VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Idd. Yvonne!!!!!!!Zij in de veranda en ik met sigaret, niet meer tussen de tenen in de living!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Cfr. onderschrift, ze wil de hele tijd alleen maar op de arm blokjes om gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Na, daar ben je dan mooi klaar mee. Hoe lang kan een kleine achter elkaar blijven krijsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Haar mama komt er om 21h 30 halen dus nog een uur te gaan, stappen in dit geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Pff, best heftig hoor. Ik heb nooit huilkinderen gehad, volgens mij kun je daar echt helemaal van doldraaien op den duur. Win, ik heb de discussie gisteren niet gevolgd, kan ook niet echt inschatten hoe je dit bedoelt, klinkt behoorlijk diepzinnig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Wing ik heb daar nog ooit een Thesis en doctorandus over gemaakt, lang geleden,You are not what you take yourself to be. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ze is voorlopig kalm met ohm en nen bal met een belletje in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 shhhht, zachtjes hoor , anders wordt ze wakker...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 quote: Originally posted by: witteHet is in ieder geval jou band misschien wel gegroeid door hoe je leven gelopen is. De irritaties voor zover die er soms zijn bij andere frummers komen denk ik voort uit het niet willen dat je jezelf zo kwelt. maar ik vraag me werkelijk af of jou beleving met jullie achtergrond hierdoor wel gezien moet worden als kwellen (in de ruimste zin vh woord dan) Je schrijft al maanden over hem en mensen willen denk ik vooruitgang zien ofzo in jou relatie met hem omdat wij (ja ja ik denk het ook wel is) het onzelf misschien op die manier niet zouden aandoen. Daarnaast ben je iemand die altijd wel de zonnige kant vh leven ziet. En dan denk ik direct gelukkig dat je die nu ziet!!!. Want echt makkelijk heb je t niet gehad, blijkt nu dus. En als jij voor je gevoel nu verder komt wie zijn wij dan om te oordelen... Feit is dat je niet drinkt!!! Voor jou:heart: Sorry maar ik moet nu echt rennen....... Ik lees later wel bij WitteIk ben onder de indruk van je analysemooi geschrevenecht waarhad ook nog iets voor Bol willen schrijvenmaar dat hoeft nu niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 WingMijn vingers jeuken om te reageren op je religiepost van 20:40met de beste bedoelingen overigensmaar ik doe het niet... beheersing is wat ik beoefenmen hoeft niet altijd en overal alles te becommentariëreneen gedachte die nu al bevrijdend werktMss dank zij onze lieve here JHij immers zei:'Wees volmaakt'Ik ga het proberen...Overigens was je enkele nachten geleden nogal geïrriteerd, zo schreef jedaar had ik naar gevraagd en tot op hedengeen antwoord gehadhoeft ook niet men kan licht weer geïrriteerd raken daardoortoch intrigeert dat mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Goedenavond trouwensvoor wie er nog is Wing niet meer intussen zie ikHeb nog geen espresso gehadmaar eens even halenKan dat nog zo laat?Ja dat kan, wel twee zelfsmet een appelpuntje erbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 snoepkont!..............is er nog wat over? jamm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Oh nee voor mij absoluut geen koffie!!Eindelijk stilte in da house!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Pffffffffffffffffffffff Dar!Vanavond zal ik ook wel slapen!! Hoewel ik waarschijnlijk na een uurtje of vier wel zal wakker worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ben ik weer2 espresso'sen 1 appelpuntje, sorry Jane t was opja heb ook geen last van koffieals ik moet slapenhe Darcy en VMt schijnt dat warme melkniet echt helpt althansdat het niet aan de melk ligtmaar meer aan het feit dat het warm ismij hielp het nietdrink nu 2 koppen avondthee of slaapthee ook wel genoemdhelpt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 HTP5 Griffonia DarcyMerkte je echt een stemmingsverbetering of was het meer de verwachtingen dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 quote: Originally posted by: DarTeveel is nooit goed, ook niet bij koffieTeveel is een prima ventschrijft hier op het forum:Dkun je gerust bij op de koffie dunkt me;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Heeeyyyy daar ben ik weer ff.Even nog wat. Ik ben nu een stuk gelukkiger hoor. Twee keer per week een bezoek aan Jos is te overzien. Het leven is echt veel zwaarder geweest met Jos, voor ik op het Frum kwam geloof me.Wie had het over een appelpuntje? Alf? Door MMMM gemmmmaakt? Ik heb net twee heerlijk gevulde koekies op met créme er in. Recht uit de koelkast. Jammie.Net een lang, zwaar, tel. gehad dus de helft van mijn avonturenfilm gemist:(Dus ga ik de handere helft nu zitten kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 een hele goedenavond allemaal,eindelijk thuis,pppffff,ben brak! hahaalles goed met iedereen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 wat jullie met koffie hebben heb ik met m,n werk s,avonds.Als ik s,avonds les moet geven kan ik daarna ook echt NIEt slapen,lig ik te stuiteren in m,n bed,Heel irritant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Dat is mooi dat je dat zegt WingliMen is reeds volmaaktal vanaf de geboortezo is het, alleenmen moet het nog de kans geven om dat tot volle bloei te laten komenHelaas zijn er veel witgekalkte gravendie veel moeite met dit gegeven hebbenen de mens liever klein en feilbaar willen houdenPas als men dit beseft kan de kiemweer tot leven komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 o, kankervriend belteven te woord staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 vandaar het appelpuntje Alf!4 maanden! gefeliciteerd!Dat verdient een bloemetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Dag dagIk ga mn pecee uitzetten. Nog een toetje in de koeler jammiemet een eierkoek met boter erbijTot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 quote: Originally posted by: Alfo, kankervriend belt even te woord staan I loves this humor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden