Spring naar bijdragen

Zondag 2 maart 2008


charlie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wie kwam er laatst met het briljante idee om een soort ruilbeursdraadje aan te maken?
Ik koop nooit kleding, krijg altijd de afgedragen dingen van mijn zus, die zij net niet goed genoeg meer vindt voor kantoor. Vaak zitten daar leuke dingen tussen, maar ze heeft een iets chiquere smaak dan ik, dus ik zit met bijvoorbeeld een verzameling zijden blouses maat 38/40. Zonde om weg te gooien, maar ik draag nooit bloesjes. En nog zowat spullen.

Har, leuk om te lezen hoe jij je vriendin waardeert!

Verder wens ik iedereen weer een droge dag toe. Het weer ziet er in ieder geval iets beter uit dan gisteren. Er is hier in de tuin een populier (geloof ik) omgeknakt, nu is de buurman er met zijn elektrieke zaag. Wat een pestherrie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is bij ons wel eens zo dat mijn vriend niet zoveel kan (of wil).

Ik ben zelf overgevoelig voor verbouwingen omdat ik daar mijn hele leven al in gewoond heb. Ik heb daarom als kind weinig aandacht gehad. Toch heb ik wel geleerd dat ik veel kan.

Dochter doet het gelukkig heel goed. Ze is nu 12 en gaat naar de 1e klas van het voortgezet onderwijs. Ze gaat echt heel lekker, haalt goede cijfers en ik heb haar ook kunnen overtuigen dat ze nu de basis van haar hele leven aan het leggen is. We hebben samen ook veel plezier (met zingen, lachen, desnoods kleding kopen etc)

Sinds we dit huis gekocht hebben, denkt vriend echter dat hij veel vertellen kan/mag. Dat stuit op veel weerstand van mij. Ik ben geen typje die je veel verteld, ik geloof dat ik het vertel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An fotootjes:
Die jas heeft haar maar € 20,00 gekost; ziet er nu uit als een jas van 4 of 5 honderd euro:

jas

Vlinder

Die vlinder daar waren haar kleinkinderen gek op! Ik heb dus de ramen van die dreumessen vervolgens moeten beplakken :)

@Floortje Ik kan je helpen met technische adviezen voor het juist aansluiten; mocht het signaal te zwak zijn laat me dat dan even weten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Wat is het draadje al lang op deze zondagmorgen.
Ik verplicht mezelf om me bij jullie aan te sluiten vandaag en er een droge dag van te maken, want ik heb gisteravond behoorlijk gezondigd (en vrijdagavond ook een beetje); als ik niet uitkijk, ga ik weer de verkeerde kant op. Gelukkig gaat deze week mijn internettherapie officieel van start en na gisteravond realiseer ik me maar weer dat ik die hulp echt nodig zal hebben en er voor zal moeten gaan....(:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
charlie

Sorry Har, de laatste dagen kom ik zo sterk over, ik wil dit niet delen, geloof ik...............ik mis 2 armen om me heen.........Maar goed, i 'm still going strong, en ga nu mn bedje iin....

Je BENT sterk Charlie, neem dat maar mee naar je bed en sla de armen om jezelf heen (werkt echt!). Ik geef je NU een hug en 2 smakkerds op je wangen. Truste Charlie :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt vaak geschreven: alleen deze ene dag hoef je maar niet te drinken. Dat vind ik een goeie raad, want het is overzichtelijk en praktisch. Wel heeft het mij geholpen om op erge trekmomenten toch wat verder te kijken dan vandaag. Bijvoorbeeld: hoe voel ik me morgen als ik nu drink? Wil ik een kater hebben, spijt, me beroerd voelen en vooral: mijn vertrouwen in mezelf hebben geschaad?
Er is niemand die mij zo erg kwalijk neemt als ik weer zou drinken als ikzelf. Och, anderen vergeven me wel weer. Ik kan charmant en ontwapenend zijn als ik wil, dus daar gaat het niet om.
Wat bij mij het meest zou blijven steken is de onvrede met mezelf.
Voordat ik afgelopen zomer niet meer heb gedronken, was het nog een hele strijd. Het lukte me af en toe een paar dagen, maar dan ging ik toch weer aan de wijn. Mijn zelfvertrouwen omdat ik steeds de afspraken met mezelf verbrak heeft er veel meer ingehakt dan meningen van anderen.
Anderen zeggen zoveel. Ze zeggen nu zelfs tegen me, dat ik best weer eens een glas mag, dat ik heus niet van de blauwe knoop hoef te zijn.
Zij weten niet wat dat is, als je rem kapot is en elk glas weer naar meer doet verlangen.
Rosan, ik hoop dat jij hier misschien iets aan hebt, dat je helemaal voor jezelf gaat stoppen met drinken. Geef het een kans, want het is (niet per definitie zoveel beter) maar wel gemakkelijker, en je krijgt er veel meer zelfvertrouwen van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...