Spring naar bijdragen

maandag 22 december


An

Aanbevolen berichten

Kijk eens op de site van TNT post Houtje. Als het goed is kun je daar precies vinden hoeveel je moet plakken. ;)

Nou dit onkruidje vergaat dus inderdaad niet. Gewoon een dokter hebben die i.p.v. de bloedtest telefonisch doorgeeft, liever de patient zelf verteld dat alles goed is. ;) Waar vinden we nog zo'n service. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heb juist het draadje van gisteren gelezen en moet eerlijk bekennen dat ik hier met tomaat rode kaken van schaamte zit , blijkbaar ben ik na het plaatsen van laatse bericht in een comatueze slaap beland , geen ogenblik is het mijn bedoeling geweest jullie schrik aan te jagen , ivm mijn telefoon niet op te nemen dat doe ik nooit als ik zit waar ik gisteren zat , eigen rebelse trien die alles zelf wel oplost , maar ik kan het niet op mijn eentje oplossen :devil:
maar het is wel iets wat ik sinds mijn 17 ste zelf doe.
heb een douche genomen en al een beetje gegeten drink water met vitamine bruis tabletten in , heb den bibber om u te zeggen maar drinken doe ik niet .
weet eindelijk wie ko is het meeste door het onderschrift resistance ette futile , ko sorry dat ik jou zelf geen kopje koffie aangeboden heb na dat je 1 uur gereden hebt om hier te komen , maar ik was te ver heen , mijn deur stond op dat ogenblik maar voor een iemand open nogmaals mijn escuses ko :present:
wat mijn broer betreft kom ik er nu zeker niet meer uit , nou ja ik zie het wel en bedenk het allemaal met een nuchtere kop en dit komt uit mijn :heart:
heb een snipper dag gevraagt aan mijn werkgeefster dus vandaag hier thuis een beetje orde op zaken stellen en mijn vermoiede lijf en geest af en toe te rusten leggen .
bedankt allemaal voor jullie steun , al heb ik het vandaag maar gelezen ik heb er veel aan
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen vele schrijvers, ben al een uur aan het bijlezen vanaf gistermiddag maar gelukkig:
Is Blacky weer op haar pootjes terecht gekomen al moet ze nog wel even zichzelf gaan schrobben
Gaat Har naar de huisarts want nee har, het gaat niet goed zoals het nu gaat en de vorige keer na zo'n schrijfperiode hier belandde je op de crisisopname.
Heeft Marjo het gevonden!!! en dat is goed nieuws
Was Floor weer even de volgorde vergeten, eerst drinken en dan ruzie maken maar vooral eerst de refusal nemen waardoor die andere 2 dingen voorkomen hadden kunnen worden
Gaat wingchun als een boemeltje
wordt An een wijze vrouw! goed he, die gedachten omzetten
heeft Spud niks en zich stiekem toch zorgen gemaakt om niks maar is ze kerngezond!!
gaat Houtje goed want ze vraagt zomaar buren enzo om hulp en gaat 2e kerstdag op de bank met een pizza
en doet Pip het ook goed ondanks de kerststress!!

en ben ik nog van alles en iedereen vergeten maar dit is blijven hangen na een uurtje lezen.

De kerstactie gisteren was een hele klus maar er hangen nu diverse kerststukjes in de buurt in de lantarenpalen ;)
ik was om half 12 thuis, bekaf maar heerlijk geslapen en ga vandaag eens kijken hoe het er bij daglicht uit ziet.

beetje stress want er liggen nog wat opdrachten die ik beloofd had voor de kerst te doen maar dat kan ik best dus ik hoef niet gelijk in de stress te schieten omdat ik iets 'moet'
de zon die schijnt hier, ik ben zelfs al gedouched en zit hier met een bakkie senseo en natuurlijk het peukje.. tja een beetje zondig moet je blijven hoor!

gaat wel goed geloof ik!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blacky, onkruid vergaat niet en jij al zeker niet! tijd om alles op een rijtje te zetten dus goed dat je vrij genomen hebt. Misschien een weekje vrij nemen?
Hopelijk kan je nog voor de kerst naar je therapeute? Er is genoeg gebeurd wat weer een plek moet gaan krijgen en dat kost tijd!

schaam je niet hoor, je hebt echt heel veel voor je kiezen gekregen de laatste tijd en dat gaat nou eenmaal niet in je kouwe kleren zitten, dat moet er ergens uit en dan is het 'drinken' de manier die je kent, maar elke keer krabbel je weer op en daar heb ik ongelofelijk veel respect voor! vallen okee, maar je bent een ster in het weer opstaan!!!

Ik heb veel respect voor je Blacky!!
en dat mag je ook voor jezelf hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer nog even gedag zeggen. Het uurtje terug naar bed is 3 uurtjes geworden:huh: en is het inmiddels al weer laat, nou ik zal het nodig gehad hebben en we hebben vakantie dus dan mag je uitslapen.

Hi Blacky fijn dat je weer op aarde bent veel sterkte de komende tijd en ik ben blij dat ying nog leeft, wist eerst niet wie het was nu wel en ze leeft nog gelukkig, je beesten kunnen je nu zo fijn troosten die van mij doen dat wel als ik verdrietig ben of het zwaar en moeilijk heb.

