BamBam Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Beertje, blijven ademhalen! Succes met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Kom je dan even helpen Bammetje?De enige actie tot op heden is dat de boom in de standaard staat en ik dat eigenlijk al heel wat vind.Voor de rest wil ik eigenlijk alleen maar slapen, slapen en nog eens slapen. Beer eigen.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Morgen is er ook nog een dag Beertje. Kun je niet ff chillen en morgen de rest doen?Laterssssssga naar meeting, helaas kan niet helpen. Ga eerst mezelf helpen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hallo Estrella,Fijn dat het je goed is bevallen bij AA en vooral de herkenning, kan ontnuchterend werken.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Veel plezier op de meeting Bam. Dank je voor je reactie. Tenminste nog iemand die reageert op mijn hulpkreet.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 ONT-nuchterend? Ben zelf kerstliedjes aan het zingen. Heerlijk sentimenti. It's gonna be a long lonely christmas...without you....Verder ben ik Max geestelijk aan het voorbereiden op tweede kerstdag samen met zijn vriendje Woof (ruwharige teckel die nogal despotisch is) en verheug ik me eigenlijk best wel op een avondje kerstdiner met een geurende kerstboom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Sorry Dani van je noodkreet, maar wij waren na de laatste keer niet echt vriendjes, dus ik dacht niet dat je op bijval van mij zat te wachten.Maar evengoed veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Ik heb vorig jaar onze kunstkerstboom weggegeven aan mijn zus.Hartstikke veel werk ieder jaar, uitklappen, lichtjes, versierselen.....Ik was het zo zat! En iedereen maar verwachten dat ik dat iedere keer deed. Ja ze wilden wel helpen, maar het was MIJN probleem!Sinds vorig jaar dus geen boom meer en wel zo rustig. Nu een prachtig kerststuk op tafel, heel veel kaarsen en takken met lichtjes in potten. Staat ook gezellig en veel minder werk!Dat heb ik dus nog even na de boodschappen gedaan.Nu open haard aan, de kaarsen, muziekje...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Doe ik ook volgend jaar, Gem. Ik heb dit jaar mijn laatste kerstboom neergezet!Dani, sterkte, Sorry dat ik niet eerder reageer, maar ik zit af en aan aan de computer, maar ben wel ingelogd! Laat anders de boel de boel, ga lekker vroeg naar bed opf een boekje lezen! Morgen is er nóg een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 zo terug van weg geweest .thanks dani voor ook jou wijze raad hier staat een mini kerstboompje , was 1 uurtje werk , en ik zou jou wel komen helpen maar het is een beetje te ver vermoed ik .bambam enjoy the meeting ik ben naar ikea geweest , is een promotie om biefstuk te eten , er was weinig volk maar op de wegen was het niet te doen file file en nog eens file .frannie hoe gaat het met jou ??en ook charlie en joann wil ik bij deze een goeden avond wensen .zo en nu ga ik naar boven en doe mijn pijama aan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Dani,misschien na dit jaar heeeeeel voorzichtig opperen dat er geen boom meer komt of anders dat iedereen helpt????Sterkte en morgen kan ook nog, maar ik kan me voorstellen dat als hij al in de standaard staat dat je je iedere keer loopt te verbijten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hee Haddock,lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 pffffff.... jullie weten dat ik niet meer bij mijn vrouw woon... en dat ik warme gevoelens koester jegens Knuffie... Mijn vrouw en ik hebben het daar uitgebreid over gehad... veel ruzie, maar later een soort van berusting..Komt net mijn vrouwtje bij me langs, even een dvd-tje brengen... (opname van Bram Vermeulen die het verhaal van In Den Beginne verteld... waauwww... ik wist niet dat we dat nog hadden...) en even later, als ze al weer een uurtje thuis is.. belt ze me op.... ze wil me nog eigenlijk helemaal niet kwijt...... ik zit nu helemaal in de emomallemolen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdHee Haddock, lekker geslapen? Nou, wakker, dat wel. Of toch niet?Ga eerst aam 's met de potten en pannen rammelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Anjo, tsjonge, jij krijgt het wel voor de kiezen dit jaar.Veel sterkte, meid, is alles wat ik kan zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 zit verdorie, met twee vrouwen waar ik ontzettend veel van hou... en zij ook van mij, heb ik overduidelijk begrepen... nou ja, de dag begon voor mij als een soort sprookje.... maar dit kan ik echt geen sprookje meer noemen....Tja, ik zal geen raad vragen, daar is dit het forum niet voor... maar trek is er momenteel wel heel erg.... hihi... gek, hè???