Spring naar bijdragen

woensdag 27 februari 2008


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ferry goedemorgen en Agnes ook een hele goede morgen.
Agnes, dat is toch een meevaller eigenlijk he, het gaat je dus heel goed af. Nu de tweede nacht alweer.
Enorm goed van je. Het doorbreken van een vertrouwd gedrag en dan dat gedrag je eigen maken.
Sterkte en slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps wat een verwarring, twee draadjes en Mercerdes schreef gisteravond op een draadje van een
week geleden.:huh:.
Ik schrijf maar verder op dit draadje.

Quote,
Sooothe "De Mercedes staat in z'n achteruit"
Unquote.
Dit tovert een glimlach op mijn gezicht.

Mercedes schreef:
Quote,
"Het verleden is basis, het heden de toekomst".
Unquote.
En dat op de vroege morgen.
Daar moet ik toch even diep over nadenken, zowel in de positieve als negatieve zin.
Als ik het afgelopen jaar als basis neem, dan wil ik die basis toch snel veranderen in het heden,
een heden zonder drank.

Aan de andere kant zijn er zaken uit het verleden die ik toch moet aan pakken om goed in het
heden te kunnen leven.
Zonder die basis van het verleden had ik echter weer niet hoeven nadenken over mijn alcohol gebruik.
Ik vind het wel verwarrend.
Maar het heden is nu zonder alcohol en dat houd ik vast, dus in dat geval is het heden mijn toekomst.
Maar toch met het verleden dat om de hoek komt kijken.

En dan kom ik al snel tot de conclusie,
Vandaag drink ik niet, doen jullie weer mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij die elkaar tot bloedens toe
op alle zwakke plekken kwetsten,
wij beiden zijn ten langen leste
de onbesliste vete moe.

Het laatste licht faalt in het westen,
mijn lieve vijandin, zie hoe
ik mij van wapentuig ontdoe;
dit is uiteindelijk het beste.

Het heeft alleen zo lang geduurd:
de bitterheid waarmee wij streden
heeft voor ons alletwee voorgoed

zowel de toekomst als het heden
volledig in de war gestuurd.-
Zeg nu maar hoe het verder moet.


Jean Pierre Rawie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen en welkom 'bannelingen'
Fijn dat jullie er weer zijn al mis ik nog enkelen????
Gewoon weer mee schrijven hoor.

Ik heb de hele dag onder een dekentje op de bank gelegen gisteren en voel me vandaag nog niet echt lekker maar ga zo toch even proberen om met de hond een klein rondje te lopen.
Ben helemaal zat van het vele liggen en snotteren.
Ziek zijn is niet voor mij weg gelegd.

Agnes wat geweldig dat je de eerste laat staan! Ga zo voort!

Soothe en Kaia vandaag dag 95.......Keep shoveling them coals!!
Nog even en dan ben je aan je 100 roosjes toe.

Dat was Marion niet die je die belooft had , dan moet ze wel even posten!!
Marion ik maak me ongerust je reageert ook al niet op email?
Er kan toch niets zijn waarvoor je je tegenover ons moet schamen??
We zijn wel wat gewend hoor en missen je!

Tina ik moets gisteren ook glimlachen om Soothe zijn opmerking naar Mercedes.

Mercedes...probeer nu eens vandaag NIET te drinken...het bevalt je vast!

Water, Wasser, L'eau, Aqua ik mis jouw ook?? Alles goud mien jong???

Nou mijn hoofdje tolt nu al van al die lettertjes.

Stien zet hem op...kop der veur en goeie aktie naar je spych toe, natuurlijk moet jij niet nog 3 maanden wachten dat zou toch te zot zijn.

Zo en verder wie ik vergeten ben...your in my :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

No worries, Safi, alles goud hoor. Sta nog steeds kurrukkiedroog, doe m'n ding en lees af en toe mee, heb eigenlijk niet zoveel te melden dus. Beterschap voor jou gewenst!

