Spring naar bijdragen

07 augustus 2007


sneeuwwitje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stien gaat het een beetje?

Ik had vandaag een gremlin op bezoek trekkracht 9...blablalblalbla maar wat aan hier om de tijd te verdoen...kan me niet concentreren op niets...behalve eten
gezond...gemixt met ongezond///wordt al echt een beetje misselijk
heb ook mijn men%%%%tie...dus dat is allemaal dubbel op
klaag, klaag...zucht...zucht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry mensen daar ben ik al weer
zit een beetje in een moeilijke periode vooral na 5 uur...weet dus niet zo goed welke kant de wind waait.
wel op het forum schrijven...maar krijg ik daar misschien dorst van?
de hele dag me confronteren met ADB...is dat egzond of jezelf het juist moeilijk maken
toch zulke lieve mensen en zulke zinnige herkenningen en fijne bemoedigingen naar elkaar toe
heel warm in deze soms "o zo commerciële" wereld

ik geloof dat ik Nu nog steeds geloof in mijn ondertiteling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, dat liedje van Vicky Leandros blijkt van 1972 te dateren. Da's dus 35 jaar oud! Toen was ik 6, dus er klopte iets niet. Ben ik in mijn koffertje met oude plaatjes gaan zoeken, en daar zat het in! Waarschijnlijk heb ik dat plaatje ontdekt toen ik al ouder was. Het zou wel gek zijn dat ik een Franse tekst zou onthouden van toen ik 6 was en nog geen Frans sprak. Ik heb het een keer of 20 opgelegd op mijn oude pick-up en dat was genieten, hoor! Dat koffertje blijkt trouwens vol te zitten met oude singeltjes van Will Tura en Freddy Breck en zo. Daar maak ik voor mezelf eens een nostalgisch avondje van! Een mens wordt inderdaad sentimenteel...

Rimpelrock is de tegenhanger van Pukkelpop. Speciaal voor senioren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi

Nee Haddock




van af vandaag ga je dat een beetje in gezonde banen lijden zodat je nog wat langer van ALLES lekker kan genieten



Oke, oke, oke, het gaat niet op, de kom ligt al in het de gootsteen.

Het voelt overigens bizar, zo zonder drank en morgen vrij. Helemaal niet onprettig, maar vreemd, dat wel. Ik hou het van harte droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker!!

de schroef zit nog steeds vast en is niet verroest dus cola en kruipolie gaan het niet doen, wel een goeie schroevendraaier met een krachtige arm eraan hihi.
Ik had vorige week een houten bak gekocht bij de kringloop, ik heb zo'n transportfiets met rieten mand nu voorop waar de hond in gaat. Die mand is bijna vergaan dus tijd voor iets anders, de bak heb ik nu rood geverfd en morgen wil ik hem opfleuren met kleine schilderingetjes, en dan gaat ie voorop de fiets!! nu zoek ik nog een leuke tekst om erop te zetten, Tapasmobiel ofzo?, of zo'n bordje wat je op politiehondenauto's ziet, hondenvervoer.. of misschien gewoon alleen het woord HOND is ook wel leuk hihihi

daar ga ik maar een nachtje over slapen!!

ik laser echt wel op naar Istanbul hoor, corinne hihi... vandaag belden ze en kon ik meteen ook wat info vragen, we gaan met een groep van ca 15 personen en worden op vrijdag de 17e geholpen.. het komt nu wel rap dichterbij!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi

ik geloof dat ik Nu nog steeds geloof in mijn ondertiteling



Zeg, uhhh, Safi, wat krijgen we nou? Mij gister de mantel uitvegen omdat ik 'n week weg gooi, en nu jij twijfelen over het weg gooien van 'n maand?
Kom op, meid, trap die gremlin je huissie uit, vreet 'm op, jaag 'm over de kling, maar RAAK 'M KWIJT!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, neem het van me aan dat hormonen gremlins aantrekken! Ik ben al een paar keer in die val getuimeld. Met mezelf geen blijf weten, de muren op lopen, janken om niks...

Mijn eerste echte lief was trouwens ook een Schot.

(Ik geef je maar ff een onderwerpje om over te praten, al moet ik eerst nog ff een mail beantwoorden.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran
ja die vervelende rot hormonen..,,,en niet te vergeten die rot gewoonte om juist op zulke momenten te drinken.

Ik hou van de Schotten hun overleving kracht het meest en de rauwe humor die daar bij hoort.
Zo droog en vlijm scherp en jennend op een leuke manier...altijd even het serieuze uit het leven weten te halen door een grapje
en door alles op te lossen met
"lets have a cup of tea

Heb je er ook gewoond Fran?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, hij woonde in Londen en het was long distance. Heeft niet zo heel lang geduurd, maar om de zoveel jaar zagen we elkaar terug en dan was het weer vuurwerk. De laatste keer dat ik hem zag was 6 jaar geleden, kort nadat mijn vader overleed. Hij kwam aan mijn deur bellen, maar ik was compleet kapot van verdriet en hartstikke bezopen en ik heb hem weggestuurd. Sindsdien heb ik niks meer gehoord. Hij is ook verhuisd en ik kan hem niet meer vinden. Zucht. Hij noemde mij altijd zijn 'Winter Woman of Passion'. Zucht.

