Spring naar bijdragen

Woensdag 6 januari 2010


alaine

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie,
De huisarts wil ook bij psychische klachten je even recht in de ogen kunnen kijken. Zeker als-ie je al langer niet gezien heeft. Soms kunnen mensen in mail of telefoon een depressie goed verbloemen...

Dar,
Ja maar als ik nog in A'dam zou wonen...Nu woon ik in een durrep; als de kids gaan studeren gaan wij hopelijk weer saampjes terug naar A'dam, dichtbij de kids. Dan maar een uur rijden naar ons werk, heb ik er wel voor over. Ik denk even aan mijn eigen studietijd; naast de college's en practica kon ik prima op do-avond en za een bijbaantje erbij doen. Maar goed, tegen die tijd zien we wel hoe het ervoor staat; ik vind het alleen wel een goeie om ze alvast voor te bereiden op tijdig op eigen benen staan.


Sjaak,
Ik zou de brief dus NIET aan mijn huisarts geven als ik jou was (of eerst een huisarts in een ander dorp zoeken). Blijkbaar is dit sinds de jaarwisseling veranderd (dit verzoek heb ik eind nov.2009 niet gehad).

Weer even de deur uit (kind ophalen). Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen.
Zo ik ben ook weer thuis en erg moe. Heb de berichtjes ook niet gelezen, geen puf. Wat ik heb gedaan vandaag? Wat gewerkt en goed gekeken naar hoe Jos nu eigenlijk functioneert naar anderen.
Het is inderdaad een meester, onderdanen verhouding. Als iemand z'n eigen gang wil gaan b.v. iemand van de thuiszorg, pikt hij dat niet. Daar gaat het fout tussen mensen en Jos. Als mensen zich onderdanig op stellen zoals vanmiddag met onze vriendin, dan is het goed. Alles moet aan gegeven, en voor hem klaar gezet worden, dan is er niets aan de hand.
Ik heb wat last van m'n rug dus onze vriendin nam het van mij over. Dan zie je op een afstand hoe dingen gebeuren, en die confrontatie, het zien hoe het altijd gegaan is, doet pijn.
Werd vanmiddag regelmatig erg verdrietig maar heb het weg kunnen drukken.
Ik heb besloten om deze week in ieder geval thuis te blijven en eens goed aan m'n rug te denken.
Jos raakte wat in paniek omdat ze van de week weer een hoog laag bed komen brengen en ik er misschien niet bij kan zijn. Maar ze zullen het bed zonder mij ook wel in elkaar kunnen zetten denk ik zo.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het ook wel hoor Alaine, dat de huisarts je dan even wil zien. Aan de andere kant, iemand meldt zich niet voor niets aan bij een therapie. Ik bedoel, als ik het niet nodig vond voor mezelf zou ik het zeker niet voor de lol doen. Maar goed, zo is nu eenmaal de regel voor de verzekering.

Sjaak als ik met mijn huisarts in het verenigingsleven zat, zou ik een andere huisarts nemen. Ik zou me bijvoorbeeld niet kunnen verenigen met het feit dat die meneer me een keer per jaar tamelijk intiem toucheert en ik de volgende dag weer met hem op de tennisbaan stond, bij wijze van spreken.
Ik zeg het een beetje dollend, maar ik zou geen relatie met een arts willen die verder dan professioneel gaat.

Dar, qua vallen en opstaan (letterlijk) was het een rampdagje. Maar de knoken zijn nog steeds flexibel, want niks gebroken, alleen maar blauwe plekken.

Albertina, en ook Bolletje, een dagje niet lezen is ook geen ramp. Relax!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even de laatste ontwikkelingen melden...
Ik had me vanmiddag opgesloten in mn atelier en toegepast wat ik lang geleden geleerd heb....de kunst van het weghalen !
3 lagen kraaltjes over elkaar heen genaaid en dan de schaar er door....met lak verzegelen, en wauwie, echt heel mooi geworden !
Weer een nieuwe techniek erbij !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, wat is 9x kine? En heeft-ie die foto nou gemaakt of niet?

Aanpassing: en Bol, natuurlijk goed gedaan; laat kabtouer maar lekker alleen met z'n bed. Dat kunnen die mannetjes van de thuiszorg (die het komen brengen) veel beter in elkaar zetten dan jij (en veel prettiger voor je rug).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, die heb ik geweigerd. Verrekking van de ligamenten, hier in Belgie wordt kinesishe therapie vergoed als de huisarts het voorschrijft. Veel van geprofiteerd!!!

Dus ik ga me morgen bij die kinesist laten intapen, ga misschien nog 1 keer terug en de andere 7 keren kan ie toch aan rekenen bij de mutualiteit!!

Verder ibrufen 800 voor geschreven gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nientje Ibu 800:huh: Hoeveel per dag mag je daar van slikken dan?

Alaine we zijn deze week wel op de lammetjesvlees tour.

Woman ga straks lekker op de bank, met twee kussens onder m'n knie.

Jane 1953???? Wat een jonge vlam nog. Ikke van 51 en das te voelen het kraakt aan alle kanten.

Hebben jullie het nieuws gezien? Veel sneeuw in het land.

Is Kirky trouwens al terug?

Wing:heart:

Wat een raar idee. Isje had m'n dochter kunnen zijn. Dat is het mooie van de p.c. Je gaat iemand inschatten om zijn kwaliteiten zonder te weten wat zijn leeftheid is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Nu zes weken geen drank
Geen probleem daar ik heb geen behoefde meer aan en begrijp nog steeds niet waarom ik dat jaren nodig had.
Wel ben ik spuug sacherijnig. Ook voor mijn omgeving. De euforie die ik verwacht had laat behoorlijk op zich wachten.
Ik blijf maar tegen mijzelf zeggen DAT KOMT! Maar toch?
Hebben meer lotgenoten dat?


Willie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie hij zei 3, maar ik zie wel!

Vandaag en ook gisteren heb ik toch wel pijn gehad maar de paracetemol hielp ook wel!

Domme enkel!! Domme ligamenten!!

Is je rug al wat beter? Laat je niet teveel doen door Grumpy!! Ik ken dat van mijn ma, als ik niet oplet moet ik elke é sec. klaar staan om iets voor haar te doen! Ook zij wil niemand anders die haar helpt!!

Liefs Nien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...