Spring naar bijdragen

woensdag 27 februari 2008


ferry

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
safidepafi

Tja Charlie het is toch aan ons om betere keuzes te maken en te zorgen dat dit soort dingen de wereld uit gaan door het te boycotten



Ik denk, dat als we alles goed willen doen, we weer terug naar het begin moeten, de oertijd....
Alles ís er nu eenmaal......en ja, ook ik let best wel op hoor, maar eet er geen kippetje minder om..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik heb niks meer bijgelezen, alleen wil ik jullie melden, dat onze dochters het concdoleanceregister hebben bijgetypt en ik zooooooooooooooooooooo trots op ze ben... Ze liggen nu (alle 3) op bed, vol met verhalen over mijn vader en ik leg alles uit (voor zover ik dat kan), ben moe, maar ...drink niks!!! Geeneens thee of melk, laat staan rommel... IK hoef niks, wil niks..Ik voel me leeg, maar wil het niet vullen met bier...Onze hond ligt letterlijk op mijn voeten....Ik zet zo de tv aan "CSI", maar de pc blijft hier ook aan...Ik voel me....weet ik veel???leeg, de weg kwijt...maar aqbsoluut geen behoefte aan bier...
Ik zal eerst een paar kaarsen aansteken, dat heb ik nu wel nodig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, helemaal niet eten lijkt me nog ongezonder dan fastfood eten... en als het over gewoon eten gaat, ja, ik ben een vleesmens, van de Hollandse gestampte pot met een dikke rookworst en vette jus.
En de vergelijking met drank gaat niet op, fastfood hindert mij niet in m'n dagelijkse funktioneren, drank wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen, 2 dagen overdag niet drinken en savonds matig (ja ja, dat moetook nog weg), ik heb zitten vreten, niet normaal haha... 2 haaskarbonades etc... Lekker.... Doet goed... Zi nuchter NOVA te kijken, ook wel es leuk dat ik straks niet naar de herhaling hoef te kijken omdat ik de eerste alweer vergeten was.... nog een aardige witze; ooit een blinde ontmoet die te diep in het glaasje gekeken heeft? haha just kidding x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, nu ben ik serieus. De hond krijgt soms lamshart, het is immers een carnivoor.
Er zijn vegetariërs, die de hond ook dat eten geven. Die spooren niet.

Brokjes zijn wel goed voor de tandjes! En als je vlees geeft moet je groenten en vitaminen bijvoeren.
Dit is mijn vierde hond, dus ik weet het ook een beetje.

Als de wilde caniden een hert verscheurden, hadden ze indirect ook groenvoer uit de darmen, dus dat moeten we compenseren, anders ontstaan er te korten.

Jimmy zegt Woef, wat instemmig betekent!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...