Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 November 2009


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

hoi drup
nee geen tweede onderzoek laten doen
maar mij is idd. wel verteld dat als dit niet helpt alles verwijderd moet worden
ik heb toen aangegeven waarom nu niet meteen alles eruit...
dat deden ze niet ik was nog te jong...
tja dan ben je uitgepraat...
ik heb hier voor ook eerst al een colposcopie gehad (weg branden van aangetast weefsel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 311
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Mousie,

Hopelijk valt het mee morgen en wordt het een kleine ingreep. Meestal lukt het op die manier om alle kankercellen te verwijderen en kan de rest van je baarmoeder blijven zitten.
Bij een uitgebreidere operatie gaat de operatie helemaal tot in je kleine bekken, en heb je ook meer kans op complicaties/klachten daarna; dat is niet wenselijk ook al denk jij misschien "dan alles er maar gelijk uit".

Ik wens je veel sterkte en hoop dat we gauw weer wat van je lezen!

En als je ons mist neem je toch draadloos internet en een notebook mee? (Hebben wij sinds kort; kun je zelfs elke dag op vakantie je electronische post wegwerken. Wel lekker rustig als je weer gaat beginnen.)

Lieve groetjes, Alaine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Jane "een wolk van een Dhendro als gezond resultaat" Beschuit met muisjes heb ik
hier nog nooit gezien. Maar we zijn wel stout geweest want van het weekend al taart gegeten,
3 dagen te vroeg, maar ja manlief is weekje weg. Soothe; een humeur om te schieten ?
Je had toch een nieuwe bril gekocht? Geen roze bril voor de verandering?
Rare uitdrukkingen eigenlijk; roze wolk, roze bril, roze olifant.
Ik heb dacht ik toch echt wel genoeg gezopen maar kan me geen roze olifant herinneren, jullie wel ?

Soothe: ik wil verhuizen uit dit-huis-waar-ik-niet-van-hou en uit-deze-stad-waar-ik-niet-van-hou
(Copyright Vladimir) de perspectieven beginnen toe te nemen; misschien voor de kerst
en anders wel voor dat ik een jaar droog sta. Opsteker is; ik dacht dat ik nooit droog kon blijven
in deze cafe-boulevard-strand-tentenwijk. En dat kan dus wel; conclusie; zelfs je omstandigheden
hoeven je niet te belemmeren om te veranderen. Maar ik zal blij zijn als we weer normaal
onder een olijfboom wonen.

Iedereen bedankt voor de feli's ;)

Meiske; blijf sterk vandaag he. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ik heb iets gemist (ben pas een week op het forum).

Wat betekent AUWTCSH ?

Ik heb ook een terrier, en inderdaad: de kinderen zeuren regelmatig om een konijn of ander knaagdier, maar de hond zou het hok kapot bijten. Zoniet, dan zou het konijn van de stress al helemaal doordraaien (het zijn jagers; ze komt me af en toe een dooie rat of muis brengen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro, 9 maanden ik vind je een kanjer hoor :musicnote::present::musicnote::moon::musicnote:
In het toerisme in een warm land helemaal gestopt. Ik lees je berichtjes met interesse en heb er vaak wat aan. Je vertelt eerlijk over dat het ook moeilijk is soms en hoe je volhoudt. Ben blij dat je ondanks de laster die er geweest is toch op het forum blijft komen.
Hou vol!

Oh wat een schatjes die hondjes.

Even een cappucinootje maken. Alleen thuis. Straks een eitje bakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Dhendro,
Taart en stout
klinkt al fout
taart en lekker
klinkt al kekker

ff i de stemming komen voor de lootjes hoor.
Ik bedacht me ineens waar ik denk dat je woont
oei lastige omschrijving
maar ik heb tijdens een fietsvakantie in dat
prachtige land een grote (goedkope natuurlijk)
houten trein meegesjouwd voor onze eerstgeborene
en onze dochter heeft als eerste naam Tisza
dus je snapt dat we daar heerlijker hebben gekampeerd en gefietst
dan langs de Donau of het Balatonmeer.
Maar oh wat hebben we er genoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook weer even mn onderschrift foto gewijzigd :)
Wat een leuke Terrier Ari ! Lief koppie hoor !
Bolletje ja jeetje daar had je het al eens over brrrrrr scary monsters
Nu beetje lekker op de bank met da cat en da dog. Even een chillmoment.
Straks lekker eten wat ik nog over heb van gister. Verheug me er nu al op want jeminee wat was dat lekker.
Als toetjes heb ik vandaag chocoladevla zo uit een pak slobberen. Zit zo'n drinktuutje aan :)
Tot laterrr xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Bolletje; spinnen heb ik wel gezien; ook de eerste dagen met afkicken;
brrrr ik weet niet wat er allemaal rondkroop aan gespuis toen; teveel.

Kate; dank je, fijn om te lezen. Zelfs lasterperikelen zijn leerzaam al was het niet tof.

Pippie ik woon in Griekenland.

Jane; hier geen sinterklaas maar ik krijg wel elk jaar van een nl-sint een doos met nl-voedsel;
we missen hier minstens 30 lekkere dingen dus dat is een hele happening voor ons;
kijk er elk jaar met spanning naar uit; wat zou er nu weer in zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...