Spring naar bijdragen

maandag 22 december


An

Aanbevolen berichten

Goede morgen, deze hele vroege morgen.

Ging heel vroeg naar bed en ben natuurlijk heel vroeg op.
Met voorbedachte rade ......
Zo'n zalige, heerlijke rust hier in het huis.
En het herinnert me aan de jaren dat ik niet dronk.
Die heerlijke ochtenden helemaal voor jezelf.
Gewoon genieten van de tijd die je hebt.
Lijkt me ook wel een mooie dagopening, want als de drank je te pakken hebt,
dan weet je niet wat dat is?? tijd ... en daarvan genieten ???
Ja dus, het komt weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Let's shake hands, An.

Ik kan ook niet meer slapen, en dacht ik ben vast de eerste, hihi, mooi niet dus.

Ik kon maar niet wegkomen van mijn dromen, dus dan maar niet. Lag er ook om 22 uur in, en heb nog liggen lezen, dus mijn lijf heeft 7 uur rust gehad. Mijn moeder zei altijd: ook al slaap je niet, je lichaam rust toch, als je in bed ligt.

Ik neem je mooie dagoverweging ter harte. Hij past wel bij me. Zal ik voor jou ook een kopje koffie of thee inschenken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje warme melk en twƩƩ padjes mokka gourmet :D luxe koffie noem ik dat.

Heb gisteren even zitten lezen dat Blacky okee is, nou relatief okee en veilig, daar gaat het om. Har is boos. Har, hou jezelf nou eens een spiegel voor man, lees drie dagen postings van jezelf en vraag je dan eens af wat je bedoeling is. Ik ben je helemaal kwijt geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Dames!

Wat zijn jullie goedgeluimd en opgewekt
Hier het piekerhoofd!
Onrustig en verkrampt geslapen.
Geeft niet, andersom denken. Duhuu..

Ik rook de Houtense koffie, en dacht, das een prima plan!B)
Dus, ik maak er maar weer wat van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha goedemorgen Marjo: tjonge wat zijn we toch vroeg he?
We kunnen ff ochtendgym doen Marjo, hihi.
Houtje, klinkt goed zo;n beschuitje doe er maar bij. De koffie is overigens heerlijk.
Ben met administratie bezig. Alles opruimen. Ben alle klussen aan het doen zodat ik straks echt mijn handen vrij heb om ......... eindelijk.... die oliebollen te gaan bakken.
Ik heb van die kant en klare mix gekocht en de dozen staan hier al te glunderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon vlakbij B. Voor het eerst is het Klaas gelukt om een baantje daar te krijgen. Dat is leuk hĆØ. Van kunsstofplaten.
Vertier voor het hele gezin :D
Ja, de kids vinden het prachtig.. En ach, ik speel wat tikkertje mee. Verschuil me
achter een kerstboom en .. tikkie! Maar goed, dat hebben ze ook al door :D
Ja joh, het is leuk. Schaatsen in de buitenlucht, op een mooie historische plek in de stad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O brrrrrrrrr An, administratie en dan nog om 5.41. Nee, dat doe ik straks wel.

Even nog bijkomen uit mijn droom. Gisteren over mijn oude werk gepraat, ben ik al 10 jaar niet meer geweest, maar ik droom nog zĆ³ vaak dat ik terug "moet" aan mijn oude buro, ik kan het uittekenen, de kamer, de collega's, het werk, de dossiers. Ik werkte bij een gemeente. Later heb ik nog 3 verschillende re-integratiebanen gehad en ben ik drie keer "afgeknapt" voor mijn gevoel "mislukt" dus. Zo heftig is dat gevoel nog, kan er dan weer niet van slapen.

Ik weet dat ik zoveel mogelijk energie geef aan mijn vrijwilligerswerk, doe ik ook al 9 jaar, wat ik nu doe, en tussendoor help ik op school en geef soms ict les een uurtje aan groep 6, best vermeoiend allemaal, maar voor mezelf is het nooit "genoeg" moeilijk hĆØ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo: in mijn goede doen, zonder drank dus, heb ik geen last van verveling, omdat ik er dan gewoon zin in heb. Met drank in mijn lijf, dan is het alleen nog drank, drank, drank en dat is pas saai.

Houtje: dan is dat voor je gevoel nooit goed afgerond als je er nu nog over droomt.
Maar je eigenwaarde ontleen je niet aan het soort werk wat je doet, of wat voor functie je hebt, of hoeveel prijzen je hebt gewonnen, maar gewoon.... jij... bent jij... Houtje. Dat zou voldoende moeten zijn. We maken het onszelf alleen maar moeilijker als we ons telkens moeten bewijzen.
Hoeft niet joh.
Je maakt overigens heeeeerlijke beschuitjes hoor. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lekker hĆØ die volkoren beschuit.....

Ik wĆ©Ć©t dat je gelijk hebt An, en vreemd genoeg, zo denk ik er Ć³Ć³k over (overdag). Maar 's nachts gaat mijn geest op de loop met me, vervelend kreng. En dat wordt versterkt door de morfine. En ik heb weer wat meer pijn 's nachts (daarom word ik ook wakker ieder uur) dus moet ik wat meer morfine nemen, maar daar krijg je ook weer nare dromen van. Ik neem 's nachts liever een andere pijnstiller probeer het maar met alternatieven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, je verpest niets.
Maar weglopen heeft geen zin, en dat is ook niet wat ik bedoel. Ik maak me zorgen over je, en wil je helpen in te zien waarĆ³m ik me die zorgen maak. Pas als jij begrijpt wat ik bedoel heeft het nut.
En boos of verdrietig weglopen, helpt even, maar je blijft toch meelezen, en kijken of er wat over je gezegd wordt, terwijl je je zelf een spreekverbod op legt.
Nee!
Dat heeft geen zin. Ik kan mijn vinger er niet zo goed opleggen als bv. Tapas, maar ik voel wel dat er iets niet in orde met je is. Volgens mij slaap je te weinig, ben je te hyper, klopt dat? Je hebt nieuw (hernieuwd) contact met A. waar je nu in opgaat, maar ik ben bang dat je je er ook in kan verliezen.

Niemand wil je "kwijt" man, maar we willen graag dat het goed met je gaat, okee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Har: als je denkt dat het beter is om afstand te nemen moet je dat zeker doen.
Ik vraag me af wat er met je aan de hand is. Lijkt wel op psychotisch gedrag. Je bent er niet helemaal bij, tenminste de afgelopen dagen, misschien nu wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik kan het ook proberen met zo weinig mogelijk morfine (doe ik al hoor) en veel paracetamol met codeine daar kan ik wel goed tegen, gemixt met ibuprofen 600 mg, en voltarĆØne.
Haha en een maagbeschermer bij dat alles hoor, anders is mijn maag binnenkort een zeef. Ik heb al een keer een maagbloeding gehad, dus ze zijn erg voorzichtig met me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,

Ik ben een leek en zie ook bepaalde dingen maar alleen een deskundige kan jou nu helpen en definiƫren wat er scheelt. Wij kunnen alleen maar huis-tuin-en-keuken-heulp bieden (ook heel belangrijk hoor).

Kun je niet gewoon naar de huisarts gaan en omschrijven hoe je je de laatste dagen voelt? Meestal weten ze dan wel of je meteen doorgestuurd kan en moet worden.

Als het erger wordt, zul je zelf aan de bel moeten trekken. Wanneer had je weer een afspraak bij je therapeut?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...