Mensen, ik herhaal het nog maar eens, want het kan niet vaak genoeg gezegd worden: stoppen met drinken is echt het mooiste kado wat je jezelf kunt geven!
Hou vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water

quote:


Sta nog steeds kurrukkiedroog,



Dat horen we graag en ik had ook niets anders verwacht, maar ik lees je graag.
Dus af en toe een berichtje waar jij allemaal mee bezig bent en wat filosiferende (schrijf je dat zo???) gedachten ut grunn is heel erg gewenst.
Voor jouw een bosje:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
omdat je zo heerlijk kurrukkiedroog bent!
Je humor trouwens ook dus vandaar dat gemis;)


Soothe wat een mooi toepasselijk gedicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Goldi locks (Tina)

Dus lekker bij de kapper geweest? En er weer een mooi kleurtje in gezet.
En je gips eraf maar ik las dat het lopen nog steeds met krukken is.
Wat lekker dat je volgende week weer af en toe naar je werk gaat en met taxi...toe maar weer.

Ja ik ben nog niet beter, mijn hoofd tolt nog maar wel iets minder als gisteren, heb gisteren in 1 dag een hele wc rol bijelkaar gesnotterd , en het was een hele dikke.

Fijne dag vandaag Tina, geniet nog maar even van het vrij zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hallo daar zijn weer. Lekker uitgeslapen en nu lekker aan de koffie. Voorpagina Telegraaf over Fatwa... stelletje gekken maarja... Een vriend van me heeft paar goede cd's voor me gemaak met supermuziek om zo wakker te woren...... Cafe Del Mar, prettig. Fijn dat je wat opknapt Tina.... Nieuwe dag Nieuwe kansen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon de link kopiëren en plakken in je bericht Spud? Als het alcoholgerelateerd is moet het mogen van Tactus.

Hier ook nog steeds alles kurkdroog. Ik heb tot 10.00 uur uitgeslapen, maar inmiddels gedoucht, hond uitgelaten en mijn eerste was staat te centrifugeren, dus toch nog goed op gang gekomen.
Verder weer waanzinnig veel te doen op mijn vrije dag. Gisteravond had ik me voorgenomen me - behalve mijn boodschappen - maar niets voor te nemen, dan kan het niet zo tegenvallen. Toch is het moeilijk de rust te bewaren als ik om me heen kijk en zie wat er allemaal moet gebeuren. De zon staat op mijn al lang niet gewassen raam, en raad eens? Dat ziet er niet uit.
Zou het een soort van voorjaarsmoeheid zijn dat de moed me voortdurend bij voorbaat al in de schoenen zakt?

Afijn, even lekker gezeurd, waarvoor mijn dank. Even een bakje, en dan ga ik maar eens tegenaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik log in, mar ook gelijk weer uit. Was de tandartsafspraak vergeten...oeps.
Mijn zus belde gisteravond weer en vanmorgen ook al. Het is al een beetje uitgepraat, maar ik voel me er niet prettig onder. Gelukkig was mijn man 's avonds thuis, dus daartegen uitgehuild. En niet gedronken, vond ik knap van mezelf. Niet dat ik om complimentjes ga vissen, maar ik had toch even de neiging...maar ik ging niet voor de bijl. Gelukkig.Vanavond moet mijn man werken, dus zit ik gezellig bij jullie. Nu eerst de kids binnenroepen, tanden poetsen en wegewezen.Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna zeuren moet vooral hier kunnen. En nu aan de slag!! Dat kan toch niet van die vieze ramen ga je schamen:P

Ik liep net ook met de hond en dacht...jezus wat ben je toch ook een zielig hoopje de laatste jaren ga je daar nog weer eens uitkomen...dat kan toch ook wel anders...waar is je ruggegraat en je doorzettingvermogen en en je zelfvertrouwen...potverdriedubbeltjes:angry::angry:

Ik hoop dat met de lente mijn energie weer terug komt!
Of is dit nu weer uitstelgedrag:$:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaaa, uitstelgedrag Safi :D:P

Overigens zijn die ramen nog maar een heel klein gedeelte van alles wat hier nodig eens moet gebeuren. :huh: En dan heb ik het nog niet over alles wat opgeruimd moet worden. :wacko:

En de belastingaangifte die nog moet gebeuren, maar na een berichtje op de internetkrant vanmorgen ben ik blij dat ik dat nog niet gedaan had. Alle 730.000 aangiftes die al electronisch gedaan zijn moeten namelijk nog een keer opnieuw vanwege computerstoring bij de belastingdienst. Vreemd toch, dat die computer die over de heffingen en terugbetalingen gaat nooit storing heeft hè. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag bijb, iedereen!
Orleando, een hele dikke pluim omdat je niet drinkt! Heel goed!

