bolletje Geplaatst 14 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Lieve vriend. Natuurlijk heb ik je gemist. Wat ontzekkend $%^voor je dat je nu weer in een depressie zit.Ik hoop echt dat je er weer heel gauw uit bent en je weer een beetje lekker in je lijf gaat voelen je hebt het zo verdiend:heart:Mensen ik heb bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan123 Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Isa, fijne wedstrijd!Ik ga ontbijten nu de rest van het gezin ook wakker is geworden.Prettige zondag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Dar Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Hihi, gaaf die foto!Alf, word jij maar een excentriekeling, ik hou daar wel van. Ik weet dat het niet gemakkelijk is, ben zelf ook net ontslagen. Toch probeer ik naar de kansen te kijken. Ik heb te vaak naar het negatieve gekeken en dat kost me zoveel energie(die ik niet echt over heb).Maar ik wil je gevoelens niet wegpoetsen, het valt niet mee.Ik heb je ook, gemist hiero, hoop dan altijd maar dat het goed gaat met iemand. Niet drinken is mooi, mijn ervaring is dat het werk dan pas begint. De redenen waarom ik dronk zijn niet weg. Gister hadden we het al even over stilte in je hoofd. Na een paar biertjes was het even stil in mn hoofd en kon ik pas ontspannen, dat vond ik zooo heerlijk. Maar ja, zoals Woman gister ook al schreef: Dat doen we dus niet meer(drinken) dus zal ik naar andere oplossingen moeten kijken. En dat depressieve gevoelens de overhand nemen, nadat je een tijdje niet drinkt, snap ik ook heel goed. Ik ben zelf in een depressie beland, nadat ik gestopt was. Niet zo gek natuurlijk als ik me bedenk dat ik alles onder het kleed schoof. Een verslaving is hard werken, het aangaan/aanpakken van een verslaving nog harder werken. Dat is niet erg, vind ik. De beloning is er naar. Ik ben nog steeds blij dat ik wakker word zonder kater. En dat doe ik nu al 3,5 jaar en het bevalt goed.Dat wil niet weggen dat het altijd rozegeur en maneschijn is. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Goeiemorgen, hier nog een uitslaper.Na het opgebroken nachtje van gistergelukkig nu een lange nacht vol dromenen alleen om 6 uur eruit om een jankede katbinnen te laten.Ha Alf, fijn dat je er weer bent,al had ik de omstandigheden graag anders gezien voor je.en ja je werd wel degelijk gemist en dat weet je best!maar natuurlijk ff uitlokken voor wat aandacht snap ik best, dus het inkoppertje:Alf :heart: :heart: :heart:gewoon blijven schrijven Alf, vrolijk of nietals we hier niet meer eerlijk kunnen zijn, waar dan wel?nare dingen en gevoelens van je afschrijven in de wetenschappen dat het gelezen wordten begrepen door de meesten, dat is nog waardevoller dan een dagboek!SE: dag 1:rose:, de 1e van je verdere leven, dus maak er een goeie van! Ik doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Hee, :light: kunnen we niet iets beginnen voor alcoholisten??? Wij zijn, per slot van rekening, ervaringsdeskundigen. En als nou toch de helft z'n baan kwijt is of raakt....Alf, ik wil niet zeiken maar schreef je nou dat je voor 1 van je 2 banen ontslag krijgt? Of is het nog te vroeg om dankbaar te zijn voor het feit dat je nog werk hebt?Tapas, NIET DOEN. Bij je ouders in een huisje:devil: Ga maar lekker in een eigen huisje. Snappen zullen ze het niet maar gemoedsrust is niet te betalen!Ben jaren gelden met twee zussen naar zus in verwegistan geweest. Zij wilden drie! weken, brrrrr, ikke niet. Ze vonden me onfatsoenlijk, dat deed je toch niet enzovoort maar ik heb voet bij stuk gehouden. Ik wilde maximaal veertien dagen. Aan het einde vd vakantie was zus 1 al kapot vd heimwee, die had wel vijf dagen eerder naar huis gewild. En die had de grootste mond:(De zus waar we naar toe gingen vond het heel fijn dat we kwamen en vond het ook fijn dat we weer naar huis gingen. Het was goed zo, en echt heel gewellig. Was ik ff blij dat ik mn zin door had gezet, die derde week hadden we elkaar afgemaakt, zeker weten.Mn ex-schoonmoeder zegt vaak: bezoek en vis blijven maar drie dagen fris...hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Ontbijt. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Bol:heart:Lieve BamJe schrijft weer precies zoals het is. Eerst dacht ik ook: yes ik ben ervan af van dat werk, nieuwe kansen, een soort euforie maar dan komt de werkelijkheid...En die depri, ja lijkt cyclisch te zijn, was er net van af en komt nu weer, heeft niet alleen met het werk te maken. Stoppen met drinken, steeds meer komt er van alles naar boven wat niet af was, niet doorgegroeidAls kind was ik vaak eenzaam en dat komt nu ook weer in alle hevigheid terug, ook in mn relatie voel ik me eenzaam...dat is erger dan mn baanverlies. En toch wil ik niet meer drinken, ja ik wil het wel maar doe het niet. O, Bam, nee heb nog 3 dagen werk, baan1, maar verlies die andere 2 bij B2O, het zijn er maar 2? Ja, het gaat vooral de manier waarop en de inkomsten waren daar ook hoger dan in baan 1...Bovendien gaat M ook in inkomen achteruitMaar de uitgaven gaan omhoog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Jane You got me Isa:heart:DarSchrijf ik iets uit frustr. midden in de nacht op een onbeduidend draadje wordt het gelijk door Vie gelezen die niet kan slapenwonderlijken nu lees jij weer op die draadNeen heb geen RBVmaar ben wel lid van de bondkan naar jur. loket(heeft M ook gedaan, goed bevallen)en ken wat mensen die ook in tveld werken en kunnen adviserenMaar ik kan ook nog wel wat nu ik weet hoe het ervoor staatals ik vold. energie hebAlleen is de directeur een Samoeraikrijger en ik sta met een houten zwaardje..Ieder die nu nog reageert alvast een want moet nu echtaan de slag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Hee wie zie ik daar.....Oh nee hij is weer aan de slag...Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 goedemorgen allemaal ,Isa en Jan ik deel met jullie dezelfde liefde , alleen ik kijk thuis naar feyenoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Dim : en we zwaaien met ze allen naar de kuipIsa en Jan : en we zwaaien met ze allen weer teug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Heee Isa, heel veel plezier,en geniet ervan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Toen feyenoord kampioen werd in Groningen was de kuip uitverkocht.Er stond een groot scherm in de kuip.Toen zongen ze in Groningen: en we zwaaien met ze allen naar de kuip, en we zwaaien met ze allen naar de kuip.. en we zwaaien met ze allen we zwaaien met ze allen we zwaaien met allen naar de kuip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 En in de kuip zongen we : En we zwaaien met ze allen weer teug enzGaat nergens over , maar was wel grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Gaaf is dat he Dim, om bij een kampioensfeest te zijn.Ik heb het ook 2x meegemaakt.Echt 1 grote massahysterie. Ik heb er 2x van genoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Hup Feijenoord! Hup Isa! Hup Jan! Hup Dim! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Mogge Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Ik kreeg gisteren een lief mailtjedat de strandgangers me mistenmet het volleyen op de vrijdag endat ze ook nog op zondagmiddageen zaaltje hebben, dus ik pak mijn luie lijf zo bij elkaar en ga zo de trein in,helaas geen boekenweekgeschenk, dusmoet gewoon betalen, maar dat heb ik er graag voor over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Morrie Jane,Ook zo lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Ja Witte , ik wordt er gewoon weer zenuwachtig van als ik eraan terug denk.Kippenvel .......Feyenoord zit diep bij de mensen dat is echt niet meer normaal eigenlijk.Mijn zwager eet gewoon niet meer als ze verloren hebben ...dat vind ik echt te ver gaan.IK ben blij als ze winnen, maar als ze verliezen ben ik het zo weer vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Zijn je spieren weer helemaal herteld dan van je spinningavontuur? JaneIk heb wel is een wedstrijd gezien van het Nederlands elftal Dimwas halve finale wedstrijd, die ze verloren. Wat denk je zaten alle mannen te janken....Nou ik wist echt niet wat me overkwam:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Goed zo Jane ....niet nadenken...gewoon DOEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Sporten is echt 1 v/d oplossingen om alcohol de baas te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Ja vind ik ooken mijn spieren protesteren welmaar mijn psyche is belangrijker nuhelaas pindakaasben ik eindelijk zoverkrijg ik net een telefoontjedat anderen hebben afgezegden er dus te weinig overblijvenheb ik weer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden