Spring naar bijdragen

dinsdag 31 maart


stien

Aanbevolen berichten

Is de waarheid te eerlijk Rene ??
Ja we zijn hier geen watjes.
Ik hoor nu toch echt de drank praten en wil je verzoeken naar bed te gaan. Er is al wel een ban voor mindere dingen gegeven.
Daarvoor heb je het forum te hard nodig als je echt serieus wat aan je drank probleem wilt doen.


Zo en nu vliegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Safi, je bent een scheet :D Wat moeten we zonder jouw bijdragen :present:

Ga zo eens mijn fiets buiten op de stoep in de zon zetten....ben al dagen bezig in mijn donkere berging, het van modder en vet vergeven geval geheel te demonteren en schoon te maken. Duh....vandaag dus niet! Ga lekker in de warmte de laatste onderdelen er weer op plaatsen.
Eerst een fatsoenlijk ontbijt...en thee ipv koffie; daar moet ik ook eens vanaf zoveel koffie naar binnen gieten 's morgens. Tsss... daarbij rook ik dan ook nog de ene peuk na de andere, slechte gewoonte :angry:
Komt goed, mijn lijf zal wel nooit mijn tempel worden maar ik kan allicht wat gewoontes veranderen B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Bako, dat vind ik heel mooi.

En waarom, Rene, zouden wij het niet interessant vinden wat jij vertelt?
Moet je dan altijd diepzinnige dingen meedelen?
Ik heb hier wel eens verteld dat ik koppijn had, nou en?
Maar wat wil je dan? Wat verwacht je van dit forum?

Het is waar Har, wat je zegt, het is LENTE!!!!!! Jipppieeee!
Warmte in de knoken, warmte in het hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ReneS

bleekjes, afgevallen, last van je darmen, fijn dat je dat allemaal verteld. kan bijna niet wachten tot ik je zie optreden

Aah, cynisch...yep, dat hoort ook bij drinken. Och arme Rene, moet ik nou met je in strijd gaan?
Dikke neus vriend, pas ik voor. Vraag op een fatsoenlijke manier aandacht wil je?
Wat kunnen we voor je betekenen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Har mooi dat je voor de rest zo goed gaat!


Knap dat je durft op te treden.


Persoonlijk denk ik dat het afvallen een andere reden heeft nu dan minder eten.,


maar kan er naast zitten....


:D

Vertel dokter Pip, ben benieuwd :D Bij de weg, spanning is het niet...heb er steeds meer lol in en het gaat ook steeds beter vinden we allemaal. Hum....je bedoelt vast wat anders....:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kop onder de kraan Rene...veel koud water en dan onder de douche, wat eten en opnieuw de draad oppakken. Misschien kun je iemand bellen? Praat het van je af...en gooi in godsnaam de drank die je nog in huis hebt door de gootsteen. Ga aan de slag!

Laterssss maatjes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen, en gefeliciteerd aan de jarige ;

Nu ik niet meer tot 12 uur of later op bed lig kan ik s'ochtends mijn boodschappen doen. Had gisteravond bedacht dat dat makkelijker was, want dan kom mik nog niet in de vereliding bier mee te nemen.
Dus ga ik nu vanavond chocoladetaart bakken, voor 't eerst in mijn leven, die ik dan morgen uitdeel aan mijn collegas omdat ik daar gewoon zin in heb. (En het is afleiding)

Morgenochtend heb ik een intake bij de verslavingszorg, ik hoop dat dat een extra steuntje /houvastje erbij is.
De Geest is sterker dan ik dacht..Ik wist dat de negatieve geest veel macht had, en heb 'm altijd laten winnen.
Ik laat me per dag verassen door het positieve..

Het voelt juist

Een fijne, goede, tevrrden dag allemaal gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vie van harte met je verjaardag!

Waar blijft het mooie zonnetje van gisteren...ik heb een berg was en dat ruikt zo lekker fris als het buiten heft gehangen...
Hier gaat alles z´n gangetje. Kwakkel een beetje met m´n gezondheid. Borst doet weer pijn, dus toch maar even een extra check in het ziekenhuis. Liever en keer te vaak voor niks, dan dat straks blijkt dat het toch niet goed is.

Pappillion, ik zag je pb. Zal je 1 terugsturen, maar moet ´m eerst leeggooien. Kan je die pb´s ook opslaan, want dat weet ik eigenlijk niet eens..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh..
Nog een vraagje

Herkennen mensen hier op het forum dat je amper trek hebt en eet, wanneer je stopt met drinken?
De kilo's vliegen eraf bij me..wat ik opzich welkom vind, maar moet niet door niet eten zijn.
Kan ook komen door nieuwe medicatie en spanningen rondom mijn moeder natuurlijk...
Ik krijg gewoon geen hap weg zonder te gaan kokhalsen..

???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey change,
goed je hier ook te zien, die chocolade taart heb ik zaterdag gemaakt hahaha
Als ik me niet vergis zitten we op dag 9 nu .
Hier gaat het allemaal heel goed moet ik zeggen , lekker huisje op orde en voel me fit en fris.

Ik wens iedereen een frisse zonnige "droge " dag .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Change, ik at in het begin het gevoel van leegte weg, die ik anders opvulde met drinken. De kilo's vlogen eraan. Nu probeer ik gezonder te eten en meer te bewegen. Heeft ook z'n voordeel, want word ik onrustig, dan ga ik een flink stuk lopen of wandelen en dan gaat de trek ook weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ik voel me zo geliefd vandaag, mag ik dat zeggen? Ook door jullie.

Rene ik denk dat je het moeilijk hebt door je ex die ver weg gaat wonen.
Kom kerel, ook als ze niet zou verhuizen, zou het nog steeds je ex zijn. Pak jezelf bij elkaar.
Ik weet zeker dat je ook voor ons iets kan betekenen. Ik wil je wel zeggen dat het tamelijk egoïstisch is om maar vage berichten te blijven zetten op het forum. Je houdt er kennelijk weinig rekening mee dat er mensen zijn die met je meeleven, ook al is het virtueel. Wij zijn ook mensen met gevoelens, ook al zitten we achter een scherm.

Zojuist kreeg ik een kaart in de bus (de echte bus) van mijn echtgenoot met de tekst: "dit is een oubollige kaart voor een dame die sara nadert." Die pestkop, hij zal er van lusten als hij straks thuiskomt.
Kortom, ik amuseer me wel.
En nu meel halen voor de taart. Welke taart? Oh, ik natuurlijk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de dag begint (On Raglan Road - Patrick Kavanagh)

Die najaarsdag toen ik haar zag
kon ik meteen al zien:
Zulk donker haar voorspelt gevaar
en eens berouw misschien
Ik zag de strik en toch werd ik
betoverd en verblind
En ik zei laat pijn als een boomblad zijn
dat valt als de dag begint

In november in die winkelstraat
liepen wij nog luchtig voort
Langs een diep ravijn in de schone schijn
van passie's erewoord
In het grand café is er taart en thee
maar het ijzer smeedde ik nooit
Want ik was te zeer verliefd en weer
heb ik zo geluk vergooid

Ik gaf haar de gaven van de geest,
de sleutels tot wat alleen
Een kunstenaar als hoogste waar
herkent in klank en steen
En kleur en taal. O, ik was royaal
met gedichten die ze zei
Op haar ogenpaar en haar donker haar
als een wolk op 't veld in mei

Op het stille plein waar de spoken zijn
dringt door tot mijn verstand
Als ik zie hoe zij zich wegloopt van mij
waar ik nu ben aangeland
Want ik heb begeerd en niks geleerd,
'k heb een beeld van klei bemind -
Als een engel kiest voor klei verliest
hij zijn vleugels als de dag begint

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi; thnx voor de tip.
Kleine beetjes, ik ga het proberen, want 1 banaan per dag zal t ook niet lang volhouden.
Ik dacht trouwens altijd dat ik moest overgeven omdat ik gedronken had in combi met spanning..
Maar vooral van de drank...helaas ergens anders door..MA aj..er zijn ergere dingen

Nu een kop soep, die mijn moeder me heeft meegegeven in het weekend..Wie weet of ik ooit nog iets zal eten wat zij heeft gekookt..
(sorry..sentimenteel..maar hoort er ook bij)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rene dat je het niet kwaad bedoelt weten we wel. Kalm nou maar en doe het op je eigen gemakje.
Hou een beetje rekening met onze ongerustheid. Je bent hier heus veilig.
Je kan af en toe een schop onder je kont krijgen, maar voor zover ik weet is iedereen begaan met elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...