Spring naar bijdragen

maandag 22 december


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja en ze houden je ook heel lang aan de lijn An, krijg je zo een menu, kies een 2 of een 3 etc etc ze weten wel hoe ze je van je geld af willen laten komen. Denk altijd, schiet nu maar op met je gezeur, ik wil gewoon een medewerker aan de lijn en jaaaaaaaaaaaaa heerlijk vrij he, niets moeten maar alles mogen, de tijd aan jezelf. Ik ga er van genieten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, de schoen. Dat komt goed.
Nog even wat blokkaadetjes opheffen.
Voor de rest deug ik al.

Laat ik het zo zeggen, iemand ziet iets in mij om een
bepaalde studie te volgen. Mijn hart riep meteen JA!
Maar daar kwam dat hoofd weer om de hoek.

Dus, eerst blokkades uit de weg.
Blijven praten, steun zoeken, aannemen..
En gewoon beginnen met die 6! jarige studie.

2009 gaat een prachtig jaar worden, let maar op!

En ik ga binnenkort een dag naar Timboektoe.
Voor mijn eigen plezier.
Ik laat alle verwachtingen varen.
En men verwacht maar wat men denkt van mij.
Ik ben er helemaal klaar mee! B)

De tweede knop lijkt om!
Yehaa!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nog steeds aan die administratie ja, heb er een bloedhekel aan en dan doe ik er zooooooo lang over, ben super traag. Een slak is nog snel vergeleken met mij. Ik begin altijd eerst maar eens met papieren op te ruimen. Toch niet normaal meer wat je allemaal binnenkrijgt. Komt de krant, dus moet ik ook ff lezen ff ADB 'en......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffffffffffff Marjo een studie van 6 jaar, dat is lang joh en heel knap dat je dat misschien zou gaan doen.
Ikzelf moet er dus niet meer aan denken, leren bah. Heb ik vroeger veel gedaan ahum, valt ook wel weer mee;) op school. Heb later wel korte studies gedaan ter aanvulling ivm werk. Maar zo een intensieve opleiding op mijn oude dag :) maar wel super als je dat zou doen, als je hersenen moeten leren heb je ook geen tijd om te malen. Enne als die studie is afgerond volgt er dan een super baan???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo drie bakken koffie in mijn mik, de nodige peuken. Manlief de deur uit gezet, voort aan het werk jij, en ikke ga nog even lekker een uurtje naar bedje. Misschien niet slapen maar gewoon genieten en liggen want ik hoef immers vandaag niet te werken dus ik mag luieren en rusten van mijzelf.

Spreek jullie laters meiden, maak er een mooie dag van. Kom in de loop der dag ongetwijfeld wel weer even aanwippen.

Dikke knuf, muf van Tonias

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Ik ben nog niet begonnen.
Nee. Ik krijg daarna niet een superbaan, in moderne termen.
Wel een baan die me veel voldoening kan schenken.
Een studie die veel zelfinzicht op zal leveren.

Maar: Eerst de blokkades.
Stap voor stap.
Er is weer een doel!

Kom later nog wel eens terug op de richting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dat het gelukkig beter gaat met Blacky,
Fijn dat er iemand is gaan kijken.

Blacky,

Mijn moeder is een aantal jaren geleden overleden aan dezelfde ziekte.
Wij hebben haar ook zelf verzorgd.
Het is zeker niet makkelijk geweest ik heb ervaren dat je jezelf opzij zet,
achteraf heeft het ook bijgedragen aan een helingsproces.
Het gemis is er niet minder om, maar ik zou het zo weer doen.
Ik wens je heel veel sterkte bij het maken van je keuze.

Liefs voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tjsone jongens toch wie zijn gat verbrand mag op de blaren zitten , wil dus alleen maar duidelijk maken , dat ik mij hartstikke slecht voel , drie dagen niet gegeten , mij drie dagen niet gewassen hoe diep kan een mens zakken door de drank :$
vannacht dus alles weg gegooid en ik drink geen alcohol meer , ik denk dat ik het moeijk ga krijgen en hoop hier dan van mij af te mogen schrijven .
persoonlijk weet ik niet wie ko is en dat die persoon wel of niet weet dat ik ok was ??
fijne dag aan iedereen en ik laat den eerste stan ..... zeker weten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen! :D

Hahaha, eens een keer niet verslapen door 4 wekkers. Da's best uniek. Nu naar mevrouw dokter, kijken wat ze precies wil. ;)

Marjo, (konijntje :) ) Geniet jij maar lekker van die wortels, ik hebt ook zo'n wortelmanie gehad. Hmmm, lekker! Vooral de bospeentjes. ;)

Fijne dag allemaal. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen is de hal-lamp op de overloop kletterend gesneuveld, maar mijn gassies slapen overal doorheen. Recht voor hun deuren staan stofzuigen, ze merken niks gelukkig.

Heb al wat telefoontjes gepleegd o.a. met mijn LAT- die opgenomen is in het herstellingsoord en die gisteravond nog gezellig een bakkie thee kwam drinken. Hij was weer helemaal op aarde, na een weekend wennen aan thuis. En dan.... gaat ie weer voor een week. Deze week drie dagen, t/m kerstavond.

De kids willen niet meer naar de kerk, dus ik ga alleen op 1e Kerstdag.
En de Koninging komt natuurlijk, dus mens, wat een stress :P. Het menu is bijna klaar, vandaag de laatste boodschappen doen.

Tweede Kerstdag neem ik een pizza voor de buis denk ik of de resten van 1e Kerstdag, toch weer een rijkdom.

Ik moet nog een hoop regelen voor Zoon zijn bijlessen, met formulieren voor de vakdocent, voor mezelf, vooral een aut. machtiging, en de gluipaards hebben Zoon op de 19e laten beginnen, en in de Kerst heb je natuurlijk twee weken geen bijles maar wel één week betalen. Had ik beter 9 januari kunnen beginnen. Zal ik ze wel zeggen ook. Het kost al 32 euro per uur, en je betaalt in de Kerstvakantie een uur extra voor niets. Niet netjes. Commercieel instituut hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lekker gedoucht, was en droger draaien al, vaatwasser staat aan.
Nu moet ik ook nog opschieten :wacko:is niet mijn sterkste kant.
In het kader van de reintegratie een uur eerder beginnen, ik wil
voor de drukte begint nog even naar de apotheek.

Houtje,
0.88 fleuries.
Ja je weet sinds ik de eervolle functie heb alle post te regelen op mijn werk
ben ik aardig op de hoogte.
Mensen als ik zo nog even tijd over heb kom ik nog even langs,
Anders een fijne dag allemaal.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina
Een fijne dag meisje.
En plezier op je werk, dat je een beetje arbeidspret hebt.
Het zal wel druk zijn rond deze tijd, maar misschien ook wel gezellig.

Alle goeds!

Hier ook al een was aan (zwarte broeken, even een flitswasje), gezogen, een lamp laten sneuvelen, affijn, meer kapot dan heel, was vroeger door de jww en nu gewoon onhandigheid. Lama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...