Spring naar bijdragen

Zondag 2 maart 2008


charlie

Aanbevolen berichten

Hihi, ik keek net op een site van thuiswerken.. En daar zit dus werkelijk een opdracht bij om condooms in te pakken.. :D Het zakje wordt dichtgemaakt met een plakbandje.. Of dat dan zo veilig is.. :D:D
Ik zie me al zitten in de huiskamer met 1000 van die dingen, wel lachen hoor!! :D

Ben ik i.i.g. safe ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of het de bedoeling is om serieus op de sollicitatievraag in te gaan, maar toch bij deze: stel jezelf in gedachten op de plaats van het bedrijf en vraag je af in wat voor medewerker ze interesse zouden hebben. Behalve je cv kun je volstaan met jouw motivatie waarom je bij dat bedrijf zou willen werken en waarom je goed zou zijn in dat werk.

Ik heb vandaag welliefst twee films gemist die ik graag had willen zien. Hope and Glory op RTL4 en Class op SBS6.
Maar niet gedronken, en ik hoop dat dat voor iedereen geldt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Vie!
Het is alleen het probleem dat ik altijd een blinde vlek heb voor mijn motivatie, het voelt goed of niet maar dat kan ik dan weer niet onderbouwen.. Dat is altijd een drempel waar ik overheen moet.. Beter zou zijn als ze me gewoon een dagje laten werken dan weten ze hoe ik ben maar helaas zit dat nooit in de sollicitatieproceduren..

Misschien kun je de films nog kijken bij uitzendinggemist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Spud, dat kan toch gewoon? Dan bel je zo'n bedrijf op en dan vertel je dat je graag een dag wil meedraaien om te zien of jij en dat werk bij elkaar passen. Dat is een ludieke aktie die wel wordt gewaardeerd door veel bedrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gem,

Ook niet te lang wachten hoor! Die digid kan ook nog heel veel problemen veroorzaken.. Zeker als je een nieuwe aan moet vragen. Het systeem van de BD weigert dan je nieuwe wachtwoord..
Dat was vorig jaar een groot probleem en dat schoof de BD af naar digid.. Aangezien dit jaar met het verzenden van de aangifte hetzelfde probleem ontstaan is als vorig jaar, voorzie ik het digid probleem ook wel weer opnieuw. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HĂ© Vie, thanks!!! Zo had ik het nog nooit bekeken, maar is inderdaad een goeie!!
Ga morgen meteen bellen en vragen, ben woensdag toch vrij dus ik kan snel beginnen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh pardon Pippi, ik had inderdaad even niet goed naar het icoontje gekeken. Maar wat is het probleem?
Ik vier geen feestje hoor, ben gewoon elke dag blij om niet meer te drinken, of dat nou zeven maanden is of een jaar of hopelijk 10 jaar. Jij toch ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed Simona, dag voor dag! En als je het moeilijk vindt, denk dan juist maar aan al die rare dingen die je gedaan hebt! Als ik wil drinken, heb ik méér dan goenoeg beschamende herinneringen, en dat zorgt best voor een motivatie!
Morgen dag vier! Je kan het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Heerlijk, lekker buitendagje gehad met een patatje na :P
Morgen iedereen weer naar school en werk. Dus rust?
Nee. Oppashondje komt en de baasjes maar meteen uitgenodigd om te blijven eten, 's avonds.
Gisteren een fles wijn van schoonpa gekregen (bijna geweigerd, nog 1 X, GRRRR). Dus die trek ik dan maar vrolijk open. Lust toch alleen maar thee en water meer. Zelfs de koffie viel slecht, vanochtend. Nou ja, er zijn ergere dingen... :D
Ach ja, en ik moet nog een compleet jaarverslag voor woensdag in elkaar rammelen uit hoofde van die ene bestuursfunctie die ik nog bezit. Wát nou, uitstelgedrag... maak er wel een kloppend verhaal van.... ;)
Alles goed verder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi jongens
Ik ben vannacht vreselijk ziek geworden vreselijk diarree
dit als jullie me gemist hebben heb de hele dag beroerd in bed gelegen
Ga gauw terug het doet zo'n zeer.
Vanmiddag ben ik van de pijn bewusteloos geraakt maar nu ben ik aan de ORS en neem nu een slaappil in.

Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik val er zo maar even in. Ik heb niets gelezen en ga dat ook niet doen, dan ben ik weer een poos bezig en dat wil ik niet. Ik wil alleen maar laten weten, dat het erg goed met me gaat. En dat het niet drinken me goed afgaat. Ik heb er totaal geen idee meer van, dat ik bijna 19 maanden geleden, nog dronk. Het lijkt zover weg die drank. En daar ben ik heel blij om. Dus voor degenen, die het moeilijk hebben, of nog in het beginstadium van het stoppen zitten. Die eerste laten staan, heeft echt wel zin. Het levert je zoveel op en ik kan het weten. Want ik ervaar het nu op dit moment. Het stoppen van het dinken van alcohol;
is de beste beslissing geweest, die ik ooit heb gedaan.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij, Water, heb ik net zo'n fröbel-type-man als jij bent hier in huis. Zal zijn redding ook zeker zijn geweest, lekker hobby-en. Soldeerbout staat nu op tafel.. nadat ie vanmiddag vlakbij Arnhem (bijna 2 uur rijden) weer een gitaar tegen een versterker heeft geruild. Tja, het houdt je van de straat natuurlijk! Dus dan ga ik lekker met de kinderen + beste vriendin-logeetje naar het bos... hihi!

Sorry, ben weer een beetje hyper, geestje wil weer eens sneller dan het lichaam eigenlijk aan kan, zére ogen van vermoeidheid (?)

Hee Corinne, fijn dat je er weer bent. En dat het zo goed is gegaan! Super toch! Denk aan de "after-valkuil" :D

CD met Eric Vloeimans (trompetist), met Fay Lovski staat op. Muziek komt ook hier langzaam weer door. (Dat las ik ergens..)

Albertina, heel veel succes morgen op je werk. Ik denk dat het wel goed komt. Niet teveel verwachten, dan valt het altijd mee! Zet 'm op :present:

Zo Pippi, beetje bijgekomen? Lekker hè, knoflook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi strijdmakkers,

Ook al ben ik dan weer thuis, het zal wel lijken of ik nog steeds weg ben.

Dat ligt in het feit dat ik het druk druk druk heb en zal hebben deze week.

In de vakantie kreeg ik door de sprong voorwaarts in mijn huwelijksrelatie inspiratie voor mijn boekbijdrage. Ik heb veel kunnen pennen, omdat ik zo verkouden werd, dat ik nauwelijks kon skiën. Een uur, anderhalf uur was me toen voldoende om helemaal uitgeput te raken. Dat zit ik nu allemaal in Word te verwerken.

Ik voel me trouwens nog steeds niet echt lekker.

Ik moet ook nog een hele vragenlijst gaan invullen voor het intakegesprek met een psychologe en psychiater dinsdag a.s. i.h.k.v. de behandeling van mijn depressiviteit.

Mijn zoon heeft tijdens onze afwezigheid uitstekend gezorgd voor de katten en de boodschappen, maar helaas heeft hij geen aanval van schoonmaakwoede gehad. Dat wacht dus allemaal op me.

Dus verwacht a.j.b. niet dat ik ten volle deelneem aan de discussies. Ik probeer wel bijgelezen te blijven en als het lukt te lezen wat er tijdens mijn vakantie is geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve forumgenoten,

Ik heb lange tijd niets van me laten horen.
Via privé-mailtjes en pb-tjes kreeg ik te horen, dat sommige mensen mij missen.
Ik mis jullie ook en denk vaak aan jullie, maar ik mis op dit moment de energie, om naar de computer te gaan, zelfs douchen is me soms nog te veel.( om aan te geven hoe moe ik ben)
Hier mee wil ik zeggen ,dat ik probeer te overleven, maar sinds mijn man weer werk heeft en mijn zoon zijn weg heeft gevonden, valt er heel wat van me af. Dit gaat gepaard met een ontzettende moeheid, het voelt leeg aan, heel leeg. Daar kan ik nog niet mee omgaan.
Wel is mijn alcoholprobleem veranderd en drink ik nog een keer in de week en alleen in het weekend en zelfs dat vergeet ik soms, dus ik ben op de goede weg.

Mijn patroon is wel veranderd, ( dat valt me vanavond op)
Eerder bleef ik weg, omdat ik aan de drank was en het niet wilde erkennen.
Nu blijf ik weg, omdat ik niet met alcohol bezig ben, maar met mezelf op het goede spoor te krijgen.

Voor mij is alcohol niet meer de hoofdzaak en dat is een kopzorg minder;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...