Spring naar bijdragen

maandag 22 december


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Effe kort. Ben bij een zus. Morgen naar novadic. Naar mijn arts en het ziekhuis geweest, heb nu iig diazepam. Mijn arts wou me niet helpen, ik moest mijn hulpvraag eerst maar eens goed formuleren en morgen maar terugkomen...pfff,ongelovelijk :angry: heb de laptop van het mens in de prullebak gegooid en toen snapte ze er nog niets van. Ik zal wel een gepeperde rekening krijgen! Gelukkig was ik niet alleen en waren mijn zus en haar man net zo verontwaardigd over haar gedrag.
Wat een dag, ben nu iig niet alleen en drankveilig.
Lieve groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh jeetje toch, dat ik jullie vergeten ben te feliciteren. Kan ik het nog goed maken Tapas en Gem met een bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Drie klap:sun: voor ieder en een heleboel :rose:nenschijn voor alle maanden die nog komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, ik heb de felicitaties in ontvangst genomen Corinne, samen met de klapzoenen, heerlijk! heb er blozende wangen van gekregen! dank je wel!
We houden gewoon vol.

Gem het kerststukjes gedoe was best leuk gisteren, samen geknutseld en toen het donker was met een geleende gare bus met ladders en kersttakken de wijk in gegaan, en onze kersttakken hoog in lantarenpalen gehangen, voelde lekker stout aan, stiekum iets doen wat niet mag. Ik zal morgen wat foto's plaatsen, want nu is het ook verstandig om te gaan slapen.
Al met al was het toch weer een drukke vrije vakantiedag.. oei, onder welke categorie valt zo'n dag?

weltrusten allemaal en slaap lekker!!
en zorg goed voor uzelve!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...