Spring naar bijdragen

Maandag de 15e maart 2010

Gast Loen

Aanbevolen berichten

Hoi lieve mensen,

Moet over een uurtje weer werken

Vie, inderdaad een mooi verhaal over die ring, kreeg er ook kippevel van, zo mooi en tastbaar.
Marja, die ring is jou ook gegund, zou leuk zijn als je het voor jezelf kon kopen, want je hebt het verdient.

Verder..nog steeds geen huis voor mij.
De weekeinden met bijna-ex zijn vreemd genoeg super gezellig, alsof we elkaar weer opnieuw ontdekken als in het begin.
Toch gaat de scheiding definitief door, en weet zeker dat dat goed is.
Elkaar de hele week niet zien is goed en houdt het weer spannend.
Ergenissen vallen weg, want je hoeft jezelf niet meer te verantwoorden.
Geeft hij heel veel geld uit..? Nou, mij een biet, het is niet mijn geld meer, dus die rode rekening hoeft mij niet meer te boeien, zie ik toch niet meer.
Drinken doen we nu dus allebei niet meer, en dat maakt toch zo'n verschil.
Kunnen nu op zondagmiddag gewoon met de auto ergens naar toe, want nuchter mag je rijden.
Ach, wat is er veel veranderd de afgelopen tijd.

Nu nog een huisje, dan ben ik volmaakt gelukkig (denk ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Rapi.
Het huwelijk is als een boek, als het saai wordt moet je het even weg leggen. (zelf bedacht)
Ja vaak zie je dat een latrelatie veel beter is. Je hebt toch genoeg bewegingsvrijheid, iets wat je soms in een huwelijk niet hebt. Je moet teveel rekening houden met en stoort je vaak aan die ander.
Ikzelf zou nooit een huwelijk aan gaan omdat ik zo gehecht ben aan m'n vrijheid. bovendien zou Jos het nooit goed gevonden hebben als ik met mijn beestenspul aan gekomen was, zeker niet met m'n hangbuikzwijntje:)
Wie weet gaat het dadelijk veel beter omdat je de vrijheid hebt die je nodig hebt om goed te functioneren, ook naar elkaar.
En het huisje komt er hoor. Zeker weten.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos weet je op welke plaats op de lijst je nu staat? het scheelt waarschijnlijk per huis. Als het een erg gewilde woning is sta je lager?
Op een dag.....
Ben blij voor je dat je je nu goed voelt. Ja, de druk kan wel lekker van de ketel zijn als je niet meer samenwoont, en dan zie je weer de leuke dingen van elkaar.
Ik moet erbij zeggen, dat ik mijn flatje in Rotterdam na mijn huwelijk heb aangehouden, en dat ik daar nog steeds een paar dagen in de week ben.
Hoe blij ik ook met mijn echtgenoot ben, non-stop samenwonen is me toch echt iets teveel van het goede. En hij heeft er geen probleem mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Twinsiss
Ik heb ook een collega die sinds ze gescheiden is
een 10x leuker leven heeft samen met haar ex.
Vreemd he, maar soms lopen dingen nou eenmaal
beter als je een bochtje gemaakt hetb.
Ik hoop dat je ook het volmaakte geluk vind als je
je eigen stekkie hebt.
Ik vind het in ieder geval heel leuk voor je dat je nu zo goed gaat!

Desi, bol veel sterkte weer vandaag.

Yalala jij heel veel beterschap, wat een nare toestand zeg

marja en SE:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bol,

Ja, precies wat je zegt.
Ik geloof dat die bewegingsvrijheid, die we nu hebben, allebei gewoon heel hard nodig hebben.
Na de eerste vreselijke schok voor hem is hij nu zelf ook stukken rustiger geworden.
Zegt, dat hij nu pas beseft hoelang hij altijd op zijn tenen heeft moeten lopen.
Ben er van overtuigd dat we nu allebei stukken gelukkkiger zijn geworden.

Oke, er is nog geen jaar voorbij, er zou nog van alles kunnen veranderen.
Maar tot nog toe lijkt het heel goed te gaan.

Moest wel lachen dat Jos jou niet aan wil zien komen met een hangbuikzwijn.
Maar ik begrijp goed, dat ook jij waarde hecht aan je vrijheid, zeker gezien je beestenspul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu lieve Witte.:present:

Nou en of Rapi. Iedereen heeft behoefte aan een stuk privé. Je hebt wel eens mensen die heel dicht bij je komen staan hé? Dat voelt zo onbehagelijk aan, ze komen in jouw veld en dat is niet goed. Zo vergelijk ik het huwelijk ook wel eens. Als mensen te dicht bij je komen en je hebt geen vrijheid meer, gaat dat op den duur erg moeilijk worden.
Heb je al enig idee dat, als je dadelijk je huisje hebt, hoe je het gaat inrichten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, heb nog nooit aan dit draadje mee gedaan, wil mij even voorstellen, ben Soumy en ben gestopt eind feb. 2010, nog niet zo lang dus, heb weer een droog weekend achter de rug, en het bevalt mij prima.
De knop ik om, en ik regiseer mijn eigen leven weer, wat een genot.

Ik ben lekker aan het klussen in mijn huis, ga alles veranderen, past ook wel bij mijn nieuwe levenstijl :D

Groetjes allemaal en een plezierige dag, gr. Soumy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,

Er lopen nu 4 huisjes waar ik op gereageerd heb.
De starterswoningen waar ik soms ook op reageer, hebben nauwelijks kans.
Reageerde op 2 starterswoningen en sta bij beide op ong. nr. 160.
Slaat dus nergens op, en heb het gevoel dat ik daar net zo goed helemaal niet meer op kan reageren.
Verder 2 seniorenwoningen.
Sluitingsdatum a.s. woensdag.
Bij de een sta ik nr. 9, bij de ander nr. 6.
Tot nog toe dan he, maar weet dat er vaak veel mensen niet eens op komen dagen bij een oproep.
Dus m,n hoop is nu gevestigd op die laatste 2 woningen.
Grappig om te horen dat jij je eigen flat ook hebt aangehouden, en je daar goed bij voelt.

Witte, twinny,
Wel fijn te horen dat meer mensen (jou collega b.v.) het doen zoals wij het doen.
Mensen kunnen me vaak zo vreemd aan kijken als ik vertel hoe goed dit op deze manier voor ons werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Soumy.
Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt.
Ik heb t gelukkig wel gevonden hier.

Hee als we rekening moeten houden, met wat de mensen van ons denken, dan
hebben we er een dagtaak bij.
Geniet lekker en blijf dicht bij je eigen gevoel hoor twinny.
Ik wens je alle goeds samen met je ex!

Mensen ik afsluiten de arbeid roept mij.
Fijne dag allemaal

Laterzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Moet er helaas echt weer uit.
Werk roept.

En Bol,
Je hebt gelijk.
Te dichtbij is nooit goed.
Had het gevoel dat het huwelijk mij verstikte, en achteraf denk ik dat dat bij hem ook het geval was.

Soumy,
Hartelijk welkom.
Heel goed, dat je alles gaat veranderen en opruimen.
Dat is schoonmaken, zowel van binnen als van buiten.

Ga er nu echt uit, jammer, want jullie kletsen zo gezellig mee.
Allemaal nog een fijne dag.
Toedels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Soumy. Ik zag je al wel een aantal keer ingelogd en vroeg me al af...
Fijn dat het niet drinken je goed bevalt en dat je van alles gaat ondernemen!

Rapilos dat is een heel bewuste keuze van me geweest om mijn eigen flatje aan te houden. Ik wilde niet weer in het huis van "een ander" mezelf afhankelijk voelen. Dat ligt echt aan mezelf, die gevoeligheid voor afhankelijkheid.
En ik vind het een reuze oplossing, gemiddeld vijf dagen op het platteland en twee dagen in de stad, op mezelf.
Daarbij komt dat ik in de wijk waar mijn flat is, veel (werk)contacten heb.
Ik wens je een flat naar je zin... plaats zes is zo slecht nog niet, toch?

Hm. Ik krijg net een uitnodiging voor landelijk onderzoek borstkanker. Opgebeld voor afspraak, meteen morgenmiddag al. Slaat nergens op maar ik word een beetje zenuwachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, het is een ring met een viertal parels, in vier kleuren, die er middels een heel kleine soort kettinkje aan de ring hangen, klinkt raar zoals ik het uitleg, sorry., De pareltjes bewegen een beetje als je je hand beweegt. De kleuren zijn heel mooi. Een zwarte een roze, een paarse en een witte. Beschrijving klinkt niet echt vind ik, je moet h'm echt zien. Het is voor mij een ring waar ik vrolijk van wordt, dat telt meer als de beschrijving toch?
Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek werd toen je de ring kwijt was. Afvoerputje van de douche? Daar had ik nooit gezocht, wat goed van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa,

Mij lukt dat ook niet - goed contact met ex. Gisteren heb ik hem aan de telefoon gehad en gelijk hadden we weer ruzie. Hij vindt zichzelf zoooo zielig. Vooral zijn geld vindt hij zoooo zielig :(

Ik ga vanavond wel bij hem eten. We moeten woensdag nog belastingen terugvragen en dan komt zijn vader er ook bij. Dat wil ik vanavond alvast voorbereiden. Geen idee hoe ex-schoonvader nu tegen me aankijkt. Tevens heb ik nog een handtekening van ex nodig om helemaal financieel van hem los te komen en van de oude hypotheek af te komen. Daarna houd niets de aankoop van de nieuwe woning tegen.

Nog 1 maandje, dan kan ik daar wonen met dochter :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal en Welkom Avalon,

Een mooie link Avalon, ik kan er wel iets mee, op dit moment in mijn leven.
Het geeft me zelfs de aanzet om er in het nu gelijk iets mee te gaan doen.
Misschien haar boek ook gaan kopen....?

Ik ben benieuwd meer van je te horen.

Ik zit hier al een tijdje mee te lezen. Dat kan ook zonder in te loggen immers.
Weet dat ik aan jullie allen denk!
Fijne dag in elk geval voor allen.

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...