Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 November 2009


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 311
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag,

Meiske,
sterkte vandaag.
:present:

Bako,
goed je weer even te lezen,
fijn dat alles zijn gangetje bij je gaat.

Dhendro,
Voor 9 maanden deel ik graag een slinger uit!!!!
:);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote:
:);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote:
:);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote:
:);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote:
:);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote:
:);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote:
:);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote::);):present::moon::musicnote:

Soothe.
;)

Woman,
wat treffend, ik droom ook steeds over een ander huis,
het is altijd een bouwval en ik kom er nooit echt aan otoe
dat ik er ook echt ga wonen, dan word ik altijd wakker.

Hermie,
beterschap, veel vitamientjes en op tijd naar bed.
Rust roest niet.

ER,
wat een luxe een hulpverlener aan huis.
Soms kan een nieuw iemand je ook weer
wat nieuwe inzichten geven.
Zoek een beetje afleiding als je een beetje
teveel in de piekerstand schiet.

Onniby,
welkom hier.

Voor een ieder die ik niet genoemd
een :present:.

Ik bemerk dat ik minder tijd kan besteden aan het forum,
werken, therapie en het werken aan de opdrachten
die daaruit voortkomen maken dat ik het best wel druk heb.
Een gezonde drukte, daar begint het toch eindelijk op te lijken.
Dus, conclusie het werken aan mezelf wordt beloond.
En dat is een fijn gevoel, ik ben er nog lang niet maar er
komt een beetje schot in mezelf en dat voelt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi bol
ik moet morgen 7.20 in t z.h zijn
ze halen de hals weg..en daarna op controlle om te kijken of er geen kankercellen meer aanwezig zijn...dus blijft nog ff spannend allemaal,,
als ik morgen weer naar huis mag ..ben ik morgenavond al hier weer te vinden hahaha
ga nu ff blokje rond met mijn blond boefje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EmmaRoos ik heb weer eens een ingewikkeld recept gevonden dat eerst in de marinade moet, enzovoort, dus ja, ik ben al met het avondeten bezig. Wilde er alleen mee aangeven dat de laatste berichtjes me erg aan het hart gaan, maar dat ik het ook allemaal niet weet.
Dat is heel naar, dat jij geen familie hebt om je verleden mee te delen. Nee, opbellen in beschonken toestand is natuurlijk nooit een goed idee, maar dat voel je op dat moment niet. Mis je dat, dat familiecontact?

Omniby, trainde je om een uiterlijk beeld intact te houden of omdat je het trainen prettig vond? Zoals je het schrijft was het meer een marteling. Hoe zie jij dat?
(Ik ben zelf overgegaan van fitness naar tai-chi. Zeer ontspannend en je spieren gebruiken er ook nog eens veel calorieën bij.)

Druppeltje hoe gaat het met je. Ben je weer een beetje bijgekomen van alles?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja weet je, iemand sprak hier ooit de wijze woorden:
Blijf beetje bij beetje toevoegen en je zult grote voorraad hebben. (Chin Gezegde)
Dus elke dag iets is een heleboel.
:)


quote:


Originally posted by:
bolletje

Woman wat kluten zeg. Ja ik ben zelf nu bezig met verhuizen dus kan je niet komen helpen maar als dat niet het geval was en je dichter bij zou wonen heb ik zat energie over om je een handje te helpen. Balen dat dit nu niet kan.
:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indeed Druppie...
Als het in het souterain een beetje toonbaar is wil ik het gaan verhuren.
Onder voorwaarde dat de huurder mij een handje helpt als dat nodig is.

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Woman heel herkenbaar. Heb ook een huis met drie verdiepingen, 2 tuinen en 2 dakterassen. Wat ik mankeer is hier al bekend maar doe wat ik kan om een ander te helpen en heb dat altijd gedaan maar als er b.v. een stopcontact los zit is er niemand te vinden laat staan de tuin te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke ik deed al boodschappen online want eerst was mijn rijbewijs afgenomen en toen ik weer mocht rijden zat ik aan de morfine. Naja heb nu mijn scoot alleen moet het weer een beetje meewerken want woon ver van de winkels af hahaha. Heeft er nog iemand een paar sneeuwkettingen maat bromfiets?

Mousie ben je goed voorgelicht? Second opinion gevraagd? Wil je niet bang maken maar bij mij moest die baarmoederhals ook verwijderd worden Toen curretage, daarna de baarmoeder zelf om vervolgens een eileider weg te laten halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja rot weer he? Heb het idee dat ik de lampen niet eens meer uit kan doen hahaha

Vie het gaat wel hoor, ben soms nog erg verdrietig maar het is nog vers. Pak nog steeds 2 kuipjes kattenvoer om tot de conclusie te komen dat ik er nog maar 1 nodig heb. Badlaken ligt nog steeds op de bank want kan het nog niet wassen maar zit er veel naar te kijken. Komt wel goed want heeft tijd nodig. Hoe gaat het met je oor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zekers Albertina. Brand is erger, maar ik kan er heel slecht tegen.
Pfff, eerst het beest uit en dan lekker koken!

Met zo'n laagbenige hond, met zo'n zware vacht kom ik steeds met een natte rat binnen!
Ik heb een humeur om op te schieten.

Albertina, houd je bijeen.

Een groet.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier een total losse tas!!

twee afspraken afgewerkt, een drama bij de speelgoedwinkel (ga ik totaal van hyperventileren) en ja hoor.......... een toiletrolhouder gekocht.
Dit is de eerste in mijn hele zelfstandige leventje.
dus thuis gekomen direct de houder eventjes monteren...........
pfffff, ik kan niets vinden, of het is te klein of te groot, kortom ik ben maar een uurtje of drie bezig geweest.
maar het resultaat?

ik ben trotser dan trots op mijzelf want ik heb voor 21 euro een compleet nieuwe toilet.
beetje creabea doen en voila het is gelukt en dat is even een oppepper voor mijn ego :D

Zo nu ga ik op de bank hangen, net zolang totdat ik moet toiletteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...