Spring naar bijdragen

dinsdag 11 maart 2008


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

terwijl ik mijn vorige berichtje verzond, viel onze jongste de trap af....huilen, niet normaal. Maar het viel allemaal reuze mee. Heb hem helemaal nagekeken, maar hij is nu alweer aan het spelen. Meer de schrik dus. Maar een paar uur later en stel, dat ik dan gedronken had...dacht het niet. Deze meid blijft voor hun bestwil nuchter!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, en nu moet ik naar buiten, want hij begint hier ook te schijnen!
Dus ik moet er bij zijn de enige echte best werkende daglicht :rose:
See you later...

Zeg allen maar wat je op je lever hebt. Het kan anderen ook weer stimuleren om het even van een andere kant te bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er ook zo tussenuit. Kids van school halen en dan de was opruimen. Ligt al fris in het mandje, nu nog de kast in. Enne, Pippi, er zijn hier ok vrolijke omenten, dus schaam je niet. Geniet er juist van, want de happy moments zijn zo kort vind ik.
Een hele andere vraag: heeft iemand hier ook last van winterhanden (ik heb gewoon tot bloedens toe barsten in mijn vingertoppen) en zo ja, welke zalf helpt echt goed? Want het doet best zeer en je handen heb je nou eenmaal vaak nodig..
Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orlando, als ze vallen en NIET huilen moet je extra schrikken en opletten!!! En heerlijk dat je gewoon nuchter bent toch? Geen schuldgevoel meer over JWW. En nou dat goeie gevoel vasthouden meis.

Trouwens ik mag wel melden dat ik tussen de bedrijven door twee grote Wisjes/Wasjes gedaan heb:

Het plafond van mijn douche-celletje (TJU) zit vol schimmel, tja, geen raampje, het is IN-pandig dus nu heb ik voorzien van beschermbril en stofjas op zwembadsloffen het hele plafond ingespoten met schimmelvreter (klinkt erg boos, die schimmelvreter....) mooi zo. Ik heb een druppel op mijn hoofd gekregen en ben bang dat ik nu morgenvroeg wakker word met een kale plek helemaal weggeschroeid (het stinkt ook vreselijk, ik stond te niesen en te proesten wat een rotzooispul is dat).

En ik had allerlei oud tuingereedschap in de schuur staan dan heb ik naar de Stort gebracht én de lege plastiek flessen (die worden hiero apart ingezameld of verraad ik me nou alweer? :D ) vroeger had ik zoveel extra ritten naar de glasbak, nu heb ik appelmoespotjes, bietjespotjes, en één wijnfles van een kerstpakket die R heeft genuttigd.....nog amper een kratje vol in twee maanden. En de oude kleren van Puk en Muk (hahahaha, wie kent dat nog, Puk en Muk?) die niet meer draagbaar waren naar de kledingcontainer, en kijk eens aan, de fietsen kunnen de schuur weer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando,

Ik heb last van kloofjes (jaaaaaaaaaa in mijn handen) en gebruik levertraanzal (jecovitol of zoiets?) En als het heeeeeeeeeel erg is (valt dit jaar wel mee) heb ik van die stoffen handschoentjes en smeer ik ze helemaal in en dan met die handschoentjes aan slapen. Romantisch !!!!!
Er zijn natuurlijk ook hele goeie (dure en niet-dure) handcremes, de Hema heeft een speciale handcrème voor 's nachts, de donkerblauwe tube en een lichtblauwe voor overdag.

En altijd handschoenen aan hè in het water !!!!! (ik heb er een pesthekel aan, maar ik heb van die latex-handschoentjes voor schoonmaakwerk, afwassen doe ik zonder).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk, zo ben ik dus ook bezig Houtje, rotzooi ruimen, vorige week 2 vuilniszakken, vandaag weer eentje en gestaag gaat het door.
Zuuden we stiekum al aan de voorjaarsschoonmaak zijn begonnen???

.. visite echt niet hihihiihi.. de deurbel gaat uit.. nee hoor, ik ben morgen best wel jarig, eerst werken met gebak, daarna neemt mijn trajectbegeleidster me mee uit lunchen en dan ben ik rond 2 uur, half 3 thuis en om 5 uur vertrek ik weer om bij mijn ouders te gaan eten... en dan niks meer.... klaar voor een jaar!

en nu boodschappen doen anders is er niks te eten in huis! en stiekumpjes gaat het hier weer heel voorzichtig spetteren, en is de zon weg.. tja de voorbode helaas van wat de rest van het land later te wachten staat dus geniet als de zon nog schijnt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi

nou, hier ook alleen maar leuke dingen te melden:D
Zondagmorgen werd ik zowaar verrast met een ontbijtje op bed, vandaar dat het stormt buiten!!:D
Gisteren voorzichtig (na een week ziek zijn) weer naar buiten geweest, moest oppassen, dus moest wel.
Vanmorgen weer als vanouds oppassen, zoals elke dinsdag- en woensdagochtend, is toch zo leuk, met die hummels van 20 maanden en 5 maanden.
Alleen moet ik nu uitgaan kijken wat ik zeg, want die kleine man gaat dus echt alles nazeggen....laatst zei ik bv "potverdorie", wat ie er van bakte kan ik niet vertalen, maar het leek er verdraaid veel op...en zn moeder maar vragen wat zegt ie nou......:P
Vanmorgen heeft ie zn boterhammetje met een "hork" gegeten, vork dus..:D

Verder lees ik jullie verhalen met veel interesse, sla er ook mn slaatje uit, maar omdat ik me zelf zo goed voel durf ik er zowat niet meer tussen te komen, zoals bv gisteren!!

Jubilarissen: PROFICIAT!!!:present::musicnote::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Tapas, dat komt door onze geboortejaren ECHTWAAR.

Ik krijg binnenkort natuurlijk een enorme massa MEUK uit het huis van mijn moeder. Ik had nét een glorieus idee, ik heb namelijk amper fatsoenlijk bestek, en mijn moeder had dat wel, om een kastje geheel te ontruimen en van MEUK te ontdoen en daar dan al het bestek in te leggen.

En ik heb nog wel een interieur-expert nodig binnenkort.

Overigens, dat weet ik nu al, ik heb twee antieke hutkoffers staan, waar mijn voorouders nog mee naar Indië zijn gereis en mijn Ooms en Tantes vroeger naar Kostschool, en die ga ik verkopen.

Iemand interesse? Van die echte (Titanic-achtige) hutkoffers met koperbeslag. Jammer, maar ze moeten weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand zeker nog iets van druppeltje gehoord, na zondag?
Zag s'avonds tactus online, dus vrees het ergste voor haar, maar hoop wel dat ze alsnog wijs is geworden en naar het ziekenhuis is gegaan!

Vie, ben je al "bij" van gisteren, wil je er wat over vertellen?? Mn duimen gaan zo'n zeer doen, nl....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi kinders,
Heb niet alles zorgvuldig doorgelezen, maar zag zo hier en daar wel veel lieve wensen staan. Daarvoor mijn dank, hartverwarmend. Gisteren was uiteraard een erg vermoeiende ziekenhuisdag en ik heb 's avonds en het grootste deel van vandaag een beetje suf op bed liggen zappen. De uitslag komt over een paar dagen. Geen bericht, goed bericht, denk ik maar.

Mijlpalers, van harte! Altijd goed om te lezen wie het al weer zo lang heeft volgehouden.

Voor wie het vandaag moeilijk heeft, een :present:

En voor wie haar of zijn gloeiende best doet om er iets van te maken, vaak ondanks de vaak zware gevoelens waar zij/hij/wij mee te kampen hebben, chapeau!

En we houden het weer droog.

Houtje die hutkoffers klinken mij als hmmmm! in de oren, maar daar mijn hele boeltje vorig weekend hierheen is verhuisd, zit ik nu zelf met bijna alles dubbel. Hij wil zijn eettafel niet kwijt, ik de mijne niet, hij heeft een bank die ik vreselijk vind, hij vindt de mijne niet lekker zitten. Het enige waar we het over eens zijn, is dat mijn dekbedhoezen veeeel mooier zijn dan de zijne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegretol ?????????

Man dat is tegen epilepsie, dat is hartstikke gevaarlijk, als je er opeens mee stopt kan je een epilepsie-aanval krijgen !!!! Hou daar mee op. Ik slik alleen wat ik van de arts heb gekregen en niet meer dan de voorgeschreven hoeeveelheid, liever minder.

Doe niet zo eng!!!!!!!!

Ik schrik hier echt van !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Vie, da's makkelijk, stop je zijn bedhoezen gewoon in die koffers !!!!!!! klaar !!!!!!! :D.

Fijn wat van je te horen, heb je hele dag geduimd, en kaarsjes gebrand gisteren. Ik hoop zo dat de uitslag niet tegenvalt voor je. Je zult wel "blanco" er tegenover staan, verstandig mens dat je bent, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...