mousie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 hoi drupnee geen tweede onderzoek laten doenmaar mij is idd. wel verteld dat als dit niet helpt alles verwijderd moet wordenik heb toen aangegeven waarom nu niet meteen alles eruit...dat deden ze niet ik was nog te jong...tja dan ben je uitgepraat...ik heb hier voor ook eerst al een colposcopie gehad (weg branden van aangetast weefsel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Soothe,ik schiet niet op je.Houd je ook bijeen en ik stuur je een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hoi Mousie,Hopelijk valt het mee morgen en wordt het een kleine ingreep. Meestal lukt het op die manier om alle kankercellen te verwijderen en kan de rest van je baarmoeder blijven zitten. Bij een uitgebreidere operatie gaat de operatie helemaal tot in je kleine bekken, en heb je ook meer kans op complicaties/klachten daarna; dat is niet wenselijk ook al denk jij misschien "dan alles er maar gelijk uit".Ik wens je veel sterkte en hoop dat we gauw weer wat van je lezen!En als je ons mist neem je toch draadloos internet en een notebook mee? (Hebben wij sinds kort; kun je zelfs elke dag op vakantie je electronische post wegwerken. Wel lekker rustig als je weer gaat beginnen.) Lieve groetjes, Alaine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 WOEF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Lief koppie Soothe ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ari, hij goet uw Border!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Soothe hij ziet er een beetje uit als een West Highland White Terrier. Wat is het verschil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Op z'n Zondag's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 AUWTCSH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ik dacht rond 1500 bijna hetzelfde ras.Hebben ze deze geverfd en wat weer pit erin. Zoiets, dacht ik.Een ware rattenkiller!Ik zal nogeens opnieuw Googelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ja joh het zijn niet voor niets terriers Staan ze om bekend. En dan zijn de reutjes nog lief vergeleken bij teefjes. Als die aan het vechten gaan met elkaar krijg je ze met geen mogelijkheid uit elkaar. Die maken elkaar echt af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Mousie,Heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis,ik hoop voor je dat het bij die ingreep blijft nudan ben je er ook het snelt en best van af:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hahaha Jane "een wolk van een Dhendro als gezond resultaat" Beschuit met muisjes heb ik hier nog nooit gezien. Maar we zijn wel stout geweest want van het weekend al taart gegeten, 3 dagen te vroeg, maar ja manlief is weekje weg. Soothe; een humeur om te schieten ? Je had toch een nieuwe bril gekocht? Geen roze bril voor de verandering? Rare uitdrukkingen eigenlijk; roze wolk, roze bril, roze olifant. Ik heb dacht ik toch echt wel genoeg gezopen maar kan me geen roze olifant herinneren, jullie wel ?Soothe: ik wil verhuizen uit dit-huis-waar-ik-niet-van-hou en uit-deze-stad-waar-ik-niet-van-hou (Copyright Vladimir) de perspectieven beginnen toe te nemen; misschien voor de kerst en anders wel voor dat ik een jaar droog sta. Opsteker is; ik dacht dat ik nooit droog kon blijven in deze cafe-boulevard-strand-tentenwijk. En dat kan dus wel; conclusie; zelfs je omstandigheden hoeven je niet te belemmeren om te veranderen. Maar ik zal blij zijn als we weer normaal onder een olijfboom wonen.Iedereen bedankt voor de feli's Meiske; blijf sterk vandaag he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Bolletje, ik heb iets gemist (ben pas een week op het forum).Wat betekent AUWTCSH ?Ik heb ook een terrier, en inderdaad: de kinderen zeuren regelmatig om een konijn of ander knaagdier, maar de hond zou het hok kapot bijten. Zoniet, dan zou het konijn van de stress al helemaal doordraaien (het zijn jagers; ze komt me af en toe een dooie rat of muis brengen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Dhendro maar wel levengrote spinnen. Die kropen dan langs je kussen omhoog Niet rose maar van die vette zwarte die je met een trap echt niet dood krijgt. Deed ik het licht aan waren ze weg. deed ik het uit, hup daar waren ze weer. Wist ik veel dat ik het delirium had:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Dhendro, 9 maanden ik vind je een kanjer hoor In het toerisme in een warm land helemaal gestopt. Ik lees je berichtjes met interesse en heb er vaak wat aan. Je vertelt eerlijk over dat het ook moeilijk is soms en hoe je volhoudt. Ben blij dat je ondanks de laster die er geweest is toch op het forum blijft komen.Hou vol!Oh wat een schatjes die hondjes.Even een cappucinootje maken. Alleen thuis. Straks een eitje bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hai Dhendro,Taart en stoutklinkt al fouttaart en lekkerklinkt al kekkerff i de stemming komen voor de lootjes hoor.Ik bedacht me ineens waar ik denk dat je woontoei lastige omschrijvingmaar ik heb tijdens een fietsvakantie in datprachtige land een grote (goedkope natuurlijk)houten trein meegesjouwd voor onze eerstgeboreneen onze dochter heeft als eerste naam Tiszadus je snapt dat we daar heerlijker hebben gekampeerd en gefietstdan langs de Donau of het Balatonmeer.Maar oh wat hebben we er genoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hoi Dhendro, ik had je al gefeliciteerd geloof ik, maar doe het gewoon nog een keer haha!!!!Super van je hoor.Jij woont niet in Nederland toch of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Alaine Grapje hoor. de een schrijft woef, de andere wrrraaaf en ik ben dan zogenaamd gebeten dus zeg ik Auw tch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ik heb ook weer even mn onderschrift foto gewijzigd Wat een leuke Terrier Ari ! Lief koppie hoor !Bolletje ja jeetje daar had je het al eens over brrrrrr scary monstersNu beetje lekker op de bank met da cat en da dog. Even een chillmoment. Straks lekker eten wat ik nog over heb van gister. Verheug me er nu al op want jeminee wat was dat lekker. Als toetjes heb ik vandaag chocoladevla zo uit een pak slobberen. Zit zo'n drinktuutje aan Tot laterrr xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 hij vast niet alleen Arioeps moet wegdochter volleyt over 10 min. spannende wedstrijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hey Piepje kom je weer op de kof.? Hoe is het met je meisie?Ikzelf heb net ff tussen de buien door 3 liter walnotenijs gehaald. Heb nu nog twee en een halve liter over. Wat taart;) Ijs is veel gezonder:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 He Woman, klinkt lekker zeg die chocoladevla, met slagroom??Hoe gaat het trouwens met het opstaan smorgen, heb je al een ander ritme gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ha die Bol, lekker zeg, walnotenijs mmmmmmmm!!!Woman heeft voor vanavond ook al zo'n lekker toetje.Ik doe zo even wat roerbakgroente in de wok, jaja Pip gaat koken.Oh ja, met een vegatarische hamburger en yogurt met lijnzaad toe.Gezond he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Idd Bolletje; spinnen heb ik wel gezien; ook de eerste dagen met afkicken; brrrr ik weet niet wat er allemaal rondkroop aan gespuis toen; teveel.Kate; dank je, fijn om te lezen. Zelfs lasterperikelen zijn leerzaam al was het niet tof.Pippie ik woon in Griekenland.Jane; hier geen sinterklaas maar ik krijg wel elk jaar van een nl-sint een doos met nl-voedsel; we missen hier minstens 30 lekkere dingen dus dat is een hele happening voor ons; kijk er elk jaar met spanning naar uit; wat zou er nu weer in zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden