindelijk heb je het gewoon helemaal zelf gedaan. Iets om best wel trots op te zijn. En dan nog een mooi maatje 38.meid volgens mij word je steeds meer een jonge blom.
Goed van je dat je nu ook het roken aan gaat pakken. Is zeker beter voor je vaten.Misschien herstellen ze iets zodat je ook wat minder last van je benen krijgt.Hoop ik voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's fijn Tollie!! kun je nu samen met hun aan de slag! Mijn internetbehandeling zit er alweer een jaar op, hoewel ik geloof ik nog mijn 6 maanden ding moet invullen, ik durf niet meer zo goed te kijken hihi.

Houtje wat een ware uitspraak deed je daar zomaar spontaan: het gaat er niet om of de wereld mij lief vind maar of ik de wereld lief vind. ...en dat is nou precies waar het om gaat in het leven!!

RJB ik had ook een moeder die graag wilde dat ik voor haar zou zorgen maar dat deed ik niet (kon ik ook niet) omdat ik niet eens voor mezelf kon zorgen. Ik heb haar heel erg gehaat daarom. Ze doet het nog steeds soms maar ik kan haar nu beter haar plaats wijzen...Wees inderdaad wijs en zorg eerst voor jezelf, hoe beter je voor jezelf kan zorgen hoe beter je ook voor de mensen die je nabij staan kunt zorgen. Verlangen naar andersmans waardering en liefde is dodelijk bijna... je stoot mensen dan alleen maar van je af terwijl dat nou net is wat je niet wilt en weer een bevestiging dat ze niet van je houden.

Het gat in je hart, de trillende bambi, en meer van belevingen van die vroegere ellende, je zult het een plek moeten gaan geven en uit de slachtofferrol moeten stappen, afscheid nemen en gezond rouwen over de periode die geweest is, gevoelens leren toelaten en merken dat je ze wel aankan, dat alles is een heel proces maar het kan! Niet alleen ik maar ook veel anderen hier zijn daar het levende bewijs van!

wie schreef dat hier ook alweer? zoiets van de zoetste wraak die je kunt nemen op mensen die jou ongelukkig willen maken is zorgen dat je gelukkig bent! Ook zo'n mooie uitspraak!!!

Nou, ik ga weer verder vloeken en tieren op een schroef die ik niet loskrijg.. kan dat niet uitstaan! moet ik nog hulp gaan vragen ook zeker!!! van een sterke kerel ofzo.. grmpffff... ik moet nou eenmaal alles zelf kunnen hihi...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, van harte met je jubileum!! :musicnote::moon::musicnote:
Ik vind het heel erg knap van je, je hebt zo hard in je eentje geknokt. En zie, het harde knokken loont!

Rufus, bedankt voor je verhaal vanmorgen. Ook jij en Ferrie gefeliciteerd met jullie jaar :musicnote::moon::musicnote:

Marion sterkte met de zenuwslopende toestand.
Marieke, ik hoop dat het goedkomt met je man.

Bambam: het is allemaal niet snel op te lossen. Gun jezelf die tijd. Af en toe "weg"rennen en afleiding zoeken lijkt me niks mis mee. Oordeel niet over jezelf, je bent een kanjer :present:

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, lijk wel een trage slak. Ga nu weer even naar beneden anders is het net of ik mijn mannie niet meer wil zien. Vanmorgen lekker in mijn eentje geshopt, hij mocht niet mee.

Mick, wou nog even zeggen dat ik je bericht aan Tapas laatst over visualisatie van drinken en het gevoel daarna heb geprint, sprak me zeer aan. Vooral het stukje dat je 's avonds nog lekker fit bent als je niet drinkt, de hele avond nog hebt en alles kunt doen wat je wilt. Geeft me weer een duw op de goede weg.
Dat geeft voor mij precies de goeie motivatie weer. Droge dagen tellen en doelen stellen, het lijkt me niks te helpen. Maar 's avonds (en 's ochtends en de hele dag) dat frisse gevoel, daar doe ik het voor.

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd hier zonet ongeveer 30 jaar teruggegooid in het verleden omdat er op de radio een oud nummertje van Vicky Leandros gedraaid werd: Après toi. Ik zat mee te kwelen en zowaar een traan (of 30) weg te pinken. Bleek een voorproefje te zijn voor Rimpelrock in Hasselt, een festival voor senioren. :o

Wat zegt dat nou over mij???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben weer terug van planten verzorgen en konijnen voeren en kroelen. Of beter 1 konijn, de andere kon ik niet vinden tussen de planten, die is schuchter en kan zich goed verstoppen, geholpen door haar donkergrijze vacht.


@Rudy,
:)

@Benthe,
Ik zit vol goede moed.

@Sammy,
Dat roken zal ik maar op dezelfde manier aanpakken: anders leren denken en anders gaan doen.
Zaterdag ga ik dat maar beginnen.

