Spring naar bijdragen

Zondag 2 maart 2008


charlie

Aanbevolen berichten

@Marieke,

Als het in Nederland te duur is kun je ook nog naar België gaan.. Daar is het zeker zo goed zelfs soms nog beter en word ook door je verzekering gedekt..
Brrr.. een kunstgebit tja da's niet 1,2,3, meer te veranderen als je er eenmaal aanzit.
Mijn pa heeft er 1 met klik systeem die kraakt wanneer hij eet.. En mijn oma heeft een klik maar die zit niet lekker.. Heb nu dus gewoon een hele stoere oma met een piercing in d'r mond zonder gebit maar dat ziet er niet uit hoor!
Sterkte en succes ermee, ook met je zoon! ;) Ik ben zelf een onmogelijk kind geweest en pas toen mijn ma me met rust liet en me mijn gang liet gaan ging het stukke beter met ons contact. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Spud

Hé Har wat voor tips heb jij voor beter ontvangst???


Ik krijg van UPC echt hele slechte zenders door, heb de coax al vervangen door een betere maar nog dat ik storing houdt. Wat kan je me adviseren?

De zendmast van Digitenne die pas geplaatst is in Genderbeemd veroorzaakt nogal wat storing; het is dus een must om het juiste materiaal te gebruiken. Vooral Net 5 en National Geografic continu maar ook andere zenders van tijd tot tijd. Niet alleen goed afgeschermde kabel is van belang maar ook de juiste antennestekkers. Splitters mag je al helemaal niet meer gebruiken. Heb je meerdere TV's aangesloten?
PB me even, kan je dan verder van advies dienen.

Heb dit bericht toch maar even hier geplaatst omdat meerdere mensen overlast van Digitenne kunnen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
water

Oh, ok, Har, ik dacht dat jij zo'n motormuis was...


nou 't is goed hoor, gaan Spud en ik lekker samen kijken...
:D

Nee joh, ik waai al van mijn fiets af als ik harder dan 30 fiets. Zeilen zou wel iets voor mij zijn, hoef ik alleen maar mijn oren uit te klappen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje: je vriend moet toch zijn plaats weten, ik kan me voorstellen dat jullie dat niet goed kunnen hebben. Ik bedoel in relationaire sfeer.

Har: ik snap het denk ik. Wat een geweldig idee met die kleding.

Vie: ik heb veel kleding weggedaan, helaas denk ik nu, want je kan er eigenlijk nog veel van maken.

Vanaf nu bewaren dus.

Rosan: is je motivatie er niet meer?

Charlie: hierbij allebei mijn armen om je heen.


Simona: topperdetop!! Ik heb eens horen zeggen dat na 2 weken je een andere gewoonte hebt aangeleerd. Dus dingen anders doen. Kan ik me wel wat bij voorstellen. Want niet drinken is OOK een gewoonte doorbreken.


Albertina: daar schreef ik dus gister over. Mij overviel dat gister al, bibberdebibbergevoel.
Kom we houden elkaar ff vast.

Tasseke: geweldig, alweer een maand!

Corinne: wat ben ik blij dat je er weer bent :heart: ik heb inspiratie gekregen door jou!!!

Marieke: tja een kunstgebit is ook niet alles. Maar als ik b.v. naar mijn man kijk, die een vol kunstgebit heeft, en nog nooit heb horen klagen. Hij is er dolgelukkig mee.

Hier is toch wel iets bijzonders gaande. Sinds ik griep heb is de stemming stukken verbeterd!!
Het maakt me blij.

Vandaag drink ik ZEKER niet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zorg voor de worstjes wie doet de rest? :D

Hihi, zo kom je toch weer heel wat van je buren te weten als je jezelf buiten sluit. :D:D

Mijn buurman is inbreker geweest dus ik was in een poep en een zucht weer binnen. :D
(mocht het alleen niet verder vertellen dus mondjes dicht hè) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ja, Har :D:D
Doet me aan die mop van die doodgeslagen vrouw denken.. ;) Dan ben ik die vrouw, hihihi maar zonder die "ongeduldige" man tegengekomen te zijn.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spud,
Een inbreker, nou ja als we je maar niet in de krant lezen.:o.
Ik heb tot 2 jaar geleden een buurvrouw gehad die weed teelde of verbouwde,
weet niet zo goed hoe je dat noemt.
Kortom ze had een hele plantage in haar appartement.
Met als gevolg dat de boel compleet is uitgebrand.
Op 2 uur in de nacht ging bij mij de bel, brandweer of ik maar snel
naar buiten wilde gaan i.v.m brand bij de buren.
Nou daar stonden wij dus midden in de nacht, in badjas en
hartstikke koud.
En ik compleet in de stress want door alle rook kon ik mijn eigen
appartement niet meer zien.
Nou ik heb doodsangsten uitgestaan.
Om 7.00 in de morgen werd het sein brand meester gegeven,
met angst en beven ging ik naar boven, behalve dat mijn hele
terras naar de maan was, gelukkig binnen alles in orde pffff.
Nu 2 jaar later is het huis pas weer opgeknapt, en ik moet
je eerlijk zeggen dat ik bijna een jaar lang steeds maar uit
het raam ging kijken of de boel niet weer in de brand stond.
Ben benieuwd wat ik nu weer voor buren krijg.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Charlie,

Je begon zo fris en fruitig. Dikke knuffel van me, je bent goed bezig:heart:

Corinne, welkom terug. Goed van je dat je je Refusal niet nodig had, zo'n vakantie kan een behoorlijke valkuil zijn.
Ik had een vraag, sinds een paar weken gebruik ik ook Refusal en vrijdag na het nemen gelijk ziek, gisteren tot vandaag echt verlamd door wat ik alleen maar kan omschrijven als een mega-kater.
Niets genuttigd waar ik ook maar een spoortje van alcohol in zat dus dat kan het niet zijn. Natuurlijk begrijp ik dat het een paardenmiddel is maar dit voelde echt als te heftig. Het schiet ook totaal zijn doel voorbij zo. Weet je iets? Heb jij hier ervaringen mee? Trees? Iemand?

Blacky.
Het blijft allemaal heftig voor je. Echt knap dat je die gevoelens allemaal toe laat zonder de verdoving van alcohol. Ik vind het ook bijzonder dat je het allemaal met ons deelt en dat je die gevoelens ook zo goed onder woorden kunt brengen.

Ik ga even de dagdraad van gisteren lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tina,

Ja, ik heb zoiets ook aan de hand gehad toen ik nog in een flat woonde.. Ik was een weekend weg (gelukkig) en toen zijn de leidingen van de bovenbuurman eruit geknalt.
Ik woonde er net 3 maanden en was net 2 dagen verzekerd (gelukkig) ;)
Heel mijn huis was een zwembad! En dan te bedenken dat het zwembad praktisch om de hoek lag!
Ook wietplantage.. Buurman is nooit terug gevonden.. En hij maar ginnegappen wanneer ie vroeg of ik last van 'm had.. Tja, ik had nog zo gezegd geen bommetje!
Enfin heb toen 9 maanden op beton geleeft om alles te laten drogen en uiteindelijk alles vergoed gekregen van de verzekering..
Alleen het mindere was dat ik toen constant een buurman van de gallerei over de vloer had, die was erbij op het moment suprème en politie en brandweer bedachten niet dat zij hem als niet oorspronkelijke bewoner de toegang moesten weigeren. :huh:
Ik heb lang met schrik gezeten om mijn katten alleen thuis te laten... En het vreemde van alles was ik miste een paar eigenaardige dingen..
Later was het steevast dat er wel een flat in de fik stond.. Tja wat wil je als er in je blok een pyromaan woont.. Heb maar m'n uiterste best gedaan om te verhuizen.. Thanks to een andere pyromaan heb ik nu een huisje. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, trek het je maar niet teveel aan. Ik moest het even kwijt vanochtend. Vanmiddag heeft hij zowaar zomaar wat vlekjes van de vloer verwijderd en de vloer licht aangelakt!! Ik was stomverbaasd! Hij heeft het nog goed gedaan ook.

Ik wil ook zeggen dat hij zijn goede kanten heeft. Die heeft hij de laatste tijd echter niet veel laten zien (klussen is er niet echt een van!)

Corrine, leuk dat je er weer bent en dat de apres-ski-avonden goed zijn gegaan!

Pippie, ook leuk om weer van jou te horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albi veel succes met het opnieuw werken morgen. Dat is nooit gemakkelijk als je zo'n lange tijd weg bent geweest, en bovendien niet als je zo naar bent behandeld door je werkgever toen je je voet brak. Altijd weer even een zure appel. Valt na een paar dagen vast weer mee. Je naaste collega's zijn ook vast weer blij dat ze je weer terug hebben.

Ik ben zojuist even buiten geweest, maar het waait nog erg hard. De wolken vliegen voorbij en het is kil.
Weer voor een heerlijke gluhwein, zegt mijn duivel. Weer voor een grote pot thee, zegt het verstand.
Weer voor warme chocomel, zegt geliefde. Dat is twee tegen een, dus laten we het daar maar op houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, dank je wel.
Ik houd jullie op de hoogte.
Idd nu je het zegt de nare reacties blijven hangen, en de lieve
reacties vergeet ik dan maar gemakshalve.
Alle lieve kaartjes, bloemetjes, telefoontjes en bezoekjes.
Ja met die gedachte ga ik morgen beginnen.
Thanx, had ik nou net effe nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...