Spring naar bijdragen

dinsdag 31 maart


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman, ik lees er ook vaak een stukje in.
Als je de waargebeurde verhalen leest.
Lees je dat een alco nooit kan drinken.

Sommigen dachten na maanden jaren, nu moet het kunnen.
En hoppa, terug bij af. In de kliniek, de politiecel, of half aan het sterven!!
En vaak zeer goed opgeleide mensen. makelaars artsen etc.
Echt niet allemaal uit de goot.
Ga het maar lezen.

groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je wat ik ook zo apart vind van deze site? Dat die sluitzin eronder die sommige mensen zetten.. me kan raken. Normaliter vind ik dat zinnen van het soort: ach-die-heeft-ook-een-boekje-gelezen.. Grow up, weg met de clichés, niet zo zoetsappig en zeg nou eens wat je echt bedoelt.
Hier raakt het me heel vaak. Zeggen diezelfde zoetsappige zinnen precies wat er bedoeld wordt.

Zoals net even, bij die van Safidepafi: 'Echte rust is het besef dat je goed genoeg bent'
Wat een ontzettende dooddoener!! Toch raakte het me net eg wel behoorlijk.
Ze helpen me, die zinnen. Misschien omdat het onder gelijken is en het daardoor een andere invulling krijgt..

Oh my goodness, ik ben gevoelig voor dooddoeners en stoplappen!! ;)

(maarrr.. als ik goed genoeg ben-wat ik ook zelf vind- en dus daarom niet meer drink.. heb ik idd heel veel rust. Heel veel rust. Drinken helpt me om sociaal te zijn, zonder drinken sluit ik me best wel af. Na teveel drinken ook trouwens)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jolanda ik had het er vanavond met mn vriendin nog over, ik was potje sjaggi omdat ik op het laatste moment de belasting er niet doorkreeg, terwijl ik alles goed had voorbereid.
Desondanks was ik best sociaal en aardig tegen haar, terwijl ik voorheen al drie keer de fles had gepakt en me boos en ontoenaderbaar had afgesloten van de buitenwereld, helemaal gesjeesd van de alcoholrush....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je antwoord minstens 3x gelezen woman.. en begrijp nog steeds niet de essentie van wat je me wilt zeggen :-)
Volgens mij.. benoem je juist het verschil tussen jou en mij en drank.
Jij kwam een probleem tegen, nam een wijntje en voelde je vervolgens niet sociaal.
Ik gebruik drank juist om me wel sociaal te voelen. (en de dag erna voel ik me behoorlijk onsociaal, maar da's anders)

Hondje alweer binnen?

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ja we zijn er weer, ze is netjes los meegelopen en bij me gebleven, en ook meteen naar binnen, dus ben ik weer erg trots :)
Ik bedoel denk ik hetzelfde hoor, ik ben de eerste glazen ook sociaal, maar na 1.5 fles gaat dat heel erg snel bergafwaarts, dan word ik juist niet sociaal. Hard praten en egoistisch.....bah....en de volgende dag al helemaal niet nee, jakkes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...