@Tolie,
Eindelijk door de aanmelding voor de internetbehandeling, ja dat moet je vieren met een glas water.

@Tapas,
De lijst meten en wegen van zes maanden moet je nog invullen? Ik vraag me af of die er nog staat te wachten op je. Zo ja, zou het toch wel aardig zijn dat ze zoveel geduld hebben.
Ik vind dit een hele goeie uitspraak: De zoetste wraak die je kunt nemen op mensen die jou ongelukkig willen maken is zorgen dat je gelukkig bent!
Probeer eens cola bij de schroef, maar pas op dat je geen vlekken maakt.

@Francesca,
:) Dat liedje herinner ik mij ook nog, dat dat alweer zo lang geleden is. Zo oud ben ik toch nog niet en jij zeker niet jij bent nog 6,5 jaar jonger. :D

@Sammy,
:)

@Kate,
Een goeie uitzwaaier heb je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag iedereen ,
de feestvarkens geven mij ook een gevoel een feest varkentje te zijn ppff stamp ppffff stamp hijg hijg ik volg , ik volg :-)))
tollie fijn te lezen dat je aan u internet behandeling mag beginnen , ik weet niet wat ik verkeerd doe maar ik krijg nits terwijl ik trouw wekelijks mij aanmeld bij de internet behandeling
tapas mijn antwoord was ook cola , of indien het mag kruip olie
corinne de poesjes zijn aan het slapen boven op de tv kast met hun kopje op de videorecorder
rare katten poezen eten trekken ze hun neusje voor op moeten ze niet hebben dus geef ik hun doosje tonijn en zalm op in eigen nat , kost uiteindelijk niet meer als poezen eten en ik moet het niet weg gooien
fran ieder zijn weg , ik was juist een mail aan het beantwoorden een een kennis en mijn eerste stoppoging met de drank is 2001 geweest dus ik heb al een lange weg erop zitten
marieke hoe is het met je man ??
haddock goed van jou een adb huis:-))
mensen ik ga de stofzuiger dans eens doen
ach ja raf fuifgangers zet maar een glasje koud water voor mij klaar ik kom eraan :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, rare jongens die poezen. Hier liggen ze alledrie met hun buik plat op de tegels van de badkamer om een beetje koelte te krijgen.
't Is hier ook vies benauwd Blacky. Ik wist niet eens dat jij de internetbehandeling wilde doen, slordig van me. Hoe lang ben je daar dan al mee bezig, om je aan te melden?

Tolie, gefeliciteerd. En dat in de vakantieperiode, geweldig hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het ook om dood te vallen. En mijn oude kater is superonrustig. Wil de hele tijd aandacht. De jongste ligt beneden. Op zaterdag krijgen ze van mij een biefstukje, dat ik bak in echte boter. :$ Maar het komt uiteindelijk inderdaad niet veel duurder uit dan van die vlootjes of zakjes.

Blacky: de stofzuigerdans... :) Daar ga ik aan denken de volgende keer. Hoewel ik het tegen dan misschien alweer vergeten ben. :D Ik haal mijn danspartner niet zo vaak tevoorschijn namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tollie kom hier dat ik jou een dikke knuffel geef :)
dag dagelijks ga ik kijken of er iets is van de internet behandeling en yep na het lezen van jouw bericht heb ik de prijs ontvangen yippie yippie ikke blij eindelijk na 16 maanden ben ik erbij ;-))))
heb de lijst in gevuld en verstuurd
allez drink maar allemaal een lekker glasje water of fruitsap op mijn gezondheid
ikke echt blij mijn dag kan niet meer stuk :-))
tollie ups whe go :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle wensen, ik word er verlegen van. Als ik nu zelf terug kijk, dan is het jaar toch wel voorbij gevlogen. Toen ik er aan begon, leek het zo ver vooruit en nu..... Ik ben blij dat ik deze mijlpaal heb gehaald. Maar ben me ervan bewust, dat ik ernog niet ben. De trek komt zo nu en dan nog wel eens om de hoek kijken. En dan moet ik scherp zijn en goed opletten en niet gaan denken. Och een jaar gehad, nu kan ik er wel weer een proberen. Maar dat moet ik dus niet gaan doen. Op de AA wel eens gehoord, dat er mensen waren die dat dachten, nu kan het wel weer, maar niet dus. Binnen een paar weken, zaten ze weer op hun oude niveau. EN DAT WIL IK NIET MEER.
Ik hoop vanavond iedereen op het feest te ontmoeten.


groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi fran ,
yummi yummie biefstukje lust ik ook wel hoor miauw miauw :-))
tja dansen ik doe het eigenlijk ook maar met de stofzuiger maar ook heel regelmatig met mijn diertjes
daarjuist schieten twee kattenkopjes recht omdat ik aan het roepen was yippie yippie de beestjes dachten zeker ons baasje wordt gek :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...