Spring naar bijdragen

vrijdag 28 december 2007


ferry

Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie adviezen....

Sowieso moet ik maandag weer 3 refusal....dus dat is al een stok achter de deur.....en 's avonds willen we misschien nog weg, en dan kan ik i.e.g. rijden.....das ook een goede.......ik blijf niet thuiszitten......en Jip en Janneke champagne....hahaha dat ga ik ook kopen....waar kun je dat krijgen Spud?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 503
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé vraagje!

Gezien het feit dat hier zo snel bannen opgelegd worden, zou het beter zijn om m'n openheid omtrent dierenvergiftigers maar te verwijderen?
Heb niet zo'n zin om daarvoor een ban te moeten krijgen.....:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joezzer, ze hebben hier bij C100000 ook kinderchampagne, en volgens mij bij elke super wel. Maar het gaat je om de intentie dat je niet wil drinken, en dat wordt wel moeilijk denk je niet, als je in een gezelschap van drinkers gaat zitten in de mood waarin je nu bent.
Ik zou dan thuisblijven, want ook al drink je tomatensap of spa of wat ook, als je eigenlijk nog mee wil doen met de "gezelligheid", dan helpt dat je ook niet. Het gaat er gewoon om dat je wil stoppen met drinken, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet helemaal bijgelezen.

Soothe, welzeker gaan we de oorlog winnen! Dank voor je ondersteunende woorden.

Anna en Gem, beterschap en kalmpjes aan.

Dekbedhoezen strijken?!?! Mijn wasmachine kan op minder toeren centrifugeren dus dat scheelt de helft. En verder heeft het wel iets gezelligs, zo'n kreukeldekbed. Net als kreukelgrodijnen trouwens, hihi.

Oud en nieuw heb ik al vaker droog doorstaan en dat is 's ochtends op 1 januari heel prettig.
Ik wil dan wel eerder naar huis, want na een bepaald tijdstip komen er dronken kerels in je nek hangen "hoe izzut nou om nuchter tuzzen al die dronkelappuh te staan?"
Ja wat moet je daar nou op antwoorden.

Heerst er een angst voor een banvirus? Kom nou, je mag toch wel 1 xtje boos worden.

vandaag drink ik niet, net als gisteren!

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom, beginnen we weer overnieuw? Ik dacht dat we iemand verwelkomden die weer terugkwam, op zijn eigen manier.
Je kunt hier niet alleen maar perfect zijn, dat lukt gewoon niet want dat zijn we niet. We hebben allemaal onze eigen gektetjes en vooral onze sterktes. We spuien hier wat en vaak krijgen we iets terug.
Kunnen we dan een beetje tolerant zijn ten opzichte van wat ons niet meteen helemaal past?
Misschien juist in deze tijd dat het nuttig is om een heel welkom hallo tegen elkaar te zeggen.
En nu moet ik even uitloggen want ik heb iets te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi Pip, wat een informatie!

Kaia, tegen dierenvergiftigers zijn alle denkbare lelijke woorden en verwensingen zonder meer toegestaan volgens mij. Ik heb mijn hond daar meestal aan de lijn, omdat er ook nogal veel katten lopen en voordat je het weet vliegt hij achter zo'n beest aan een tuin in. Daarbij let hij ook niet op eventueel verkeer. Van nu af aan zal ik hem zeker vast houden, en ook niet tussen struikjes laten snuffelen. De politie patrouilleert al extra hier in de buurt, want er is melding van gemaakt, maar ze kunnen moeilijk 24 uur per dag gaan posten.
Het ergste vind ik nog dat zo'n beest er niets aan kan doen, het is het baasje dat kiest waar hij wil lopen. Tsss, kan er nog steeds niet bij.

Delta, welkom. Relax!

Ter informatie wil ik wel even kwijt dat ik géén dekbedhoezen en lakens strijk. Stoort me absoluut niet, want ik heb 's nachts mijn ogen dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, Aan tolerantie ontbreekt het mij niet. Jij hebt het volste recht Delta in je armen te 'sluiten'.
Dit epistel van Delta getuigt van weinig tolerantie!! Er worden hier wat voorwaarden neergelegd, wil hij het hier nog naar de zin hebben. Is dat jouw hoog gewaardeerde tolerantie!
Sommige worden bijvoorbaat kopschuw gemaakt om nog iets te zeggen!
Jij weet dondersgoed , dat hij met Dani in de clinch ligt.Speciaal haar icoon nemen, is reeds de knuppel in het hoenderhok gooien.
Er wordt een soort selectie gemaakt van hem welgevallige personen. Dat jij hier deel van uitmaakt, moet je welhaast mild stemmen.

Ik vind het een hoogst merkwaardig entrée!!
In jouw optiek, moeten we een" heel welkom hallo "zeggen. Ik vind de terugkeer weinig fijngevoelig.
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp trouwens wel wat je wil zeggen Benthe, en ik denk ook dat Delta het niet rot bedoelt, maar het kan toch niet zo zijn dat we hier nu met zijden handschoentjes moeten gaat typen en dingen die raken moeten gaan negeren voor de goede lieve vrede?
Dani is tenslotte niet de eerste, noch de enige die zich hier heeft teruggetrokken om (misschien, hopelijk wel!) weer terug te komen, dat terwijl het juist om die twee ging dat ze vertrokken, het zou toch te gek zijn als we daar niets meer van zouden mogen zeggen? Dani is toch net zo welkom terug als Delta?
Delta: het is vast alleen maar je onhandigheid, maar het is toch niet verkeerd als iemand je daar op wijst? Je had er wrs niet bij stil gestaan dat het er nu op lijkt dat de ene d'r dood de ander z'n icoontje geworden is? Als we geen kritiek meer op elkaar mogen hebben, en daar ook niet op reageren naar elkaar toe, wat zouden we hier dan nog doen? Ik draag iedereen een goed hart toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, jij slaat niet aan de drank, hoor je, anders kom ik het persoonlijk uit je handen meppen!
En het heeft m.i. niets met slap te maken, ik kom hier voor ondersteuning, rust en kalmte. Vind ik die niet, heb ik hier niets te zoeken. Maar je bent niet alleen hier, hoor!

De schone bader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, geheel naar Dani's strekking, zeg ik ook dat Delta alle recht heeft hier te posten, net als iedereen.
Wel ben ik het geheel met Soothe eens, vind het 'n wrange rentree. En daarbovenop komt nog eens de insinuatie dat iemand de moderator getipt heeft, van de man die de moderator zowat inkopieerde bij ieder bericht wat ie verzond. Heeeeel apart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...