Spring naar bijdragen

dinsdag 31 maart


stien

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
change

...

De Geest is sterker dan ik dacht..Ik wist dat de negatieve geest veel macht had, en heb 'm altijd laten winnen.


Ik laat me per dag verassen door het positieve..



Het voelt juist





Change: geweldig geschreven... je pakt hier de KERN van het probleem.
En dan te weten dat die positieve geest zoveel sterker is !!!!!
Als we het maar durven toe te laten!
super top!
Hadden we dat maar eerder geweten he

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Rene,

Misschien heb je meer aan suggesties die jou kunnen helpen voorkomen dat jijzelf in het ravijn springt en/of blijft springen. En daar bedoel ik mee drinken en meer drinken gecombineerd met aanblijvend zelfverdriet. Zolang jij je oplossing blijft zoeken in hetzelfde patroon zul je hetzelfde resultaat bereiken.

If you keep doing what you are doing you keep getting what you are getting NOW.

Het valt mij op dat je niet om hulp vraagt aan de mensen op dit forum maar dat je je verhaal wilt blijven herhalen. En stel nu eens dat iedereen zou zeggen "Renee je hebt helemaal gelijk" en dan wat ?
Wat ga je dan doen ? Hetzelfde ?

Mensen hier steken hun hand uit doe er je voordeel mee.

Je hebt meer baat bij echte hulp dan een vertaling van een sentimenteel gedicht , hoe mooi ook.
En om je alvast uit de droom te helpen ; Kavanagh heeft het niet voor jou geschreven.

Je skills om telkens van onderwerp te veranderen zijn zeer herkenbaar.

Ik kan uit ervaring zeggen dat het toelaten van mensen in je leven die met hetzelfde bijltje gehakt hebben qua alcoholverslaving veel kan opleveren. Is eng in het begin maar naarmate het lichter wordt in je hoofd wordt het zelfs leuk en wie weet wat voor vriendschappen er kunnen ontstaan.
We hebben hier allemaal een gemeenschappelijk probleem ; alcoholverslaving.
Kijk naar de overeenkomsten die je hebt met mensen in plaats van te focussen op de eventuele verschillen. Je bent niet meer of minder speciaal dan de rest van de mensen hier.

Wake up and smell the coffee !



Snap out of it buddy and smell the coffee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Ziza. Kavanagh heeft het ook voor jou geschreven.
Hij heeft het voor iedereen geschreven.
En als het je aanspreekt is dat heel mooi.

Waarmee ik niet wil zeggen, dat we alleen in poëzie kunnen wonen.

Het leven moet ook van een zeker realisme getuigen.

Ziza. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ken er nog 1 die daar heel blij van gaat worden !!!
En dat gaan we mooi even eens een keer nuchter meemaken, nix aangeschoten, dronken of een kater. Gewoon lekker de lente !!

quote:


Originally posted by:
orleando

Change, hier ook een soupie voor m'n neus. Cup a soupie. Daarna kinderen weer ophalen.


Helaas nog steeds geen zon hier, maar hoorde van de buurvrouw, dat we dit weekend rond de 20 graden krijgen. Kijk, daar word ik blij van
:)
!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,
Ik ga ook door spanning niet eten.
Krijg geen hap in mn keel idd, dan ga ik ook kokhalzen.
Kijk wel uit want niet eten kan een trigger zijn !!! Dus wat ik dan doe is soepjes en sapjes en vruchtenyoghurt. Dan krijg je toch wat vitaminen binnen.Sterkte !

quote:


Originally posted by:
change

Oh..


Nog een vraagje




Herkennen mensen hier op het forum dat je amper trek hebt en eet, wanneer je stopt met drinken?


De kilo's vliegen eraf bij me..wat ik opzich welkom vind, maar moet niet door niet eten zijn.


Kan ook komen door nieuwe medicatie en spanningen rondom mijn moeder natuurlijk...


Ik krijg gewoon geen hap weg zonder te gaan kokhalsen..




???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een lekker dutje op de bank......

quote:


Originally posted by:
wingchun

Vraagje: nou had ik dus gister tussen zes en acht uur 's avonds


zweetaanvallen en een soort van hoofdpijn.


Dat herken ik wel van eerdere periodes niet drinken.


Weet iemand daar iets op, of is het uitzitten geblazen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat wel lekker vandaag, was redelijk op tijd wakker (voor mijn doen) en had echt zin om op te staan.
Gister zo goed gesprek gehad met buurman, dat geeft ook weer lucht.
Vandaag de belasting nog (steeds) doen, en de badkamer even ratseflatsen. Dat het weer een beetje schoon lijkt.
Ben bezig om de muziek te zoeken van de nieuwe buikdans, is van het sprookje van 1001 nacht, hele oude muziek dus.
Heb wel wat gevonden al, dus kan het al bestuderen; eerst de muziek kennen, dan gaat de dans ook makkelijker !!
Nou wel even volhouden vandaag dat ik niet in slaap val. Krijgen we dat weer. Nou ja komt wel goed, rustig aan, en zo niet dan niet. Morgen weer een poging.
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ik weer.
Moest wel een beetje lachen om die meiden van me. Ze zijn bijna 8 en net 6 en ze wilden met make-up en nagellak naar school. Dus ik tussen de middag zo'n optutuurtje. Ze hebben haast niks op, alleen wat glitternagellak en lichtroze op de ogen, maar ik vond het zo lief hoe ze het vroegen :D. Het worden dan ineens al echte dametjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, ik zie je posting net. Ik zal het lezen. Sta er niet eens bij stil, maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk, want als we bv versgebakken brood ruiken, dan denk je ook aan iets van vroeger. Dat zijn leuke herinneringen, dus waarom zou je bij een bepaald iets (zoals geur) dan ook niet aan iets naars kunnen denken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, ik lees iets over een meeting.
Hoewel ik niet weet of ik kom, bevreemd mij dat er zonder enige
inspraak een datum wordt geprikt.

Zou het niet prettiger zijn in algemeen overleg tot zoiets te komen.
dan hoor je ook wie kan of niet kan.
Dan valt er wat bij te stellen!

Groet, de misschien grote afwezige! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Dhendro.....
Ik was ooit op dolfijnen vaart, en was in het begin alleen maar druk bezig met het verwisselen van mijn fotorolletje in mn fototoestel, wat maar niet wilde lukken.
Tot ik dacht mén, dit moment is van mij, NU, niet voor straks op de foto's. Dus ik heb het toestel weggelegd en ben enorm gaan genieten van de walvissen en de dolfijnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, 1 taart is alvast gelukt. Geen oude taart dus, Hihi, ik vond die felicitatie van Kaia wel leuk hoor. Ik begon toch zelf over taarten? :P Ach wat, ik bak er nog eentje bij, ruikt zo lekker. En wat niet op gaat doen we in de vriezer.
Dhendro, dat is zeker mooi. Je eigen waarnemingen. Dankjewel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Kaia, ik lees iets over een meeting.




Soothe, wat fijn dat je het zo waardeert dat we iets organiseren :D

In ieder geval hoop ik natuurlijk wel speciaal op jouw komst de 16de mei, mijn stopmaatje :heart:

liefs,
Kaia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...