Spring naar bijdragen

dinsdag 11 maart 2008

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har, ook wij kunnnen overhoop liggen, vooral als 1 van ons tweeen niet lekker in zijn vel steekt. Dat kan ook nog een vraag waard zijn!!

Mooi vind ik jou:
Alles en iedereen krijgt de schuld en je blijft zelf buiten schot.
Je zult ook zelf je schouders eronder moeten zetten en dat hoor ik niet terug in je verhaal. Wat heb je zelf gedaan om verder te komen?

Ik wil daar zelf ook verder over na denken. Niet dat ik verwacht dat we heel veel vriendjes zullen worden, maar peace???? :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Je kan aan de Lithium, weed, alcohol, pammetjes, coke en meer weet ik zo ook niet. Na een paar jaar dit te hebben gebruikt en je komt erachter dat dit niet het gewenste resultaat geeft wat je eigenlijk jaren geleden voor ogen had, zou je evt een gesprek met een hulpverlener kunnen proberen.

Mag je hopen dat deze een klein beetje "levenservaring"heeft en zich een beetje kan verplaatsen in jouw gevoelens en gedachtengoed.

volgens de bijsluiter kan ik ook hoestdrank nemen.

Of zou een KNO arts ook niet deugen
:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam, drie ochtenden in de week boodschappen doen, hond uitlaten voordat ik rap-rap naar de trein moet.. ik kook drie dagen per week weer voor mijn vrouw en mij samen.. en ik lig verder ook niet lui in m'n bed te nixen, hoor. Dus jij wacht maar mooi eventjes tot ik weer tijd heb... o zo... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Mijn schouder deed even zeer met als zonder alcohol.
Ik ben trouwens gestopt met drinken tijdens die hevige pijn.
En die hevige pijn was ook het gevolg van een insult door alcoholmisbruik.
Even het lichtje uit en van de trap gedonderd.

Hoi Floortje,
Gaat het een beetje?

In de meeste hoestdrankjes is alcohol verwerkt. 'k Neem liever slokken water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
FloortjeII

Ik wil daar zelf ook verder over na denken. Niet dat ik verwacht dat we heel veel vriendjes zullen worden, maar peace????
:present:

Peace here too! :present: Oooh...je vindt het toch niet erg om gekwoot te worden? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé dit is nog een leuke!! :D

Een vriend van me (verstokte drinker) wil dat ik vrijdag mee ga stappen! Aangezien ik dat op het moment niet kan betalen, boodt hij aan om elk uur een alcoholvrij drankje te kopen voor me.. :D
Hij is er heilig van overtuigd dat als je stopt met drinken, je ook minder dorst krijgt.. :D:D:D

Hmm... mijn glas is nu net zo snel leeg als toen ik dronk dus maakt niks uit! Dat moest ie ff laten bezinken... :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Pippi, ik moet bekennen dat toen ik mijn enkelband scheurde de drank en de coke toch behoorlijk hun werk gedaan hebben. Kon gewoon lopend de ehbo binnen en begreep al niet waarom ze stiekem aan het lachen waren.. Nou de volgende ochtend begreep ik dat wel!!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdelijk verdooft alcohol wel tegen pijn, maar toen ik op het toppunt van mn verslaving zat, jaren geleden, kreeg ik zo'n pijn in mn benen dat ik er soms gewoon doorheen zakte, te pas en te onpas, gewoon van de pijn.
De dokter (die natuurlijk van niks wist), dacht zelfs dat ik aan een of andere tropische ziekte leed, beriberi....Later, toen mn drankgebruik hem bekend was bleek het dus een giga vit. b tekort.

En op een gegeven moment ging mn kiespijn er ook niet meer van weg en als ik van de trap d*nderde voelde ik dat ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Charlie dat heb ik nooit geweten. Ben in volle overtuiging geweest van de andere kant.

HAHAHA, hoor hoe je dat zegt............hihihi, maar neem aan dat je de verdoving bedoelt...Maar wat ik wilde zeggen, ik ging bv niet drinken om pijn te verdoven, dat werkte toch niet, misschien dat je er beter mee om kon gaan dan nuchter, dat zou kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...