Mercedes, naar jou ben ik wel nieuwsgierig! Je klets gezellig mee op het forum (koffie...koffie...koffietijd!), maar wat drink je nou ? Zo'n dag of gisteren, hoeveel heb je toen gedronken? Hoef je niet te vertellen, maar ik ben er gewoon nieuwsgierig naar, of je winst in minuten of in glazen ligt?

Van de bannelingen missen we Pippi nog, maar die zit op wintersport, Sammy volgens mij, en Lana. Terugkomen hoor mensen!

Zo'n nare droom gehad! We logeerden met de hele familie, Pa, Ma, (beiden nu al dood, in mijn droom niet!), zuster, heleboel kinderen in een piepklein huisje, overal kinderen en mensen op de grond, iedereen vroeg naar bed. Ik had mijn quotum nog niet gehad, maar kon ook niet ongezien in de keuken belanden, dus ik ben iedereen heel enthousiast een slaappmutsje gaan aanpraten wat ik vervolgens dan wel in zou schenken! Ja, en vast uit de flessen hijsen! Waren het ook nog nieuwe flessen (jenever en vieux) dus iedereen zou kunnen zien hoeveel er al uit was. Nou ja, bedacht ik, dan maar zeggen dat ik de fles had laten vallen....
Uiteindelijk wou alleem mijn zus een héél klein laagje vieux (er was toen wel een longdrinkglas uit de fles, hoe kon dat nou?), en voor mijzelf dan maar een 'kleine' jenever, samen met een glas water. Anmehoela water, gewoon een glas jenever! En volgens mij had mijn vader me door!
Die paniek, om toch maar genoeg te krijgen, en dan in gezelschap van mensen die bleven slapen, dus je kon ook niet 's nachts bij gaan tanken, mén wat een nachtmerrie!
En allemaal nietds bezijden mijn verleden tijd-waarheid!
Zo'n droom zet je wel weer even met beide benen op de grond!
Dit wil ik niet meer!

Ik ga deze droom straks maar even opschrijven, want dit zijn gevoelens die je makkelijker vergeet naarmate je langer nuchter bent! Blggg, ik ben nog steeds naar ervan!

Verder, mooie dag, naar buiten iedereen die kan!
Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnes, goed gedaan, nu volhouden die nieuwe gewoonte :present:

Safi, buitenlucht kan ook wonderen verrichten!

Tjonge, Houtje blijft ook al zolang sukkelen, beterschap jullie!

Orleander, bijzonder knap om onder deze omstandigheden de eerste te laten staan. Daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen. Goed om in gesprek te blijven met je zus al zitten jullie niet op één lijn.

Anna, niet kijken doen doen hé ;)

Hier ook nog even een zeur, die onterecht zeurt daar ben ik mij vanochtend bewust van geworden.
Was ik gisteren nog in mineur en heb wel 10 pannekoeken weggewerkt zonder er van te genieten,
bovendien voelde ik mij daarna nog beroerder.
Vandaag een nieuwe dag en mijn eerste gesprek, weliswaar telefonisch, maar toch, achter de rug
met mijn psychologe. Ik ben er nog niet achter hoe, wie of wat dit balletje aan het rollen heeft
gebracht maar dat zal ik w.s. volgende week wel horen. Wel is er druk op de ketel gezet heb ik
bemerkt en dacht even bij mijzelf, zo ernstig is het toch ook weer niet met mij gesteld toch?
Maar ik realiseer mij ook dat ik al twee dagen door dit gedoe veel aan jww loop te denken.
Het werd wat heet onder mijn voeten als het ware.
Zo zie je maar weer, ik stuk ongeduld ben wel héél snel uit balans.

Ik ga aan het werk, zien of ik nog nuttig kan zijn voor een ander ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...