Spring naar bijdragen

maandag 22 december


An

Aanbevolen berichten

Manlief is vandaag vrij, dus zo eerst naar de supermarkt wat lekkere dingen voor vanavond in huis haeln (knabbelspul welteverstaan) en daar na samen met de kids de hort op. Zie jullie vanavond weer en anders morgen. Voor iedereen die het moeilijk heeft vandaag; een knuffel en een arm om je heen.
Voor de rest, alleen een fijne, droge dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo even senseo en peukjes pauze .
mijn werk gaat niet goed , is moeilijk vijsjes in te draaien als men bibberig is
juist beslissing genomen om de vreemde poes toch een deftig afscheid te geven en hier achter in het bos te begraven , beter als in den klicko vermoed ik ;-((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pipi bedankt voor de tip, clearasil is troep dat heb ik al niet eens meer in huis. Biergist hebben we al nu dus even alcohol (voor de huid) en echinaforce halen, dat laatste is heel goed ja ook tegen onstekingen en om de weerstand te verbeteren, en jij hebt een groot hart klusjes voor je ex ;) lief hoor en moeten jullie bonnen inleveren voor grof vuil?????
Hier kunnen wij het gewoon brengen maar het mag niet teveel zijn op 1 dag want dan gaan ze zeuren.

Orleando fijn te horen dat het oke gaat, geniet van je kids en van de vakantie :present:

Weet iemand de tekst van het rijmpje?????

Klein schrijven voor al de mensen die het een beetje niet makkelijk hebben momenteel, kreeg ik van mijn moeder vanmorgen:

Altijd als je denkt, het gaat niet meer
komt van ergens toch dat lichtje weer

en dat lichtje geeft je kracht
op momenten dat je het niet verwacht

en die kracht wil ik je geven
zodat je weer positief staat in het leven


Vond het wel lief van mijn mams en wilde het met jullie delen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Har het zat er allang aan te komen.


Maar dat wil\kan je dan niet zien.Dat is zo jammer.


Je moet nu stoppen met drinken, anders gaat het weer als een paar weken terug helemaal mis. Probeer die crisis dit keer te voorkomen!


Kan je je zussen niet bellen?

Ik durf het gewoon niet. Heb zelfs A. heldhaftig verteld dat ik niet gedronken heb, bah...lafaard! Heb vandaag wel haar voicemail ingesproken...heb immers behoefte aan haar. Ze is er vanmiddag niet, cursus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, ik kan mee je behoefte aan warmte begrijpen.
De drank moet weg!
Wanneer je in deze staat verkeerd, zijn mensen weinig bereid, de nodige warmte te geven.
Hier begrijpt men je. Maar het is virtueel!
Echte warmte komt als je ADB bent!

Kom eerst met jezelf in het reine.
De rest komt later!!

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blacky

har vandaag leg ik mijn armen om je heen , laat samen met mij die eerste staan
:heart:

bedankt om de vraag ivm poes te begraven , ga dit nu eerst doen , dat diertje een waardig afscheid geven
:heart:

....dank Blacky, lijkt er een beetje op dat de blinde de dove helpt

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben blind noch doof vandaag har , ik probeer er gewoon terug nuchter voor te gaan
juist mijn werk aan de telefoon , dat ze al andere klanten hebben voor mij vanaf volgende week , eerlijk gezegt dat ik het momenteel allemaal niet zo goed meer weet , wat te doen en wat te laten , nu ja zonder inkomen kan ik ook niet zitten , morgen na mijn werk tot daar gaan om te praten over wat er evt via hun geregeld kan worden indien ik een keuze maak wat spanje betreft .
en nu ga ik verder werken aan mijn deur , begint op iets te lijken al zeg ik het zelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...