Spring naar bijdragen

Maandag de 15e maart 2010

Gast Loen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi, Yajala, en mijn kippen zijn er dus kennelijk ook dol op. Ahum, da's minder.
Het grappige is dat ik helemaal niet meer weet wat voor bollen ik afgelopen herfst allemaal in de grond gestoken heb. Volgens mij ook nog narcissen en hyacinten en blauwe druifjes. Dat wordt allemaal nog een verrassing, wat er opkomt.
Mijn leuke vooruitzicht voor vandaag is, vanmiddag sporten en daarna nog even naar een tuincentrum. Heb vreselijk veel zin om de bakken op het terras met allerlei fleurige dingen te vullen, maar weet niet of dat nu al kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heerlijk hoor Bol,kom maar lekker tegen me aanliggen,

be aware voor wat vingers in je neus he!

Zou graag even lekker slapen,

gisteren gewerkt en op m,n werk kreeg ik ineens buikpijn en misselijk,
na een half uurtje overgeven erbij en ben ik maar naar huis gegaan,

de buikpijn werd zo heftig dat ik echt niet meer wist welke kant ik op moest en bleef maar overgeven,echt liters kwamen eruit!

En dan niet van een kater he! haha!

Toen het te erg werd heeft m,n man me naar de eerste hulp gebracht,we dachten een blindedarmontsteking of iets in die richting,
maar blijken dus nierstenen te zijn!

Wat doet dat verschrikkelijk veel pijn zeg!

Zelfs bevallen vond ik minder erg!

Prik in m,n bil gehad en medicijnen en nu gelukkig wat minder,
als het blijft gaan ze ze vergruizen,

Dat was mijn weekend haha!

Vandaar dat ik m,n bedje maar weer heb opgezocht!

Tuincentrum vind ik ook zo gezellig Vie,

heerlijk om je huisje en tuintje weer op te fleuren he en het gezellig te maken!
Ik heb er ook al erg veel zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed Dees.:present:

Ya wat vreselijk zeg. Ik weet van horen zeggen dat zo'n aanval ontzettend pijn doet. Maar het gaat nu weer een stukje beter. Hopelijk blijft die aanval bij één keer lieverd want het zou vreselijk zijn als je er weer een krijgt.
Gaat die vergruizing poliklinisch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjeetje Yajala, nierstenen????!!!! En wat gaan ze daar dan aan doen? (Oh sorry, nu lees ik het pas. Eventueel vergruizen.)
Ja, ik hoor van mensen die dat gehad hebben ook dat dat bijzonder pijnlijk is.
Hebben ze je ook wel aangeraden om veel zure dingen te drinken zodat stenen minder kans krijgen?
Veel water met een scheutje citroensap er in.
Sterkte hoor!

Bol jij ook sterkte vandaag. Ik vind het soms moeilijk om op jouw verhalen over je vriend te reageren, omdat ik plaatsvervangend nijdig op hem word. En daar heb jij ook niks aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou meiden ik kan jullie vertellen dat het echt verschrikkelijk is,
heb het nog nooit eerder gehad maar dacht echt dat ik gek werd van de pijn zeg.
M,n buik,m,n rug,het lijkt wel of je in 2-en breekt!

Hoop het ook nooit meer te krijgen,
ik moet morgen weer terug en da gaan ze ze idd poliklinisch verwijderen,
blijken hele grote te zijn.

Nou ik wist niet eens dat ik ze had!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan deze je opvrolijken Bam?
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Weet echter niet of je hem zo kan afspelen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat grappig, ik tel eigenlijk niet meer.
Maar besloot het nu toch even te doen. Officieel ben ik gestopt met drinken in juli 2007, maar juni 2008 dacht ik even dat het wel weer sociaal kon. Toen heb ik niet veel gedronken, maar ik voelde de uitschieters alweer aankomen. Op 14 juni 2008 heb ik het laatste glas alcohol gedronken dus nu ben ik precies 21 maanden fris.
Nou, dan ga ik me vanmiddag bij het tuincentrum maar eens flink te buiten aan mooie bloemen.

Marja, ik hoop voor je dat de ring die je zo graag wil hebben, binnen je budget valt.
Toen ik stopte met drinken heb ik een heel mooi witgouden ringetje met briljantjes gekregen van mijn zus. Zij had het voor zichzelf gekocht toen ze zelf een grote stap heeft genomen (namelijk scheiden van haar alco-man die haar mishandelde). Toen ik stopte met drinken vond ze dat het mij toe kwam, en ik draag het nog elke dag met veel plezier en dankbaarheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, wat mooi. Krijg ik kippenvel van. Dat was eigenlijk ook mijn gedachte bij die ring, elke keer als ik er naar kijk weten dat ik het kan! Het is wel een heel mooi en heel lief kado van je zus. Ik kan me voorstellen dat jet het elke dag draagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regent het bij jou dan Strong?
Ga je een leuke nieuwe bril uitzoeken?

Marja, en wat een drama. Toen ik niet meer dronk hield ik geen vocht meer vast en mijn vingers werden dunner. Was ik die ring op een dag kwijt. Ik dacht dat ik door de grond zakte. Vond hem uiteindelijk weer in het afvoerputje van de douche. Gelukkig.
Ik hoop voor je dat je elke dag naar je nieuwe ring kan kijken en weten dat je het echt helemaal waard bent om nuchter te zijn.
Vertel eens, hoe ziet die ring er uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...