Spring naar bijdragen

dinsdag 23 december 2008


blacky

Aanbevolen berichten

een goeden morgen adb,ers
lag gisteren al om 23 uur in mijn zetel te maffen , en daar juist om 5 uur wakker geworden , heb nogal rare dromen gehad ivm mensen welke ik ken die dood zijn , nu ja ze hadden het best gezellig samen want ze waren samen allemaal aan het kaarten en ze waren aan het kerstvieren ??
gisteren is mijn weer eerste ik stop met drinken dag goed verlopen , af en toe kwam het drank duiveltje piepen maar dan piepte ik terug , en begon een kast in de boenwas te zetten , iets wat misty en gipsy blijkbaar heel leuk vinden , joepi de la poepie we hebben een glijbaan :heart:
begin mij precies een ervanrings deskundige te vinden ivm het vallen en opstaan :devil:
vandaag mag ik gaan werken , enige dag van de week , na mijn werk naar het kantoor en misschien eens tot aan mijn ex schoonmoeder die in een tehuis geplaats is sinds gisteren
voor de rest ga ik dag per dag omgaan met mijn oudste broer ,idem zoals met de drank
nichtje kon ik gisteren niet bereiken maar ik weet dat ik nog door die zure appel heen moet
is precies een robot die hier aan het schrijven is ;-((
wens jullie een fijne dag toe ................en ik ik laat de eerste staan want ja het leven is wel fijner nuchter zijnde :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:moon::moon: Goedemorgen allemaal :moon::moon:

Ik heb heerlijk geslapen na een slopende dag gisteren.
De ochtend begon al goed, computer gecrast, de hele ochtend daar mee bezig geweest onder luid protest en gescheld van dochterlief die het niet kon laten om mij de schuld te geven.
Het Noord Hollands Dagblad is zéér onveilige site om te lezen!! daar gaat de computer van stuk.

Nu heb ik al moeite om mijzelf positief te houden maar met zo een scheldend wezen om mij heen kostte dit extra energie, vervolgens had ik beloofd dat we nog wat kerstinkopen zouden doen.
twee van die chagarijnige wezens in de kwantum hallen, na een kleine ruzie over een kaarsenstandaard, zilver of zwart, heb ik uit ellende een pizza besteld die niet eens te eten was.
nog even ingelogd hier om bij te lezen, vervolgens moest ik weer plaats maken zodat dohter op hyves kon rotzooien.

jullie snappen het al..... om 20.00 uur heb ik de moed opgegeven en ben ik naar bedje gegaan
Vervolg........... oohh wat voel ik me goed nu op dit moment.
Nu met een kop koffie ga ik eerst maar de telegraaf lezen, misschien wat veiliger hahahaha

eerst even het raadje van gisteren teruglezen want ik begreep dat het met Har ook niet helemaal ging, gelukkig is blacky weer bezig met opkrabbelen.