Tapas wat een super idee, de buurt versieren. Had ik nog nooit van gehoord maar lijkt mij heel gezellig staan. Hebben jullie ook lampjes opgehangen, dat vind ik zo gezellie al die lichtjes.

Hoi hoi pipi, lekker geslapen lees ik??? Das mooi. Heb je al een goede creme voor je dochters huid.

Nou ik ga maar eens wat doen. Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in alle eerlijkheid ga ik jullie schrijven , dat mijn bedoelingen waren te drinken tot na de feestdagen , maar ik ga dat niet doen want ben nu al half kapot , blijkbaar op mijn hoofd gevallen en een wonde aan mijn wenkbrouw , ik kan en mag mijn eigen dit niet aandoen , maar ook zeker mijn diertjes niet maar ik mag het ook niet doen naar de mensen welke mij lief hebben , en ook naar jullie toe mag ik niet blijven liggen dus oeps met de geit en ik ga er weer 100 percent nuchter voor gaan
ik dank jullie omdat ook jullie mij geholpen hebben terug in deze nuchtere wereld te komen
ga nu aan mijn veranda deur verder werken al zal dat niet makkelijk gaan met mijn bibber handen .
nogmaals dank allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist te horen gekregen dat ik woensdag naar een begrafenis mag. Moet eerlijk bekennen dat ik eerder opgelucht voor 'm ben dan heel erg verdrietig. Was al een tijdje hulpbehoevend en dat wilde ie niet meer. Ik hoop dat ie rust en vrede heeft. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Blaky die koffie hou ik wel voor een andere keer. Even verduidelijken voor de anderen dat ik lotgenote ben hoor die er alle dagen weer tegenaan gaat. Dankzij Blacky onder andere lukt het me aardig.
Ik heb jullie lijntje even verder gelezen tot hier uit eigen geruststelling. Ik verdwijn weer in het niets want ik ben geen forumbeest (meer).
Het gaat jullie goed. Ik blijf ondertussen lekker bij mijn stelling dat vechten tegen alcohol het moeilijkste is wat ik ooit gedaan heb. 't is maar de dag dat ik gewoon echt geaccepteerd heb dat alcohol tot niets dient en de moeite niet is om mijn leven te beheersen, dat het me voor de wind gaat. Resistance is futile. Ik wens jullie allemaal dezelfde conclusie.
:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spud innige deelneming .
ko bedankt om te komen al weet ik er nog maar weinig van :-((
kan iemand mij aub zeggen welke site ik moet nemen om hier een foto te plaatsen , want ben de beschuldegingen ivm schrijven dat ying dood was terwijl hij niet dood was zo beu als koude pap :devil:
nu eerlijk zegt het meer over de schrijvers die mij dit soort pb sturen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Ik ben het weekend met veel moeite droog doorgekomen.
Ik zal tussen de bedrijven door af en toe op het forum zijn .
De kinderen hebben vakantie en vragen de nodige aandacht en gebruiken mijn computer.

Deze dag sta ik 5 weken droog...mede met hulp ven het forum en van Houtje!
Dank iedereen hiervoor.

Blacky, alsjeblieft geen foto`s plaatsen....er zijn te veel mensen die je WEL geloven.
Je moet de eer aan jezelf bewaren en aan Ying!

Fijne dag allemaal,
Tot latersss..Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanks tine ,
het lukt mij zwz niet om die foto te plaatsen , zal wel zijn dat het zo moet zijn .
aan de niet gelovers zou ik schrijven kom naar belgie en aan schouw het met u eigen ogen .
en meer woorden maak ik hier niet meer aan vuil
ben ik boos ja inderdaad want zo een pb hoeft ik eerlijk gezegt niet , straks gaat men nog schrijven dat ik in het middel punt wil staan door te schrijven dat mijn broer stervende is gillipollas
en nu log ik uit doei doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blacky,

Tjee wat heb je me laten schrikken, door je telefoon niet op te nemen. Niet meer doen hoor!!!!!!!!!!
En als je weer wilt gaan drinken, moet je me echt bellen!!!!. En laat die pb schrijvers, maar in de zut zakken, zegt meer over hun. Boven staan zoals Soothe ook al zegt.
Lieverd sterkte.

Spud, mijn oprechte deelneming en ook jij sterkte.

Har, lijkt mij een verduveld goed plan.

Doe als ik en laat die eerste staan.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, heb m'n posting per ongeluk bij gisteren neergezet, was voor vandaag bedoelt...
Maar goed, gisteren met gezin naar Zwolle getogen, naar die ijssculpturen. Mooi, adembenemend. We zijn wel 3 keer rondgelopen en elke keer zagen we weer een nieuw detail. Wel koud (-8 graden), maar ik werd er gewoon stil van.
Blacky: :heart:
Har, gaat het goed met je? Ik heb niet alles doorgelezen, maar men schijnt zich hier zorgen om je te maken.
Tine, goed van je die 5 weken!!
Hier gaat het ook goed, geen trek, geen gremlins. Gewoon lekker genieten van de dingen die op mijn pad komen zonder dat ik ze moet (nou ja, moet...) halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...