BamBam Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 't Is niet waar, er is nog niemand wakker:-) I could not resist.Goedemorgen deze morgen, beetje vroeg wakker, de honden blijven zelfs nog in de mand liggen:oVroeger, lang gelee, was ik ook vaak vroeg wakker. Ik viel als een blok in slaap, vd :beer::wine: natuurlijk en na een paar uurtjes was de slaap op. Dan had ik vaak trek in gebakken eieren met spek enzo. Nu was ik tegen 5.30 wakker maar eet ik muesli en drink een kopje kruidenthee, yak. Haha, nee hoor, ben ik heel tevreden mee.Heb een fijne dag allen. Vandaag drink ik maar es even niet, bevalt best zo.Hasta la pasta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Blacky, oh Blacky, where art thou??? Van harte meid, wens dat het je goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Goedemorgen Bambam,Druk bezig met alle ma-ochtend voorbereidingen, ik groet je alleen even!Kom rond 8-en nog even kijken. Iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Goedemorgen!Na een ontzettend lui weekend is het weer tijd voor actie.Foei, ik heb alleen maar wat rondgehangen, filmpje gekekenen een boek gelezen..Nu even een bakje koffie, ik ben niet zo van de thee s'morgens,ik kom zo nog even kijken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Goeie morgen allemaal. Lekker wakker met een frisse kop. Ga even de hond uitlaten en dan werken.Tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Blacky,Happy Birthday!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Wing, dat zijn de fijnste dromen;) Dat laatste stuk dan he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Goede morgen allemaal,Blacky :present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light: Van harte gefeliciteerdZo een lekker weekend is weer achter de rug en een lekkere werkweek is weer aangevangenFijne dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Señorita Blacky, muy felicidados de ti diaz de natal par ti Don Aqua! Of zoiets. Nou ja, je snapt me wel. Hoop ik. Steenkolenspaans... Maak er een fijne dag van! (geldt trouwens voor iedereen he!)Oh, enneh... Hou Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 goede morgenga de kou in om de kleinkids naar scholen te brengen !!! .... beetje in de fout gister BamBam ..... early birdie tu es !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Moghu Kanjers,Hahaha niet zo veel te lezen. Ik zit al in de startblokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Goeie morgen Water. Gaat het een beetje?Nin een beetje in de fout gegaan? Wat jammer nou weer zeg. Ja toch vandaag maar weer de draad op pakken. Je hebt geproeft van een alkoholvrij leven. Toch de draad maar weer op pakken joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Welja Bol. Gewoon werken vandaag.Als ik de auto maar heel hou, he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Let maar goed op Water, het is nog steeds glad joh. Vevelend allemaal met dat weer.Goeie morgen Appie. Werk ze.Bambam al vroeg uit de veren meis?Moghu Wing. Mooie droom en gelukkig dat er een mooie vrouw in de buurt was. Was dat een boekbindster die jouw boek weer netjes in elkaar zette? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Mensen ik ben weg. Prettige dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hoop Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Goede morgen allen,net 10h als een blok geslapen, ga straks mijn looptraining hervatten. eerst een kop koffie of 2 en een stevig ontbijt. Gelukkig verjaardag Blackberry of betty, ik heb te snel gelezen. Mijn mond is ook dikwijls sneller dan mijn hersenen.Groeten,Hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Jij ook goedemorgen, Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Goeiemorgen allemaal,werk ze voor hen die aan het werk gaanen geniet ze voor hen die thuis blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 GoedemorgenBlacky gefeliciteerd Voelde me gisteren beterRaar om steeds zo diep weerDurf bijna niet meer te komenEerst maar eens koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Marjo, blijven komen!!!!!!!!!!!!!hoe is het nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Nik, doorpakken joh, niet opgeven.Jane, ik ga zo mijn receptje halenthanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Goedemorgen voor de 2e keer;),Lieve Marjo,geef niet op!!!Gewoon blijven schrijven..Alle anderen een fijne dag,doe voorzichtig als je naar buiten moet.Ik ga mijn auto uitgraven en de straatuitgibberen.Het thuiszitten ben ik zat dus ik ga ondanks het glibberen toch naar buiten.Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Naam wel gemaakt hier in het dorpFoute boel, kennelijk nog een flesgehaaldDus zo voel ik me ookMaar goedIk leef nogEn ga heus wel door!Doordoordoordooor...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Goedemorgen,Ik ben niet dronken en tóch voel ik me goed. Prettige groeten en een hartelijke dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Goedemorgen,Hoi Kohtje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden