charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 quote: Originally posted by: safidepafiTja Charlie het is toch aan ons om betere keuzes te maken en te zorgen dat dit soort dingen de wereld uit gaan door het te boycotten Ik denk, dat als we alles goed willen doen, we weer terug naar het begin moeten, de oertijd....Alles ís er nu eenmaal......en ja, ook ik let best wel op hoor, maar eet er geen kippetje minder om.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Water volgens mij denk jij bij een salade nog steeds aan het slap stukje sla, een tomaatje en een suf stukje komkommerMijn salades zijn wel van een andere kermis hoor, heel wat voedzamer en lekkerder dan dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 quote: Originally posted by: waterSafi, ik heb het woord "gezond" niet gebruikt hoor... en als ik mag kiezen tussen kip-nuggets en een salade... Dát ben ik helemaal met je eens!!Water, ook een vleesmens??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 We leven nou eenmaal in een fast world en daar hoort fast food gewoon bij. Zolang als ik meedraai in die wereld maak ik ook gebruik van wat ze me biedt. Ik zit daar niet mee.That's life... as I know it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 En dan kan in die salade ook een mooi stukje biologische kip als je dat dan persee wilt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Soothe, de film "Feed" wel eens gezien????Dan eet je helemaal niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Dus we leven in een wereld waar drank gewoon is dus dan doen we daar aan mee???Nee toch??Dus waarom wel met fastfood terwijl het zo duidelijk is dat het erg ongezond is voor je gezondheid??Dit eten verhoogd de kans op hart en vaat ziekten, suikerziekte, kanker en andere ziektes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 ik heb niks meer bijgelezen, alleen wil ik jullie melden, dat onze dochters het concdoleanceregister hebben bijgetypt en ik zooooooooooooooooooooo trots op ze ben... Ze liggen nu (alle 3) op bed, vol met verhalen over mijn vader en ik leg alles uit (voor zover ik dat kan), ben moe, maar ...drink niks!!! Geeneens thee of melk, laat staan rommel... IK hoef niks, wil niks..Ik voel me leeg, maar wil het niet vullen met bier...Onze hond ligt letterlijk op mijn voeten....Ik zet zo de tv aan "CSI", maar de pc blijft hier ook aan...Ik voel me....weet ik veel???leeg, de weg kwijt...maar aqbsoluut geen behoefte aan bier...Ik zal eerst een paar kaarsen aansteken, dat heb ik nu wel nodig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Safi, als je het dagelijks zou eten wel natuurlijk, maar zo af en toe kan echt geen kwaad hoor!!Wat kun je tegenwoordig nou wel eten eigenlijk??Zelfs zoetjes zijn slecht...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Orleando zet hem op! Ik steek hier ook een kaarsje voor je aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 wees jij maar trots op je kids, Orleando en probeer lekker te ontspannen bij de TV!! Je gaat super!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Nou, helemaal niet eten lijkt me nog ongezonder dan fastfood eten... en als het over gewoon eten gaat, ja, ik ben een vleesmens, van de Hollandse gestampte pot met een dikke rookworst en vette jus. En de vergelijking met drank gaat niet op, fastfood hindert mij niet in m'n dagelijkse funktioneren, drank wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Nou groente en fruit natuurlijk Charlie Maar ik begrijp je wel hoor!Ik zal de laatste zijn die zegt ik zondig niet.Maar Mc Nugget Mc Donalds BurgerKing etc etc etc....BRRRRRR!!Dan liever de patatman om de hoek die er wat aan verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Orleando, even uitrusten... goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Komt denk ik ook omdat je vegetarier bent, zou het niet, Safi???Ik ben dol op vlees, eerlijk is eerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Groente en fruit zeg je..........tuurlijk is dat gezond, maar wel graag onbespoten......Ach, overal hangt een prijskaartje aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mercedes Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 mensen, 2 dagen overdag niet drinken en savonds matig (ja ja, dat moetook nog weg), ik heb zitten vreten, niet normaal haha... 2 haaskarbonades etc... Lekker.... Doet goed... Zi nuchter NOVA te kijken, ook wel es leuk dat ik straks niet naar de herhaling hoef te kijken omdat ik de eerste alweer vergeten was.... nog een aardige witze; ooit een blinde ontmoet die te diep in het glaasje gekeken heeft? haha just kidding x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Dan liever de patatman om de hoek die er wat aan verdiend! en waar bakt die zn patat in...........?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Ik zal van An doorgeven aan Corinne dat je haar inspireert An en bij deze An, het aanbod dat ik jouw GSM-maatje in jouw vakantie wil zijn (als ik niet naar Aruba, Rusland, Caraibische Zee, Equador, Brazilië ben waar ik dit jaar nog rondreizen heb gepland met de kinderen .) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 oei oei, mercedes:D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Charlie, nu ben ik serieus. De hond krijgt soms lamshart, het is immers een carnivoor.Er zijn vegetariërs, die de hond ook dat eten geven. Die spooren niet.Brokjes zijn wel goed voor de tandjes! En als je vlees geeft moet je groenten en vitaminen bijvoeren.Dit is mijn vierde hond, dus ik weet het ook een beetje.Als de wilde caniden een hert verscheurden, hadden ze indirect ook groenvoer uit de darmen, dus dat moeten we compenseren, anders ontstaan er te korten.Jimmy zegt Woef, wat instemmig betekent!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Feed, nooit gezien Charlie, ik ga googelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Houtje: je meent het??? zou ik echt te gek vinden. Werkelijk!! geweldig.Orleando:.. ik steek ook een kaarsje op en hierbij een knuffel................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Daarom geef ik Duck, Soothe, is een compleet versvleesvoer. Evenals bv Energique enz.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Trouwens... wat denken jullie wat er in frikandellen zit??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden