Spring naar bijdragen

dinsdag 11 maart 2008


ferry

Aanbevolen berichten

Hé RV,

Ik zou een heel rijtje op kunnen noemen waarom mensen gaan drinken maar daar heb je denk ik niks aan.
Ik heb het draadje verder nog niet gelezen maar ik begrijp dat je adviezen hebt gehad... Het is niet verplicht om er iets mee te doen hè? Pik eruit waar je op dit moment iets aan hebt... ;)
Sterkte jòh en hou je hoofd recht/helder/... :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

RV,

Heel knap van je dat jij denkt te weten dat je alleen van lichamelijke pijn aan de drank zou kunnen raken.
Gelukkig weet ik dat dat niet zo is, ga eens goed bij jezelf te rade waar jij, behalve je
lichamelijke pijn nog meer last van zou kunnen hebben, want aan pillen raak je net
zo verslaafd als aan alcohol, en verslaafd raak je echt niet alleen door lichamelijke pijn.
Verslaafd kan je raken door zaken te ontlopen, niet naar jezelf durven kijken, verslaafd kan je raken door,woede, wrok, angst, jaloezie, dat zijn zaken die je met behulp van anderen zou kunnen bekijken, wil je van je verslaving verlost worden.
Dat is hulp vragen, dat is werken aan je verslaving, en niet alleen maar om je heenschoppen,
alles negatief benaderen, daar is niemand bij gebaat en jij zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
RV

Mijn pijn is de oorzaak van de pillen en de alcohol. Zonder pijn was ik niet in deze situatie beland. Dat was goed geweest, zowel voor mij als voor jullie. Ik laat eenieder (ja zo schrijf je dat: aanelkaar) in z'n waarde, maar ik snap niet hoe je anders dan door extreme fysieke pijn aan de zuip komt. Uit andere kwesties kun je je nog denken, in andere problemen kun je nog handelen.

Er wel eens aan gedacht dat het zuipen ook geestelijke pijn oplevert? Zit je hier nog niet zo verkeerd, tenzij je een hekel hebt aan mensen die drinken waaronder jezelf.
Je snapt niet hoe je anders dan door extreme pijn aan de zuip komt maar ik ken mensen die ook onder vreselijke pijnen lijden en niet naar de fles grijpen en mensen die zonder pijn naar de fles grijpen, dus je redenatie is op z'n minst krom te noemen.

Pfff.... en dat was het wel voor nu. Je klinkt erg verbitterd en daar is helaas geen pil voor op de markt, daar zal je andere "geneeswijzen" voor moeten zien te vinden.
Jammer dat je hier alleen maar je beklag doet, daar doe je jezelf mee te kort.
Sterkte!
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
BamBam

Tjeezus Tapas, 21 zoenen????? Hoeveel weeg jij:huh:




Oke, truffel nr 4 gaat er nu in, mmmmmmmmmmm.



teveel Bambam, veel te veel!
de truffels dan he hihi, waren maar hele kleine negerzoentjes van Milka, maar wel erg lekker..

Kohtje ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt, eindelijk actie! het zal hard werken worden maar met die instelling die je nu hebt kom je er zeker weer! en alweer dag 16! TOP!!!!

RV, als jouw pijn alleen maar lichamelijk is dan zou ik zeker op zoek gaan naar een pijnkliniek, er zijn bv ook kastjes die een elektrisch signaal afgeven die de pijn verminderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haa..Floortje! Jou moet ik hebben ;) (ik zie je lampie branden)
Ik vind het fijn dat je hier gisteren wel je verhaal hebt gedaan omdat je je ondersteund voelde door de reacties. Ik vind het dan ook jammer dat ik door misschien te kortaf te reageren mijn doel mis heb geschoten om je te bereiken. Mijn fout, had het beter anders kunnen doen.
Tsja, ik ben wel eens te hard...ook voor mezelf. Ik beloof beterschap, speciaal in jouw geval :D
Fijne verjaardag samen met je vriend, welgemeende groet

Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie toch...geen borrel, that's for sure.

En nee, geen drollen hier. Foei!

En of alcohol verdooft, echt wel.

Ha die Spud, je was een uitblinker. Give me fiveB) Vond jij ook altijd dat er zo verdacht weinig in zo'n flesje zat??? Echt, paar slokken en hoppakee, leeg was tie weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...