dhen Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Hermie hou op mij te vertellen hoe ik mij moet voelen !! Ik kan nog altijd zelf prima voelen.Het ging hier om drup niet om jou of mij, ik vraag gewoon of je wil stoppen naar mij want je trapt op m'n ziel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Drup :heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Dhendro van mij geen berichten meer noch positief noch negatief, wat jij wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Dhendro love ye:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Hermie love ye:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Vind jou ook lief AR:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Kirky, kan me voorstellen dat dit een schokkend bericht is. Ook al heb ik dan zelf geen kinderen.Maar mocht het echt zo zijn, dan word je vast een lieve (stief)opa. Het kleine wurm kan er ook niks aan doen en is ook maar een wurm. An, het gaat me nu gemakkelijk af. Maar ook omdat ik niet te vaak een versnelde hartslag wil.Ik wil gewoon zoveel mogelijk nul. Maar dat zal waarschijnlijk voorlopig niet helemaal lukken. Dat ik kan stoppen heeft ook niks met wel of niet knap te maken.Het gaat zoals het gaat. Ging ik helemaal lam dan was het duidelijk. Nu roep ik maar niet meer te hard. Druppie sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Lieve mensen de resutaten van het onderzoek waarvoor ikvanmiddag naar het ziekenhuis moest waren positief.Zo zeg je dat toch als de uitslag niet goed is?Ik twijfel een beetje.Negatief,positief?Alles gaat nu in een stroomversnelling.Het traject voor de komende 14 dagen is uitgestippeld.Ik zal de komende tijd veel in het ziekenhuis zijn voordiverse onderzoeken en uitslagen.Chemokuur of operatie zijn de volgende stappen.Meer wil ik er nog niet over kwijt.Eerst al deze informatie even laten bezinken.Neem verantwoordelijkheid, neem de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Wing jij moet vooral over onsamenhangende teksten beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Als het Kirky rust geeft z'n verhaal te vertellen, dan is dat goed.Beter dan achter een jonge borrel, te gaan zitten mokken.Niets mis mee!We praten hier altijd zo, soms luisteren we, soms geven we respons.Zo hoort het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rudy los vanal dit onzinnige gekibbel sterkte en heel veel geloof in jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rudy dat is heftig nieuws. Dat moet je eerst verwerken ja.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Wing Ik ga bankhangen. Met (Byron) Katie's Tao. Voor straks slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 rvanth; Ik ben nieuw op dit forum, maar ik wens je heel veel sterkte de komende periode.Mijn moeder zit momenteel in hetzelfde schuitje ( sinds 2 weken), ik voel met je mee.Heel veel succes (vooral sterkte) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rudy, sterkte kerel. Wat verder te zeggen. Let's hope for the best!! Groet, houd je bijeen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Vergeef mij ook. Was weer eens zielig door de sterfdag en hoopte hier op een aai over mijn bolleke en die kreeg ik niet. Zoveel medeleven en iedereen was mij vergeten maja dat krijg je als je een druppeltje bent, geeft niet (jawel deed pijn) zeg het toch als een hele grote drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Wing:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rudy sterkte aankomende tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rudy ik heb er verder even geen woorden voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Vie, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb me vandaag aangesloten bij je voornemen van vanochtend (al had ik dat niet gelezen) en het vandaag kurkdroog gehouden. Nou ja, wel de nodige koffie op. Hoe voelt het om weer net zo oud als ik te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 quote: Originally posted by: wingchunDAMES!!! Nog even zo door en ik ga onsamenhangende teksten produceren. Blijf bij het onderwerp alsjeblieft! Hahhaa! Héérlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Al die verdraaide rammen. beetje laat geplaatst. Vie en Anna, dekselse rammen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Wat goed drup om aandacht te vragen als je het nodig hebt,dat op zich vind ik altijd al een hele stap, zie pb jte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 truste zo Kate:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden