Spring naar bijdragen

dinsdag 23 december 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wingchun: je maakt me aan het lachen, ik ben eerder een expert in de NIET helpende gedachten, die komen vanzelf.
Je gaat goed joh!

Bambam: hoe was de kerstviering?

Ik zelf zit in een driedubbele spagaat (heet dat zo?) Proberen om de boel deze kerstdagen rond te krijgen. Oftewel kerststress. Als het aan mij lag kregen ze hupspot, maar nee, dat is toch niet de bedoeling he?

Trouwens: een :heart: voor iedereen!!!!!!! :heart:

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: etc.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam :heart:
Heb het goed.

Goed geslapen. Al kwam dochter nog bij me liggen middenin de nacht.
Weird dreams, over koningen en koninginnen die hun geliefde prins het water in gooiden
met een ketting om zijn nek. er kwam ook een rare hond in voor. Weet het niet meer precies.
Was onder invloed.. :D Heb haar stevig vastgehouden, wat ze eindelijk toeliet. ook zo'n
gek mensch.... :brokenheart:

Vandaag weet ik het ff niet.
En daar hou ik me aan vast ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Tasseke en Blacky :heart:

Toch vind ik het knap van je Tasseke dat je je weer positief door een rampendag hebt geslagen.

Ik ben thuis weer wakker geworden met het gevoel dat ik hier hoor. Ook met het inzicht dat ik dit jaar wil werken aan "gewoon gelukkig zijn". Voor mij is dat moeilijk omdat dat eng vind. Ik heb alles wat ik nodig heb en ben bang het kwijt te raken als ik me daar aan ga hechten. Daarom heb ik ook nooit vriendschappen opgezocht.

Ik ga nu wel proberen echt te genieten. Ik raak het niet kwijt.

En ook een hele mooie zin die in mijn hoofd blijft spoken: "het is niet het einddoel wat belangrijk is, het is de weg ernaar toe".

Ik heb overigens mijn verjaardag niet ingevuld zie ik. Ga ik alsnog doen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam,

Voor zover ik het weet is Har bij zijn zus, zodat hij eventjes veilig is en wat betreft de opname, deze ging geloof ik niet door omdat de vervangende arts niet mee wilde werken.
maar daar zal hij de komende week wel aan werken en anders horen we hem weer.

gister zat hij tenminste veilig bij zijn zus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...