Voor iedereen die het moeilijk heeft nu een warme knuffel
Voor alle anderen, een virtuele kop koffie en begin de dag met een glimlach en een knipoog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen tasseke ,
jij tovert hier een glimlach op mijn gezicht , omdat ik in mijn fantasie dus alles zie gebeuren ivm pc, kwantum en pizza ;)
geef aan blacky maar een dag als vandaag , al is hij nog maar pas bezig , een van mijn gereedschappen hokken uitgemest , open haardje brand al lekker en alle poezen zijn al lekker komen knuffelen , ik heb dit toch liever als drie dagen door de alcohol uitegeteld op de zetel te liggen .
aan har wens ik veel kracht toe om ook die eerste te laten staan .
en nu jump jump jump ik onder den douche en dan werken .
tot vanavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik zag bij wie is wie al weer heel veel nieuwe aanmeldingen. Doet me toch wel goed om te weten dat er zo veel mensen meer net als ik een probleem hebben. Vanwege inteternetproblemen ben ik een par weken niet meer hier geweest, zo veel te lezen dat gaat me nu even niet lukken. Ik hoop de komende dagen (vanaf morgen lekker 5 dagen vrij) even bij te lezen. Het niet drinken gaat nog steeds top, heb nu ruim 7 weken niet meer gedronken. Vorige week nog wel een glaasje genomen bij een etentje buitenshuis (dat en een hele bijzondere gelegenheid zijn van mij de momenten dat ik als ik wil ik een glaasje mag) maar het smaakte me eigenlijk niet bijzonder dus waarschijnlijk laat ik dat voortaan ook maar achtwege. Ik geloof dat ik er echt klaar mee ben.
Afgelopen weken waren niet makkelijk. Onzekerheid op mijn werk waar we heen zouden gaan (we gaan in januari verhuizen met kantoor) problemen tussen pa en ma (waarbij pa gelukkig zijn drankprobleem tot nu toe onder controle heeeft) en zorgen om mijn paard zouden me voorheen wel aan een wijntje geholpen hebben. Ik geloof dat ik nu echt de goede knop gevonden heb, ben er heel blij mee. Er staan allerlei flessen in huis maar het trekt niet. Gelukkig, ben er heeeel blij mee.

In ieder geval wil ik jullie allemaal hele fijne feestdagen toewensen, kracht voor degenen die het juist met deze dagen extra moeilijk hebben, en voor allemaal een geweldig 2009 en ik hoop dat degene die het nog niet gevonden hebben komend jaar de rust zal brengen die je nodig hebt!

Liefs
Weegschaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Har, ik ben blij dat je nu veilig bent.
Ik stuur je eenvirtuele:sun:en een arm om je heen.
Hopelijk krijg je nu eindelijk de hulp die je nodig hebt
en kan je die hulp aanvaarden.

Zelf ben ik nog altijd blij dat ik 1 november de sos dienst heb gebeld.
Als het niet meer gaat alleen is er geen andere keuze.
Nu heb ik alweer 7 weken hulp en ik ben er zo vreselijk blij mee.
Voor mij geen gestrugle en geploeter meer in mijn eentje.
Wel ben ik er verbaasd over dat sommigen zo lang moeten wachten om eindelijk hulp te krijgen.

Blacky,
Goed, dat je weer bent opgestaan.
:present:

Voor alle anderen ook maar een
:sun:
Ik ben in een gulle bui vandaag.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koffie moet je helaas zelf zetten Pip, deze :present: krijg je erbij.

Tapas, meid, gefeliciteerd met je anderhalf jaar. Way to go.


Lieve Stien, 2 jaar. Ik ben zo blij voor je en ik wens dat het je goed gaat:heart::present::moon:

Voor allen een goeie dag gewenst. Wing, keep up the good work. Blacky, dag 2, makkie toch:)

Voor iedereen Kalmte, Moed en Wijsheid. Kunnen 'we' niet genoeg van hebben toch?

Alleen vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst voor Gem en Tapas heel warme en en vanuit het diepst van mij hart bloody bewonderende ontroerende felicitaties!!! Immers, mijn voorbeelden vanaf het eerste uur.
Die mij oppepten, met hun doorzwoegen, optimistische, blije verhalen. Ben TROTS op jullie!
:heart::sun::musicnote:

Dan allemaal, een goedemorgen!

Tasseke, mén! Wat heb ji het zwaaar! Ik krijg er zowat hardloop,-en hondenuitlaat,-radslagneigingen van :D Keep on going girl! I'll watch you! ;):heart:

Blacky. Rare dromen. Verwerken denk ik. je doet het goed. Ga maar lekker poetsen. Ruikt zo lekker, die boenwas. Jij klinkt geen robot, jij klinkt warm mens :heart:

Floortje, gefeliciteerd met je verjaardag :musicnote: Maak er een mooie droge dag van!

Nou Har, nou heb je hem daadwerkelijk verdiend: Strakke knutsel man :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...