Ooit de Engelse verfilming van 'Zout op mijn huid gezien'? Daarin spreekt het mannelijke hoofdpersonage met een (namaak) Schots accent. Nou, dat was SMELTEN hoor!

Ik ben nog steeds dol op dat accent!

O nostalgie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi,
Gewoon het hangen op dit forum, hoe erg de trek ook was, heeft mij er doorgeholpen.
Door het bezig zijn met alcohol de trek in wijn doen verdwijnen. Het klinkt natuurlijk gek, maar het werkte wel zo bij mij. Je wordt hier nl. steeds geconfronteerd met de nadelen van alcohol en vooral de voordelen van het niet drinken. Gewoon het werkt, hoe paradoxaal het nu nog steeds bij me overkomt.
Ik begrijp dat je die gremlins inmiddels de deur uitgewerkt hebt, maar waarom heb je dat niet eerder gemeld, hadden we allemaal samen kunnen werken.
En als er nu nog zijn, trap ze maar naar mij toe. Ik weet er wel raad mee.
Wat ben ik blij dat ik van die rothormonen af ben.

@Francesca,
Wil Tura daar was mijn boezemvriendin gek op, na Willy Somers.
Beide oude mannen nu.

@Haddock,
quote
Het voelt overigens bizar, zo zonder drank en morgen vrij. Helemaal niet onprettig, maar vreemd, dat wel. Ik hou het van harte droog.
unquote
Dat herken ik duidelijk uit mijn eerste drie weken.

@Tapas,
Ik heb niet gezegd dat je moest oplaseren naar Istambul, maar moest wel lachen toen ik het zag staan.
Ben te lui om op te zoeken wie dat zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS


@Haddock,


quote


Het voelt overigens bizar, zo zonder drank en morgen vrij. Helemaal niet onprettig, maar vreemd, dat wel. Ik hou het van harte droog.


unquote


Dat herken ik duidelijk uit mijn eerste drie weken.




Het zette mij nog even aan het denken. Die anderhalve maand die ik mei/juni gestopt ben had ik nergens last van. Ik had zoiets van: dit loopt uit de hand, dus ik zet de knop om. Zo gezegd, zo gedaan, paar nachten zweten en "on with life". Ik dacht dat het zo wel ff ging, gewoon doorzetten, herrinner me er ook weinig van. Daar kwam dus 'n geweldige terugval op, valt me mee dat ik daaruit gekomen ben. Depressief als 'n deur, zuipend als 'n gek, zelfs als ik de volgende dag moest werken.
Nu begrijp ik dat het voor mij niet 'n kwestie is van "gewoon ff stoppen" en ben er veel bewuster mee bezig. Vandaar dat ik ook hulp gezocht heb. Laat het verwerken beginnen.

Zo, de rooibos thee naar binnen en dan echt bedwaarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi

Ik hou van de Schotten hun overleving kracht het meest en de rauwe humor die daar bij hoort.


Zo droog en vlijm scherp en jennend op een leuke manier...altijd even het serieuze uit het leven weten te halen door een grapje


en door alles op te lossen met


"lets have a cup of tea




Ha, heb ik nog 'n pracht anecdote voor je, Safi.

Toen ik in Schotland viste had ik een van de local lads die me hielp. Op 'n gegeven moment had het zo veel geregend dat ik besloot al het netwerk weg te halen. Het gaat daar wat anders dan hier, kleine lieve rivieren worden woeste stromen.
Op de terugweg, in het kleine aluminium bootje met 450 kg. drijfvermogen onder water door het aanbrengen van piepschuim onder de banken, deed ik m'n oliepak en laarzen uit toen we het Loch naderden. De boot lag nl. vol met fuiken, ankers, palen, loodgewichten, dus als we nu water zouden maken zou ie zeker zinken. En ook de plek waar de rivier in het Loch uitmonde was veranderd van 'n lieflijk rustmomentplekje in 'n kolkende rapid. Ik zei dus tegen Donnie dat ie ook z'n oliegoed uit moest doen, immers, als we water zouden maken zouden we moeten zwemmen. Er kwam geen beweging in. Toen ik hem op het laatst venijnig toebeet:"Donnie, take off your f**kin oilskins, we might go doewn" volgde 'n nauwelijks verstaanbaar gemurmel, waarin ik toch nog hoorde:"nea bother, I cannea even swim". God, wat hebben we later gelachen. Ik heb de punt maar ff in de kant gezet, en hem eruit laten stappen, je kon nl. zo langs de oever naar de auto lopen.
Wat 'n mentaliteit, geweldig, death or glory pur sang. Vertel dit ook maar aan je man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...