Spring naar bijdragen

woensdag 27 februari 2008


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, kom ook nog effe kijken. Net mijn Tactus huiswerk gemaakt en bijgelezen. Weet alleen niet meer Wat ik nou aan Wie ook weer wou vertellen :huh: Tis wat, als je er 1 dagje uitbent is het al haast niet meer bij te "benenlezen".
Stom trouwens, dat huiswerk lag al bijna een week op mij te wachten. Was in de veronderstelling dat ik per gewone mail een bevestiging zou ontvangen (inlogcode). Nee dus, had na het invullen van de vragenlijst niet gelezen dat ik gewoon op de site kan beginnen.

Niet zoveel aan gewichtig nieuws te vertellen behalve dan dat ik een fijne relaxte dag heb gehad en er vandaag niet zwaar aan getild heb :)
De vleeswaren vliegen hier door dit topic, lees ik. Doet me terugdenken aan de jaren dat ik als vegetarier door het leven ging (ik dronk toen niet in die periode). Was niet zo'n verstandige zet; op het laatst woog ik nog maar 56 kilo met een lichaamslengte van 1.74
Heb wel een tenger postuur maar dat was toch zo'n 6 kilootjes te weinig en de huisarts raadde mij aan om toch maar eens wat vlees te gaan eten. Eet sinsdien voornamelijk rundervlees en vis.
Kan trouwens sinds mijn stop eindelijk weer eens goed eten én met smaak. Heb ik verdorie al zo'n 25 jaar niet gekunt (!). Onvoorstelbaar eigenlijk. Heb er toendertijd wel allerlei onderzoeken naar gehad; belangrijkste conclusie: het zat vooral tussen mijn oren (lees neuroot).
Al het voer ging op aan het verbranden van overtollige gedachten.. :huh:
Een van de belangrijke oorzaken van mijn drinken is dan ook het aanvullen van tekorten; tsjonge wat heb ik het hongergevoel weggedronken!

Nu is dat dus gelukkig over, kan eten als een paard! Maar hopen dat het zo blijft..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marktplaatsen, vertel mij wat, gisteren de nieuwe 2ehands vriezer opgehaald en morgen.. de-ca-deeeeeeent... wordt het gat wat door het weghalen van mijn kleine vriezertje in de keuken ontstaat opgevuld met een kleine afwasmachien!!!! en die wordt nog langsgebracht ook!! ik heb hier een enorm mooie massief houten vloer liggen, blank eiken, 24 cm breed, 2 cm dik, voor 55 m2 heb ik daar 250 euro voor betaald, gevalletje waterschade. Ik heb hier een geweldige 4 zitslounchebank, ook een marktplaats...

ik heb een potje staan, van alles wat ik zelf verkoop gaat het geld in dat potje en daar koop ik weer andere spullen van.. zo kost het me vaak niks, of ik vind mooie kastjes op straat en knap ze op en verkoop ze weer, of ik heb iets gekocht wat ik niet mooi vind en verkoop het weer. Ideaal en nog nooit slechte ervaringen gehad.

Charlie, eendennekken, jammie, op naar de ribben en de pens, nee ze vermalen die botten genoeg om er geen schade van te krijgen, als de kippepoten of kippevleugels flink in de aanbieding zijn dan haal ik die ook voor de hond.. alles kan als het maar rauw is, alleen liever geen 'dragende' botten. Mijn hond stinkt niet uit zijn bekkie en kan zonder problemen op bed hihi. Mijn handen stinken wel als ik die pens uit mijn hand geef.. maarja doe ik dat niet dan slikt ie het hele stuk in 1 keer naar binnen en dat is eng om te zien... dus dat doe ik niet meer!

en nee Mercedes, hij is niet groot, mijn hond weegt ongeveer 13 kilo. een soort kruizing hazewind-podenco met herder ofzo, een spaanse mix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mercedes

wat had je dan uitgevreten Houtje hihi

Je bent wel erg nieuwsgierig he? ;) Voorstel: Jij lijkt me uitermate geschikt om hier een roddelrubriek op te starten alla Privé, kun je nog eens lekker uit de ban springen..of een ban krijgen natuurlijk :D
Maar de sint leest dat je braaf bent geweest vandaag, goed zo! Nog steeds droog vandaag of...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, ik ben blij dat je zo vastberaden bent, zelf beslissingen neemt en voor jezelf opkomt. Je gaat goed! Klinkt ook een stuk sterker.
Ga zo door lieve meid, en laat je niet ontmoedigen als je kids, X en je ouders aan de nieuwe Anjo moeten wennen. En als het eens wat minder gaat, en de vermoeidheid slaat toe, bedenk dan dat je een patroon dat in jaren is opgebouwd niet in een paar dagen kunt veranderen. Hou vast waar je mee bezig bent! :heart:

Vanmiddag heb ik nog aardig mijn handen laten wapperen, tegelijk met de lakens, dus ik mag niet ontevreden zijn. Niettemin is het grootste deel van wat zou moeten gebeuren nog steeds niet gedaan. Onmogelijk in een dag. En nu ben ik dus compleet total loss. Moet morgen weer fris en fruitig op mijn werk zien te verschijnen, maar zoals ik me nu voel heb ik daar een hard hoofd in. Niettemin, die eerste heb ik laten staan, dus daar zal het niet aan liggen!

Alle jubilarissen, van harte gefeliciteerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mercedes

uhm eerlijk? flesje wijn.... ong een kwart van normaal.... (erg he) en ik voel me nu al stukken beter.... kan ik nagaan als ik helemaal niets meer drink.... KOMT!!!

Heb je al bedacht welke alc.vrije drankjes je lekker vindt? Je moet namelijk wel blijven drinken om het hijsmechaniek niet vast te laten lopen..serieus hoor. Dat hijsen is namelijk een gewoonte geworden net als een sigaret opsteken merk ik zelf.
Lekkere drankjes, vruchtensappen bijv. in huis halen, niet de huishoudster op pad sturen he?
Goh...wat kom ik toch lekker belerend over :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Wil jij mijn werk morgen overnemen Trees? Krijg je dat lange gezicht er vanzelf bij..
;)

Niet erg verheffend Dees dat baantje? Enfin, daar was je ook al bang voor. De centjes zijn natuurlijk wel weer lekker...maar als je er dagelijks een kater aan overhoudt pfffff. Hoop niet dat het zo erg is...


Hahaa...want die passen dan straks niet meer in je huis!!!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jesus ja Har, die sigaretten pfffff. Ik ben hoofdsposor van Marlboro denk ik nu hahaha. Hijsen gaat goed de laatste de dagen... (beheers me goed)...de dag kom ik door met jus,water en koffie... voor savonds ben ik er nog niet uit.... maar ik werk eraan he... nu in ieder geval niet zat zoals gewoonlijk dus wel... ik merk ook dat wanneer ik gezeldschap heb ik ook veel minder drink.... miss raar... zit Pauw enWitteman te kijken, net paar vrienden en uiteraard ons mam gebeld... Ze is al trots dat tot zover t al beter gaat... morgen weer een dag... weer later dan vandaag of miss wel helemaal nix.... t kost petverdrie moeite maar ik ZAL t doen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...