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Ja Kooh dat zijn de momenten waarop wij alleen maar kunnen luisteren en één ding zeggen: je doet ze allebei tekort door aan de alcohol te gaan. Niet doen dus. Stort hier je emo-hartje maar uit. En drink veel water, misschien wat chocolade of zo? Ik ben alweer langs het dooie vrijdagmiddag punt gegaan, maar blijft bij mij zwakke plek. Sterkte !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Mag ik je een gelukkig en vooral gezond 2008 toe wensen Benthe? Of is dat "not done" ? Vriendjes hoef je m.i. niet te zijn. Ieder mens heeft recht op zijn/haar eigen mening. Ik kan me echter niet aan de indruk onttrekken dat jouw reactie is ingegeven door een kwaadheid die m.i. onterecht is.Mijn goede wensen voor iedereen blijft echter staan... Prettige dagen allen.Dani. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Dani,jij ook prettige dagen en veel sterkte met de boom. Of is dat !@#$$ ding al klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: BentheJe had het indertijd al over de eventuele diagnose adhd, die is dus nu bevestigd. Ik begreep zo'n beetje dat je je zorgen maakt over de medicatie die je moet gaan nemen? Maar ik begrijp dit niet helemaal goed, je bent toch niet verplicht om dingen te gaan slikken? Blijkbaar heb je het tot dusver al je hele leven redelijk goed gedaan MET adhd, dat hoort dus kennelijk bij je. Dus help me uit de droom. Dit is dus absoluut geen kritiek, maar een oprecht nieuwsgierige vraag. Natuurlijk mag je wat vragen, ik ook toch? Lees je de posts wel, of glimp je eroverheen? Er staat nl. heel duidelijk dat ik alcohol als zelfmedicatie heb toegepast. Als je je hele leven, zo'n 35 jaar, alcohol als zelfmedicatie hebt toegepast, en dat valt weg, zou er dan ook iets ontbreken? Ik zie in ieder geval 'n duidelijk patroon sinds ik gestopt ben. Ik ga 'n week of 4,5 super, wordt helemaal hyper, giet er 1 keer 'n fles wijn in, et: l'histoire se repete. M'n behandelaar bij Tactus heeft me ook min of meer doorverwezen naar de reguliere verslavingszorg voor dit onderzoek. Waar ik ook echt blij mee ben.Het lijkt me 'n weldaad 'n soort van rust i m'n kop te vinden. Waarmee niet gezegd is dat ik die medicijnen ga slikken, ik ga eerst lijken waar ze mee op de proppen komen.Dat eerste is ook gewoon maar 'n vraagje, hoor.Niets aangepast, maar eigenlijk moet er wel 'n n na de i van wat eigenlijk in had moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hoi Koh,Luister naar een oude "wijze" man. Wacht je op een leven zonder emo's, die zijn er en blijven er.De drank maakt super emo, zou het maar niet overwegen.Met de gedachte zit je al scheef. In het team blijven hè!Zo ondewijst men de jeugd!! Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Haddock,er was een tijd geleden een uitzending van de club van 100. Ging o.a over ADHD.Daar was o.a ook sprake van een coach die mensen hielp. Dat hebben ze jou ook toch voorgesteld?Misschien staat het er nog bij uitzending gemist! Onze dochter heeft ook een coach en dat bevalt haar goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Koh,wat moeilijk! Rustig blijven he? En zonder drank kan je beter denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 avond kothje , jij even goed als ik weet dat drank niets oplost .ik hoop dat je uit de mallemolen van je emotie's geraakt eigenlijk is het niet meer als luisteren naar je en dan komt alles wel goed , daarom niet altijd zoals we het zelf zouden willen maar tijd brengt raad ik wens jou lieve koh veel kmw toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hè nee joh Dani, ik bedoel het echt zoals het er staat, dat ik niet dacht dat je op een reaktie van mij zat te wachten. En ik leef heus wel met je mee. En natuurlijk wens ik jou ook een heel gezond en prettig 2008.Zullen we eventuele hatelijkheden vergeten? Wat mij betreft niet nodig.Koh, ik wil het niet over besluiteloze mensen hebben, maar als ik verliefd op jou was en je zou mij vertellen dat je ook nog op een ander verliefd was, zou ik zeggen, doewie, wees eerst eens een vent en leer keuzes te maken!Klinkt vast niet leuk, maar wat zou jij andersom denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden