Spring naar bijdragen

Maandag de 15e maart 2010


Gast Loen

Aanbevolen berichten

Hmmm, even wat updates gedaan, pc loopt weer als een sneltreintje.

Teveel, het schijnt overal te regenen behalve hier. Doorgeregend thuiskomen, lijkt me lekker om dan eerst een warme douche te nemen. En droge, gemakkelijke kleren aan te doen.

Bolletje, ben je toch vanmiddag weer bij J. geweest? Omdat je zei dat je een maand niet zou gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt Vie maar het kon nu niet anders. Het is erg moeilijk om hem helemaal alleen te laten. Was toch ook erg blij dat ik er was want na het gesprek met de h.a. heb ik toch weer wat hoop.

Er is een babytje gevonden. WIE DOET NOU ZO IETS ZEG. Dan moet je toch wel erg in de war zijn.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jij maar wil Bol en waar jij je goed bij voelt.
Je bent trouwens met een uurtje van me verlost hoor ;) want ik heb een avond qualitytime met mijn levensgenoot afgesproken. Dat wordt kletsen, kletsen en nog veel meer kletsen en lekkere kaasjes eten en kletsen en nog meer kletsen en een ijsje eten en kletsen en kletsen...
Mijn echtgenoot heeft een bijzonder talent: hij kan kletsen, zoenen en snoepen tegelijk. Hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow Vie wat heerlijk lieverd. Hier word ik ff heel blij van. En wat knap dat hij dat alles allemaal te gelijk kan. Hoop alleen voor je dat het geen speciale Franse of Belgische kaas is want buiten dat hij erg lekker zijn, stinken ie als de nete. Maar ik gun je een hele gezellige avond meis.:present::heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar er is daar een systeem dat alle vieze lucht uit de flat zuigt maar ook alle vochtigheid. Dat systeem heb ik uitgeschakeld.

Isje ik kan pas echt een beetje rustigeraan doen als het met Jos ietsje beter gaat. Het is zo moeilijk om hem alleen te laten. De man is geest. ziek. Ik kan hem nog niet alleen laten dat gaat gewoon niet. Hij zou verwaarlozen ondanks de thuiszorg.
Maar ik moet het ff kwijt op het frum. Sorrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omigod Dar heb je lathyrus gekocht? Ja, dat wil ik ook nog planten. Goed dat je het zegt. Lathyrus heeft voor mij een heel speciale emotionele waarde. Maar dat zijn toch geen bollen, dat zaai je, en dat kan best nog.
Ik weet niet of bolletjes nu nog uitkomen, je kan het natuurlijk proberen.

Jane ik tel mijn zegeningen, zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een apetrots verhaaltje over mn doggy
Vannacht tijdens het laatste rondje vond ze een kippenpootje (zo'n vieze half afgekloven door een mens brrrrr jakkes gatver) en wat deed ze, ze kwam em brengen ! Ze legde het zo voor mn voeten neer !
Dat vond ik echt zo stoer want ze mag van mij niet van de straat eten, terwijl ze als pup 7 maanden op straat geleefd heeft.
Dus dat was flink juichen en jippie en joehoe-en en een beloning uit mn binnnzak (hondenbrokje) die ze dan weer ernstig ging begraven.
Gek hondje heb ik toch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isje ik weet het lieverd maar nogmaals ik kan gewoon niet anders. De wil is er wel hoor, ik zou niets liever willen maar de tijd is er nog niet voor. Eerst moet ik het gevoel hebben dat ik wat langer weg kan blijven. En zodra er ook maar iets hoop is, ga ik er weer voor. Er is nog steeds iets in me dat zegt, er moet een oplossing zijn. Maar je bent lief hoor:heart:
Maar als ik het maar ff kwijt kan op het frum, dat is al een hele opluchting voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke 28 jaar? Ja dan schelen jullie veel. En inderdaad, ik heb ook vaak gedacht, kerel stel je niet zo aan. Zit ie te zanikken over een muggensteek zeg, of dat z'n wenkbrauw zo jeukt. Wat zou dat zijn. Het zal toch niet....... enz.
Naarmate sommige partners ouder worden lijkt het net of ze juist meer kind worden en heel afhankelijk.
Dan zijn sommigen echt een blok aan je been. Maar je hebt een band met iemand en die is zo sterk, bovendien worden de vrouwelijke gevoelens aangeboord, het zorgen. In die zin lijkt het op een toneelspel. Het uitwisselen van gevoelens en behoeften. Jij geeft en zorgt, je partner neemt en klaagt om gevoed te blijven worden.
En een man heeft het gevoel veel meer te verliezen dan een vrouw als ze ouder worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Isje dat voelde ik al lang en vind het dan ook erg vervelend voor je dat je die ervaring hebt gehad. Maar blijf hoop hebben, er lopen er nog wel rond die wel lief voor je zijn en je waarderen voor wie je bent. Want je bent oké.
Heb je wel een lantaartje??;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D;) Francesca jij leest apart

Quote Francesca:" Alleen de wijze doet niets tegen zijn zin" unquote.
Ja, zo lees ik m wel; feitelijk kan je niets tegen je zin in doen. Alles wat je doet of niet doet daar heb je een motivatie voor.

Ok deze dan, gezien het onderschrift van Vie:.

Gr. spreekwoord: wijsheid begint met verwondering.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow pas wel op, want fout aangeleerd is niet meer af te leren.
Mischien kun je vast beginnen met de shimmy; je knieen heel snel heen en weer bewegen
Maar je hebt wel een "bellydance position" nodig, een juiste houding, met alle dansbewegingen
Ik raad het niet aan om zelf thuis aan te leren, er is dan niemand die je corrigeert snap je

quote:


Originally posted by:
Carolien

Jawel proefles kan maar is op donderdagavond en ben nou juist de komende twee donderdagen weg.


Inpassen zal niet meevallen maar als je iets graag wilt dan lukt dat wel.


Alleen niet op korte termijn maar dat geeft niet,ik heb geduld.




Nou ja...als ik iets wil dan wil ik dat meestal gisteren maar wat niet gaat, gaat niet dus wil ik in m'n uppie beginnen, gewoon thuis, voor de comp en spiegel.


Hoort toch ook kleding bij en die heb ik ook (nog) niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...