Spring naar bijdragen

dinsdag 23 december 2008


blacky

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
BamBam

Ik ben toch zo blij dat ik niet meer drink, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Eindelijk tijd voor het echte werk.


NIET DRINKEN IS FIJN, COOL, TOP, STOER, GEWELDIGGGGGG.



En dat, zou ik ondanks alles.
Of juist dankzij alles, van harte willen beamen!!!!!!!

B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wing, altijd blijven doorgaan. Als je valt, dan hoef je niet in de goot te blijven liggen. Dan weet je gelijk weer waarom je aan het lopen was.

Ik ga me klaarmaken. Verwacht straks bezoek. Ga daar ook extra van genieten. Deed ik ook nooit uit angst dat het niet meer gebeuren zou.

An, Pippi, BB, iedereen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieverds

heb ik eindelijk een mooi spreukje gevonden om de dag mee te openen ben ik weer te laat:huh:

Volgende keer ga ik de wekker zetten hoor hahahah
Nee dus want ik heb vakantie, jaja, lekker uitgeslapen. Manlief om 7 uur een schop gegeven en ik heb nog ff lekker omgedraaid.
Nu eerst jullie even lezen tijdens een bakkie en een peukie en dan boodschappen doen.
Het word hier geen vreetkerst, daar doe ik niet aan, maar het is wel handig als je wat te eten in huis hebt lijkt mij ;)

latersssssssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky natuurlijk vieren ze kerst in de hemel daar is toch alles begonnen moet ik wel als ik dood ga mijn kerstboom meenemen in mijn kistje:)
Die droom komt van jou komt natuurlijk voort uit het feit dat je zo bezig bent met de ziekte van je broer
het is wel een mooie droom vind ik. Bedoel dat het daar dus ook fijn is en niet eng enzo.
Ik zelf ben bang voor de dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo lieve mensen
na een weekend weg met mijn meiden zit ik weer op honk.
gisteren de nodige boodschappen gedaan en vandaag aan de voorbereiding
voor het kersteten beginnen[gister al 2 soorten pate gemaakt]
de aanvulling voor de wijnkamer is denk ik wel binnen,alle leveranciers/producenten
hebben hun relatiegeschenken al af laten geven. manlief is heel wat keren de trap op geweest om het boven te krijgen. er is dus genoeg om te serveren bij het eten. niet dat ik daar aan mee zal doen
vind het bij tyd en wijlen al lastig genoeg om te weten dat we zo enorm veel in huis hebben
bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@ Har, goed te lezen, dat je gisteren niet langer alleen was. Werk aan jezelf en kom er weer bovenop!
Niks is het waard naar die :devil: drank te grijpen; durf te geloven in jezelf, lieve Har
@ Gem en Tapas; chappeau voor jullie 1,5 jaar nuchter bestaan. Jullie zijn, net als Soothe, een voorbeeld
voor mij.
@ Floor en buurvrouw; van harte met jullie verjaardag!

Voor de rest gaat het hier z'n gangetje. Er komt rust in huize Orleando. Slaap rustig (volgens manlief lig ik vrijwel stil en dat is wel eens anders geweest). Laat de hele papiermolen maar op me afkomen. Ik verwacht niet zoveel meer van buitenstaanders en leg de lat minder hoog voor mezelf. Probeer dat in ieder geval. Bekijk het per dag en dat is goed te overzien. Gemlins zijn nog steeds ver te zoeken en dat bevalt prima. Hou, op en misstap na, mijn stopdatum op 31-10. Dus met oud en nieuw 2 maanden nuchter en het nieuwe jaar leer ik van mezelf te houden. Ga proberen mezelf niet meer zo te laten opjagen, teneinde dit gevoel van rust vast te houden. Het bevalt me prima zonder drank, kater en aanverwante ellende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

orleando goedemorgen,

jij begint over een stopdatum en ik zit al een tijdjete denken wat moet ik daar nu mee?
ikzelf ben 1-2-8 gestopt maar heb het afgelopen jaar nog wel wat uitglijders gemaakt dus kan ik mijzelf niet aanpraten dat ik over een maand al een jaar ben gestopt.

Bij deze neem ik een nieuwe stopdatum .... 01-01-2009!

dit wil niet zeggen dat ik nog even een uitglijder ga maken op de valreep maar ik wens mij een drank en uitglijder vrij 2009 toe.

en dan......... berg jullie maar op 1-1-2010!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Orleando goed te lezen dat het lekker gaat bij jou, hier van mij een bloem:present: dat zou Wing eigenlijk doen, iederen binnenkomer een roosje geven maar hij is weg en wij krijgen dus geen blommetje:huh: niet leuk he

Floort van harte en je buurvrouw ook maak er samen een fijne verjaardag van.

An hutspot, bahhhhhhhhhhhhhhhh dat lust ik niet. Eet alleen rauwe wortelen en die zijn lekker he Marjo;)
of ben je inmiddels van je wortelen verslaving af?

Bam gezellig zo een kerstviering hebben ze de bel inmiddels wel gemaakt want als het volgende week gaat vriezen is het niet zo fijn als je een uur voor de deur moet staan:)

Tasseke, dochterssssssssss, heerlijk!!!!!! Borsato heeft er zo een mooi liedje van.

Verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb :$

Maar goed iedereen een fijne dag, ik ga nog even het draadje van gisteren lezen want oh jahhhh ik ben ook zo nieuwsgierig en wil even lezen hoe het met har is.

Dag lieve mensen maak er wederom een mooie dag van
knuf van moi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...