Spring naar bijdragen

Zondag 2 maart 2008


charlie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen,

ik dacht, kom, even beppen hier, is er nog geen draadje!!:D
Ach, beetje vroeg ook voor de zondag he....
Maar ja, deze dame heeft weer gewerkt, de eerste van 4, dus te overzien.
Ik wens jullie allen een hele fijne, droge dag, veel geluk en sterkte!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, das heel saai...............maar sssttt, ik heb gebreid, jawel, ben met een jurkje bezig voor mn kleine prinsesje, en das jaaaaren geleden dat ik dat gedaan heb, haha. De baas moest eens weten. En ik had een game-boy bij me....makkelijk verdienen he....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen adb,ers
pippilotta heerlijk dat je terug bent :present:
ons corinne vandaag ook joepi :present:
charlie het is een waar genot op deze vroege morgen je vrolijke berichten tegen te komen , weer eens het bewijs dat de aanhoudster wint :present:
mijn vriendin is ook aan het breien geslagen , ik had een mooie gebreide plaid gezien in ikea en zij zei moet je u niet kopen , ik brei dat wel voor jou , hum hum enige wat ik niet weet is in welke winter de plaid klaar zal zijn , nu ja het is de geste die telt ;)
persoonlijk heb ik niet zo lekker geslapen , heb veel aan de half broer en zus liggen denken , zouden ik daar op gelijken en nog veel meer
maar ook gedachten van arme sukkels die zonder vader op gegroeid zijn ;-((
de vraag is ook of mijn vader die ex verlaten heeft voor mijn ma , al denk ik het niet mijn ouders hebben mekaar leren kennen in 1958 , en mijn vader is bij zijn vrouw buiten gezet in 1956 , nu ja het mag mijn probleem niet zijn vermoed ik maar toch
vandaag werken bij mijn schoonma
en uiteraad laat ik vandaag ook die eerste staan , doen jullie gezellig mee ??
dag geniet van deze dag want hij komt niet meer terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb ik nog nooit van gehoord, die winkels.
Ik heb een paar maanden geleden 2 tassen met wol
naar een school hier in de buurt gebracht.
Daar waren ze er blij mee, en ik wist toch niet
wat ik er mee moest.
Ik ga een googelen of er hier een winkel in de buurt is.
Je weet maar nooit.
Alhoewel, ik ga morgen weer aan het werk, en daar kan ik echt
niet breien. :)
Ha, ik zie het al voor me, in gesprek met iemand en de pennetjes
maar tikken, hihihihi.
En van"momentje hoor, ik ben de tel kwijt"
Of, "oh jee, ogenblijkje, ik heb een steek laten vallen"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blacky

ga je die half broer en zuster ook ontmoeten??
En ik heb hier diverse, verschillende, breisels liggen.........een voorpand van een vest, een achterpand van een trui, een half baby-truitje, enz enz....misschien een soortenment quilt van maken??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge breidsters :D Ooit van de Wibra gehoord Tina? Daar heeft mijn vriendin laatst voor een prikkie aan wol weggesleept. Ze verfraait haar kleding en heeft daar veel bekijks mee. Ze onderscheidt zich door de kleding die ze draagt; ze koopt voor weinig geld de "basis" om vervolgens te verfraaien. Hahaa..veel mensen denken dat ze haar kleding bij de duurste boetieks haalt.
Jammer dat ze vaak wat weggeeft i.p.v. verkoopt; zou een mooi extra zakcentje zijn vindt ze inmiddels zelf toch ook wel. Haar slechte gezondheid maakt het voor haar onmogelijk om regelmatig kleding te maken, ze kan dan ook niet in opdracht werken.
Dat verfraaien is een belangrijk thema in haar leven. Ik bewonder haar om de veerkracht die zij heeft om het beste van haar leven te maken en haar creativiteit is de bron.
Altijd leuk om met haar op stap te gaan...ze is als een vlinder; kleurrijk en fladderend. Heb ooit met folie een enorme vlinder op haar raam geplakt... in haar huis is namelijk ook alles mogelijk op creatief gebied :)
Zal eens efkes wat foto's opzoeken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal. Ook ik ben nu wakker.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je helemaal KLAAR bent met je partner? Mijn moeder heeft gisteren gaten geboord door het plafond heen naar boven toe. Ik ga vandaag kabels leggen van beneden, naar onze slaapkamer en daarna door naar boven naar kamer van dochter.

Dochter-lief wil zelf graag tv op haar kamer, mijn vriend wil ook graag tv op de slaapkamer en ga daar haast haast mee krijgen!! laat hem alsjeblieft boven kijken, dan hebben wij het beneden gezellig!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, is ook niks mis mee. Maar mijn haast om dat voor elkaar te krijgen en te denken: dan kan je voortaan BOVEN kijken wel!!

Gisteren met de idols-finale. Dochter en ik kunnen dan meezingen, meelachen, etc.

Vriend wil dan alleen "luisteren".

Ik vind het jammer dat we niet allemaal hetzelfde gevoel hebben op bepaalde momenten.

(Zucht) misschien omdat we ook andere mensen zijn :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har: lijkt me leuk, kleding opleuken. Zou wel eens willen weten hoe ze dat doet. Kleiding is zo duur, niet te betalen. Vroeger was een goedkoop t -shirt vijf gulden, nou voor vijf euro krijg je niks meer.

Ik wil iedereen nog bedanken voor gister avond. Ben weer een stap verder gekomen!

Pippi: ik lees dat het toch wel een zware week voor je was en dat kan ik me eigenlijk ook wel voorstellen. Vandaag een dagje 'rust'. Ik ben blij dat je er weer bent, want ik heb je hier echt harstikke gemist.

Floortje: dat noem ik nog eens vrouwen met power... dat je dat allemaal kan en dan je moeder!!!
En ja, dat moet je met elkaar bespreken wie waar en wat gaat kijken. Jij kan ook boven met je dochter gaan zitten? voor een keer. Wissel je dat om. Samen leven is niet altijd gemakkelijk. Sterkte Floortje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...