Spring naar bijdragen

Zondag 2 maart 2008


charlie

Aanbevolen berichten

An, we hadden net besloten dat we proberen er niet aan toe te geven.
Dus hupsekadee, we gaan met die banaan morgen.
En denk ook even aan je vakantie die in het verschiet ligt.
Of duurt dat nog lang?

Vanmiddag ben ik gaan kijken voor een vakantie en nou lijkt een
rondreis door China me wel iets.
Is iemand daar misschien al geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja inderdaad Pip, ik begrijp het, vraag ook wel veel,
maar is echt belangstellling hoor!
Ik heb well aan je moeten denken van de week,
zo van, oh ja hoe zou het gaan daar met de hele bubs.
Kan me voorstellen dat je blij bent thuis te zijn.
En het is gezellig dat je er weer bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: oh dat is naar. Heb ik ook eens gehad. Is je gezicht niet opgezwollen? Gezicht insmeren met zuivere vaseline (te krijgen bij apotheek per tube)! Sluit de open wonden af en houdt de huid soepel zodat het sneller geneest. Verder niks erop.

Tina: Morgenvroeg 7 uur opstaan en dan gaan met die banaan. Ga nu mijn spullen inpakken. Ach je hebt gelijk, kijk alvast naar de komende vakantie. Een rondreis door China? geen flauw idee van. Je bent nogal wat van plan Tina. Oef daar zou ik het lef niet voor hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo terug thuis , 6 uren met de hoge druk reiniger gewerkt , mijn handen trillen er nog van , nu ja beter van dat als van de drank ;)
ook eten gemaakt forel met patat puree was yummie yummie .
corinne welcome back :present:
schoonheid zit van binnen lieve mensen allez zo denk ik tenminste over mijn eigen , ben sinds mijn ik stop met drinken 15 kilo aangekomen maar ja het mocht .
loop al gans de dag te denken aan die broer en zus allez halve he , zouden die op mij gelijken , zouden ze kinderen of kleinkinderen hebben ??
nu ja geduld hebben tot spanje mij antwoord .
zo luitjes ik moet jullie laten wasje ophangen en dan een beetje rusten want ben stikkapot en pijn in mijnen rug .
ach ja vriendin is pakske friet gaan halen lekker lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pipperdepip, neefje weer overgedragen aan rechtmatige eigenaren, te weten zijn ouders. Vond het heel gezellig maar zo'n kind is er wel 24 uur per dag, pffffff.

Maar ik heb genoten van hem, vond het zo gezellig. Ik las dat jij er lekker uitziet:wacko: NIET PULKEN PIP !

Doeiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An dan ben ik al weg, maar het komt goed...
Ja dat leek me wel wat, en ik ga niet in mijn eentje hoor,
of met een kennis en anders met een groepsreis.
Heb ik al vaker gedaan, je leert leuke mensen kennen,
maar het voordeel vind ik vooral dat ik niet echt met iemand
rekening hoef te houden, als je daar geen zin in hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook eens op wintersport geweest, nou nooit meer, echt niet.
Heb last van hoogetvrees(wist ik niet).
En ik werd helemaal onpasselijk van die zuipende goegemeente bij de apres ski.
Het enige wat ik mooi vond was de natuur, ben ook na 3 dagen gestopt met skien,
ben toen gaan wandelen en lekker op een terras in de zon.
Maar dan wel met een sunblock:
Want ik krijg ook bij het minste zonnetje al een koortslip en niet zo"n kleintje ook!
Nu slik ik altijd Lysine en ik moet zeggen het gaat een stuk beter.
Misschien ook een tip voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat ik ook zo eng vond?
Ben je net een beetje op gang, komt er iemand keihard aangeskied.
Nou dan was ik alweer zo bang, dat ik al meteen viel,
en dan moet je weer opstaan, spierpijn in je armen van het
steunen op die stokken.
En in de lift, eruit springen met de ski's niet in de goede positie, weer vallen.
En je hele pak drijfnat, nee echt nooit meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, oh, echt dat had ik ook,
dan schaamde ik me dood want alle ogen zijn dan gericht op kwatta.
Nee ik ben niet zo van het sportieve soort, en zeker niet op
de wintersport.
Maar kinderen leren het heel makkelijk, die skien al na 2 of 3 dagen als de beste.
Dat vond ik heel leuk om te zien, dat kleine grut op de piste.
En wat ik helemaal geinig vond, ze skien nog zonder stokjes ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen!

