Spring naar bijdragen

Maandag 25-1-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen kanjers.
JJJaaaaa wrijf maar eens goed in je ogen, de Bol opent de dagdraad. Ging om 4 uur ff naar de w.c. en toen ik weer terug naar bed ging, lag ik te malen over hoe ik de slaapkamer wil gaan schilderen. Wil dus ook m'n bedsteden een andere kleur geven. Ja en als ik daar aan ga denken, weet ik dat het foute boel is. Dus om 4.15 hup hup eruit. Heb goeie zin en veel energie. Yes.
Zo nu eerst ff stofzuigen en stoffen en dan hup gaan verven. Mensen de koffie is klaar, jullie zijn welkom.:)
Har, proficiat:heart::musicnote::light::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen hier allen,

Hmm Bolletje, lekker koffie, suiker en melk graag. Moet ik wel eerst mijn warme choco opdrinken.

Sjaak goedemorgen, way to go dat je gisteren niet gedronken hebt, ben zo trots op je :present:

Lief dat jullie gisteren aan me dachten, ik heb niks gedronken en zit op dag vier:D, ik was alleen gisteren zo gekozen druk. Ik ben begonnen om om 7 uur s'morgens de stoep sneeuwvrij te maken en die van beide buren ook maar meteen, daarna ontbijt maken voor de kindjes en de wassen doen. Daarna ons 'rommelkamertje helemaal uitgeruimd, schoongemaakt en er een mooie Kleding/computerruimte van gemaakt. Man was zo tevreden ermee daarna haha. Daarna de andere slaapkamers opgeruimd en de badkamer en toilet gedaan. Eten gemaakt toen kwam man weer thuis van werk en zijn we naar mijn moeder gereden, is ong. een uurtje rijden. Daar lekker spelletjes gespeeld en snert gegeten en was pas om half 8 weer terug. Toen de kindjes te bed gedaan en jaja mijn jongste is eindelijk droog de nacht doorgekomen zonder luier:present:.
Toen even op het frum gekeken hier maar was zo dom om terug te zoeken naar wat ik toen schreef vorig jaar en kwam dus de nare botsingen met Jip tegen waar ik weer heel somber van werd:huh:,
Toen zei manlief hee ga jij maar lekker op de bank tv kijken, dus gedaan en om 2;00 naar bed gegaan.
Maar het belangerijkste, ik heb niet!!! gedronken. Vanmorgen wel met een onbestemd gevoel wakker geworden maar toen ik om 7;00 man uitzwaaide en hij nog riep, vanmiddag gaan we samen rolgordijnen kopen die je wilt toen dacht ik what the heck, ik ga het gewoon weer doen vandaag, dus droog dag vier in!
Zo ik zal straks even reageren, nu even de worstebroodjes voor de kids uit de oven halen en de tasjes klaarleggen en aankleden.
Dikke kus enne bol waar blijft die koffie nou haha ik hou mijn virtuele arm al een kwartier uitgestoken.
Dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Suus, David, Nik en Desi.

Wat goed Suus dat je het droog gehouden hebt meid. Een pluim voor jou. Jammer dat je met een onbestemd gevoel wakker geworden bent. Misschien toch een beetje angstig voor de dag, maar je hebt je voorgenomen niet te drinken dus vertrouw daar maar op. Je doet het prima.:present:

Nik fijn dat je er ook weer bent. Dacht gisteren dat je uit de koers was maar gelukkig heb je de weg weer gevonden.

Alaine goeie morgen. En voor straks welterusten hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Net wakker na drie uur slaap; ik had Har vannacht al mijn felicitaties gezonden.
Zo naar huis rijden, schoolritueel, en dan lekker verder slapen....

Voelt lekker he Suusje! En dat heb je elke dag, waneer je de dag ervoor niet gedronken hebt!
Nu voelt het af en toe nog als een strijd, maar die wordt lichter naarmate je jezelf nieuwe gewoontes hebt aangeleerd.

Ga zo door! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn rustig week-end gehad (alleen zaterdag nog de schilder over de vloer gehad, maar het wordt mooooooi. :)) Voelt goed net als een nieuw begin na een vervelende tijd. Ben zaterdag droog gebleven en gisteren samen gezellig met manlief 1 belgisch biertje gedronken onder het motto dadelijk stop ik helemaal. Begin na gesprek van donderdag met CAD arts met Antabus. Paul wilde het zelf. Hij zei dadelijk kan dit niet meer en laat ons nog maar samen genieten. Hij heeft geen problemen met drank maar met mijn stiekum drinken en de gevolgen daarvan.
Al met al een geslaagd week-end.

Nu over naar een nieuwe dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen allen!

Har proficitat! :present::musicnote::)

Het mooiste kado geef je jezelf hè. Vind je niet?

Ik heb trouwens het progje van "milestones" op mijn pc en zo leuk om te zien, vandaag heb
ik 5800 euro bespaard!!!!!!!!!!aan alco.
Niet te geloven toch.

Nou heb ik daar vorige week wel een flink gat in geslagen, maar goed, het staat er toch en iedere dag
komt er weer wat bij.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Vandaag met de HA overleggen over operatie en revalidatie eventueel en hoe en wat.
Morgen met de psychiater.
Verder met de thuisbegeleiding, die gaat trouwens per 1 juni a.s. geld kosten, maar ik kan het op Internet nergens vinden, stom is dat.

Nou snel douchen anders zit ik met druipende haren bij de HA. Ik ben nogal van de uitstel vrees ik.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer terug van school, glijdend met de auto door de straten heenB), even de school van de ander bellen, die is niet leerplichtig en wordt nog 4 dus even lekker een dagje thuis bij mamma.

Zo even de wassen wegvouwen meteen maar, even stoffen en dweilen en dan maar iets verzinnen om te doen. Hoef niet te koken vandaag want heb een flinke bak snert meegekregen van moeders.

Har feli!!! goed hoor:present::moon::musicnote:

VM en en en en droog gebleven?:heart:

Houtje, zo das mooi zeg dat je zo veel bespaart hebt, wow:wink;

Desi go go go je kan het!!! succes bij CAD.

Alaine, ja voelt wel goed maar ook weer niet, beetje dubbel maar zoals je zegt slijt dat gevoel misschien ooit nog. Jij gaat goed of net!

Bol, ook een big up voor jou hoor! Ga je nog naar de kabouter vandaag?

David dag 15, wow goed bezig zeg keep up the good work!

Witte, haha jaja ik ben op de hoogte ja.:sun:

Nik, gaat het goed? schuif eens even op in die boot van je zeg.

AR ook nog een goede morgen, maak er een mooie dag van.

Zo nu even een sigaretje roken nog hier en dan een schop onder mn kont. Ik vind het zo moeilijk nu zonder drank om op te starten, als ik eenmaal bezig ben gaat het wel maar als ik zit dan is het zwaar zeg.
X
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ze net gebracht Bollie!!

K. zaagt me de oren van het hoofd, "Mama, wanneer gaan we nu eindelijk es naar Bollie???Die heeft toch honderdduizend spelletjes en ik moet haar mijn psp3 laten zien"

Toveren Bolie! Eind maart, lente nu!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen !
Fijn he, kijk eens naar de tijd ???
Mn vader glimlacht in zn urn van trots haha
Prettige plannen voor vandaag en daar heb ik lekker de tijd voor.
Gister nog gewerkt aan mn kostuum, en je kan je misschien beetje voorstellen dat na een jaar (ongeveer) kraaltjes aan naaien hoeveel kraaltjes erop zitten ...
Zwart met goud, heel fraai, heel orientaals. Muntjes eraan.
Foto volgt
De voorpret begint te kriebelen ! Nog twee weken !
Maar eerst nog de shimmyworkshop as zondag. 3 uur topsport :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal maar weer en een fijne droge week
voor de boeg, hoop ik voor jullie! en mezelf:)

Houtje succes met de arts/operatie!!

Suusje, wat een productiviteit zeg op de zondag, straks ga je die onrust en trek nog missen:D
maar nieuwe dingen doen is idd erg goed, elke keer als je nu die kamer inloopt krijg je even dat gevoel
goh lekker zeg, heb ik maar mooit gefikst met mijn nuchtere kop.

Har::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote:B):clock::heart::present:
ban harte gefeliciteerd, kom je nog ff vertellen hoe het met je gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,

Persoonlijk heb ik me nooit verdiept in buikdans, maar ik heb je filmpje gekeken laatst + daarna nog alle andere verwante filmpjes, mijn hemel, wat een sport zeg!

En die shimmy, lieve help!

Die filmpjes van die Workshop (die 3 vrouwen buiten op die trappen) vond ik ook echt heel erg leuk.

Bedankt! Ik weet er nu een stuk meer van!

En nu ga ik rennennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...