Spring naar bijdragen

07 augustus 2007


sneeuwwitje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Safi,
Je hebt me verkeerd begrepen of ik heb het niet goed uitgelegd.
Ik hou geen 300 euro over van mijn uitkering, ik kom er nu mee rond en hou er een klein bedrag van over. Ik zat al een drie/vier jaar in te teren op mijn spaargeld met bijna 300 - 600 euro per maand om mijn drank te kunnen betalen. Bezopen eigenlijk, maar dat was ik dan ook.
Mijn schatting van wat ik nu in deze vier maanden is gebaseerd op 2 flessen wijn per dag, maar eigenlijk is het meer want ik dronk 2/3 flessen per dag en dan nog een fles jenever per week.
Reken maar na: fles wijn à 4,5/5,5 per fles, fles jenever à 15,5 per fles.


Aangepast: ik had het niet duidelijk uitgelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Corinne
Daar had ik helaas over heen gelezen dat je je spaargeld aan het opdrinken was,,,,dacht alleen maar wow hoe doet ze dat?
Fijn dat je nu rondkomt...ik weet hoe dat voelt mijn man heeft sinds vorig jaar mei pas een uitkering hiervoor was hij "niet-rechthebbende partner" en mocht hij wel in nederland ingeschreven staan maar geen recht op een uitkering.

Ik zag het meer als een straf voor mij dat ik op een schot verliefd ben (en mee getrouwd al 11 jaar en samen 20) en daarom maar een uitkering voor een alleenstaande krijg.
Ik voelde me hier jaren een tweederangs burger en misschien ben ik NU door die rust van een gezinsuitkering ook eindelijk aan mijn healings proces begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach, wie zegt wat over uitsparen ????????

Ik sta geloof ik 22 maanden droog x 30 x 3 ( 1liter per dag huismerk supermarkt) of een pak (of 1,5 zit minder alco in) is toch 1980 fleuri, denken jullie echt dat ik die over heb? :D

(ps ik weet de maanden niet eens meer uit mijn hoofd)
psps ik ga ze ook niet tellen ik tel altijd op de 28e

pspsps vooruit kijken is levensgevaarlijk

ppppppssssss ik rook al 4 jaar niet meer, wat scheelt dat (WAAARRRRRRRRR IS DAT GELD?)
stoppen met roken was makkelijker

ik ben alleen nog verslaafd aan het forum (en ikea is gewoon voor iedereen levensgevaarlijk)

Veel plezier morgen Anna !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben ook begonnen met één dag, in het eerste uur, op een zondagmiddag om 17 uur was ik mezelf zat (letterlijk) ik was 3 weken bezig met de therapie en dacht ik zal ze een poepie laten ruiken hup bam retteketet ik stop nu meteen, maar ik doe het maar één dag en morgen zie ik verder. Dat houdt me nog steeds overeind. Die winter heb ik het wel mega-mega-moeilijk gehad, al die donkere vrijdagmiddagen, brrrrrr. Ik zou ze niet graag overdoen dus houd ik wel vol anders heeft het 1. geen nut gehad en 2. moet al die moeilijk dagen weer doormaken 3. nee dan is gewoon volhouden toch makkelijk (relatief) 4. we stoppen nog wat yoghurt met musli erin dank voor de tip Safi.

en nou allemaal welterusten :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Corinne daarom hebben we ook 9 jaar in een bus geleefd..dan hadden we tenminste bijna geen vaste lasten
en met de kou de houtkachel lekker aan.
en geen deurwaarder die op zo'n woonwagen kamp durft te komen
en in de winter Spanje en Marokko

ben altijd een beetje in dubio welk leven ik nou eigenlijk leuker vind...in een huis of in de bus....
het ene kalm.....het andere uitdagend

maar door de alcohol ben ik mijn zelfvertrouwen een beetje kwijt en weet niet meer zo goed wat mijn echte emoties zijn...dus nu maar even lekker gesetteld tussen 4 muren...totdat ik de weg wat duidelijr zie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Of stoppen met roken makkelijker is dan stoppen met drinken.
Bij mijn twee poging om niet te drinken is het me nu goed gelukt. De afgelopen maand heb ik 1 of 2 keer een klein beetje trek gehad.
Stoppen met roken heb ik al vele keren geprobeerd, 6 maanden het langst en bleef tegen de muren oplopen van de trek.
Zaterdag dus nog een keer proberen, maar nu wil echt voor de 100% stoppen, ik ben het nl. harstikke beu. Dus wie weet, ik ga er in ieder geval voor. Maar als dat kuddes gremlins oproept dan kies ik toch voor droogstaan, maar daar ga ik nu even niet van uit. Ik wil gewoon stoppen met roken - punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...