Ik heb gelukkig weer de beschikking over mijn laptop! Manlief is vanmiddag bezig geweest met de belastingaangifte en dat gaat altijd gepaard met veel gezucht en gesteun.
Toen bleek ook dat we onze Digi-D codes kwijt waren die we vorig jaar hebben aangevraagd en toen waren de rapen helemaal gaar! Dat wordt altijd luidkeels geventileerd waar ik ook chaggerijnig van wordt en erop reageer enz enz. Gelukkig is de rust weer gekeerd.
Dat hebben we weer gehad. Nu nog wachten voor de inlogcodes en dan kan de boel verzonden worden.
Vanmorgen weer gesport en ik begin nu eindelijk te merken dat ik fitter word! Dat komt natuurlijk ook door niet meer te drinken, maar tezamen maakt het dat ik beter voel dan in jaren. En dat terwijl ik ook nog voel dat ik nog lang niet fit ben, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Rolgordijna,
ik kan me vreselijk goed voorstellen hoe blij je bent even tijd voor jezelf te hebben. Bovendien kan je dan ongestoord de blaren laten genezen. Niet pulken dus!

Tina,
lijkt me erg lastig weer te beginnen na zo'n lange tijd. Ik heb het zelfs na een week thuis al, als ik moet gaan werken. Morgen gewoon uitgebreid met iedereen gaan bijkletsen en rustig beginnen. Hou er rekening mee dat je bekaf zal zijn de eerste tijd, want het is wel wennen en je hebt natuurlijk nog je voet!

Corinne,
welkom en blij dat je wer heelhuids thuis bent!

Har,
je bent een lieverd!
Mooie vlinder heb je gemaakt. Kan me voorstellen dat de kleinkinderen van je vriendin dat ook wilden op hun raam.

MARION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar ben je?

Charlie,
ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt en dat je een goede wacht hebt!

Anjo,
je klinkt zo goed! Zoveel sterker. Goed om te lezen!

Soothe,
was het weekend gezellig? Groeten aan Anna!

Houtje,
gaat het inmiddels wat beter met je?

An,
maak er een mooie maand van in je alco-schrift. Ik heb er alle vertrouwen in!

Rosan,
zet hem op!

Spud,
ik hoop dat je deze week duidelijkheid krijgt mbt je loon. Dit moet zonder goede uitleg geen fijn gevoel zijn!

Vie,
fijn dat je wer regelmatig meeschrijft!

Safi,
Alles goed? Ik weet niet waarom ik dat vraag?

Trees,
heb je nog berichten van je zoon. Ik ben geinteresseerd!

Alle anderen niet genoemd, ik heb wederom alles weer gelezen en al reageer ik nu niet ik leef mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Gem,

Maar goed dat die digid niet werkte.. Anders had ie 'm later nog eens moeten versturen.. N.a.v. het bericht dat de aangiftes voor 23 januari mis gegaan zijn heb ik ff contact met ze gehad.. En de prognose is dat 4 maart alle systemen weer werken..
Enfin plak daar dan nog maar een maand aanvast ofzo...:huh: Na verzenden 3 weken later ff checken of ie in het systeem zit.. ;)

Laat je niet gek maken door die belasting.. Die zijn zelf al veelstegek.. Ik weet het ik heb er gewerkt. :D
Leuker willen ze het niet maken, moeilijker wel ;)

Ik heb dit weekend mijn oorlogskleur weer in m'n haar gedaan dus morgen ga ik er helemaal voor om orde op zaken te stellen.. Ik ga ook lid worden van de vakbond of welke bond ik moet hebben.. Moet nog ff googlen.. Blij zullen ze niet van me worden maar ik wel van mezelf. ;)
Nu nog iemand zien te vinden die een mooie, leuke, spontane, opvallende brief voor me wil schrijven voor het stapeltje vacatures wat ik gevonden heb vandaag.. En ik hobbel binnenkort weer happy rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem: ja , leuker kunnen ze het niet maken. Heel die rotte belasting, ik kan daar crazy van worden.
Dat sporten is dus een goed plan. Je merkt dus verschil? Ik heb jaren niet meer gesport. Ben nog eens begonnen, maar kreeg paniekaanval. Toen maar gestopt. Terwijl ik vroeger zoveel gesport heb, tot mijn 35 e zeg maar. Alles deed ik als ik maar kon sporten.
Ik ben er wel weer aan toe. Dat bewegen, het weldadige gevoel daarna. Misschien toch weer inschrijven bij de sportschool??


Jimmy zegt me heeel veel.. woef woef terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:D
Bij deze solliciteer ik op de functie algemeen directeur..
Ik verwacht u op ... om ... op mijn kantoor voor een sollicitatie gesprek...

Gòh, waar had ik ook alweer zo'n kaartje gezien... Was boomerang geloof ik.. :D
Heb je ook m'n filmpje gezien waarin ik de hoofdrol speel? ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik had vandaag ook een vacature gevonden voor thuiswerk, inpakken en sorteren.. Wat? geen flauw idee maar ik moest wel een 0909-nummer bellen...
Tja dan denk ik al dat ik weet wat het is... :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...